Płaskie przekładnie walcowe F

z adapterem ME/MB pod serwomotor

Zakres przełożeń 4,3 – 274. Max. moment przyspieszeniowy 78 – 1 100 Nm. Luz obrotowy ≤ 5 – 11 arcmin. Sprawność 96-97%. Klasa ochrony IP65/IP66. Głośność ≤ 64 dB(A). Z kołnierzem i sprzęgłem dopasowanym do serwosilnika. Obudowa z żeliwa.

PŁASKIE PRZEKŁADNIE WALCOWE F-ME FIRMY STOBER ANTRIEBSTECHNIK

 

Właściwości przekładni płaskiej F:

  • Przekładnie walcowe równoległe z dużym rozstawem osi
  • Płaska konstrukcja obudowy
  • Duży dystans osi wału silnika od osi wału wyjściowego
  • Duże odległości osi, odpowiednie do ciasnych przestrzeni
  • Wał drążony z rowkiem spiralnym jako magazynem smaru dla prostego montażu i demontażu
  • Temperatura otoczenia od 0 ° C do 40 ° C
  • Precyzyjne przełożenie przekładni w postaci ułamka
  • Cichobieżne – spiralne uzębienie kół walcowych
  • Bezobsługowe – nie wymagają konserwacji i wymiany oleju
  • Szybka i prosta zabudowa każdego serwosilnika
  • Ilość oleju zależna od pozycji pracy przekładni

Ze względu na wyjątkowo płaską obudowę tej serii przekładni F oraz duży rozstaw osi, walcowe koła zębate można łatwo zintegrować z aplikacjami o bardzo ciasnych, trudnych warunkach przestrzennych.

 

Typ Zakres przełożeń Stand. luz obrotowy Zred. luz obr. Max. mom. przysp. Waga Śred.centr. Wał drąż. gładki z pierścieniem zaciskowym Pełny wal z klinem Wału drąż. z wpustem
i [arcmin] [arcmin] [Nm] [kg] [mm] S [mm] V [mm] A [mm]
F102_ME 4,3-140 ≤11,0 ≤6,0-8,0 120 12,6-13,6 ø70 ø20 ø25×50 ø20
F202_ME 4,7-141 ≤11,0 ≤6,0-8,0 270 20,8-23,7 ø95 ø25 ø30×60 ø25
F203_ME 184-552 ≤11,0 ≤7,0 270 23,7
F302_ME 4,6-141 ≤11,0 ≤6,0-8,0 450 28,4-31,3 ø110 ø30 ø35×70 ø30
F303_ME 182-551 ≤11,0 ≤7,0 450  
F402_ME 4,7-140 ≤10,0 ≤5,0-7,0 700 37,7-44,5 ø110 ø40 ø40×80 ø40
F403_ME 182-547 ≤10,0 ≤6,0 700 40-42
F602_ME 4,5-140 ≤10,0 ≤5,0-7,0 1100 64,7-71,5 ø130 ø50 ø50×100 ø50
F603_ME 181-540 ≤10,0 ≤6,0 1100 69,2

 

Opcjonalne wykonania przekładnie płaskiej F

  • Wykonanie przeciw wybuchowe ATEX
  • GP – gumowy amortyzator dla ramienia reakcyjnego
  • dla przemysłu spożywczego np. wał wyjściowy ze stali nierdzewnej

Różne formy mocowania:

  • G – koło osi otworów gwintowanych
  • Q – kołnierz kwadratowy
  • F – kołnierz okrągły
  • N – otwory gwintowane po bokach obudowy przekładni
  • D – ramię reakcyjne

Różne formy wykonania wału wyjściowego:

  • V – pełny wał z klinem
  • A – wał drążony z wpustem
  • AV – wał drążony z wpustem i pokrywą pełną
  • SS – wał drążony gładki z pierścieniem zaciskowym
  • SSV – wał drążony gładki z pierścieniem zaciskowym i pokrywą

Smarowanie:

  • w standardzie olej mineralny: CLP ISO VG 220
  • opcjonalnie olej syntetyczny: CLP HC  ISO VG 150 (SHC 626, SHC 629, SHC 630, SHC CIBUS 150 food H1, SHC CIBUS 220 food H1, GH 6-460)

Uszczelnienie:

  • standardowo pojedyncze uszczelnienie wału na wyj.NBR / na wejściu FKM VITON
  • opcjonalnie podwójne uszczelnienie wału na wej. i wyj. FKM VITON

Adapter silnika serwo:

  • EasyAdapt (ME) ze złączem zaciskowym
  • ServoStop (MB) ze złączem wtykowym (sprzęgło kłowe) i zintegrowanym hamulcem sprężynowym

Kolor, lakier

  • w standardzie 2 warstwy lakieru podkładowego w kolorze czarnym RAL9005
  • opcjonalnie 2 warstwy lakieru podkładowego + np.2 warstwy lakieru kryjącego (wykonanie washdown) w każdym kolorze np RAL9006

Katalogi

443054_en_04_KAT_Servogetriebe.pdf – Katalog precyzyjnych serwo przekładni firmy Stober z adapterem silnika serwo w j.angielskim