Kątowe przekładnie stożkowe K-MB z hamulcem

Zakres przełożeń: 4:1 – 99:1. Max.momenty przyspieszeniowe 93 – 7 700 Nm. Momenty znamionowe hamulca 8 – 160 Nm. Luz obrotowy 1,5 – 12 arcmin. Sprawność 96 – 97 %. Bezpieczne hamowanie w przypadku braku zasilania.

KĄTOWE PRZEKŁADNIE STOŻKOWE K-MB FIRMY STOBER Z HAMULCEM

Właściwości kątowych przekładni stożkowych K:

  • Różne formy wału wyjściowe: V – pełny wał z klinem, V2 – pełny wał z klinem z dwóch stron, A – wał drążony z wpustem, S – wał drążony gładki z pierścieniem zaciskowym, SSV – wał drążony gładki z pierścieniem zaciskowym i osłoną
  • Różne formy mocowania: G – otwory gwintowane, F – kołnierz okrągły, N – łapy, D – ramię reakcyjne
  • Cichobieżne – koła zębate o skośnym uzębieniu
  • Precyzyjne – przełożenia w postaci ułamka, brak błędów pozycjonowania
  • Bezobsługowe – nie wymagają wymiany oleju ani konserwacji
  • Standardowy lub opcjonalnie zredukowany luz obrotowy przekładni
  • Opcjonalnie wzmocnione łożyskowanie wyjściowe: osiowe i radialne przekładni planetarnej
  • Praca ciągła bez dodatkowego chłodzenia
  • Standardowa temperatura otoczenia w zakresie 0 °C to 40 °C (inny zakres na zapytanie)
  • Max. temperatura obudowy przekładni ≤80 °C
  • Pierścienie uszczelnienia wału promieniowego na wyjściu wykonanym z NBR lub FKM
  • Podczas zapytania i zamówienia należy ustalić pozycje pracy
  • Sztywne łożyska wyjściowe z powodu naprężenia wstępnego
  • Przekładnie wypełnione są odpowiednią ilością oleju zależną od pozycji pracy
  • Standardowo lakierowane 1 warstwą lakieru podkładowego RAL9005, opcjonalnie wiele warstw lakieru i kolory RAL na zapytanie
  • Opcjonalnie z podwójnym hamulcem bezpieczeństwa, z serwosilnikiem EZ i hamulcem bezpieczeństwa na silniku.
  • Obudowa żeliwna

Właściwości sprężynowego hamulca bezpieczeństwa:

  • Bezpieczne hamowanie w przypadku braku prądu
  • Ręczne monitorowanie zużycia okładzin hamulca przez kontrole szczeliny powietrza z miernikiem
  • Monitorowanie uwalniania elektrycznego w polu terminalu z bez kontaktowym i bez zużycia przełącznika zbliżeniowego
  • Napięcie zasilania 24VDC lub 1x230VAC
  • Opcjonalnie ręczny luzownik hamulca
  • Cztery otwory spustowe oleju w celu ochrony hamulca przed olejem w przypadku wycieku

Adapter serwosilnika MB:

  • Łatwe i niezawodne przyłączenie do dowolnego elektrycznego silnika synchronicznego (serwosilnika) dzięki sprzężeniu bez luzu i odpowiednio dobranej wielkości kołnierza adaptera
  • Przyłącze elektryczne poprzez puszkę elektryczną
Typ Zakres przełożeń Momenty przyspieszeniowe M2acc [Nm] Waga m [kg] Luz obrotowy Δφ2 [arcmin] Średnica wału wyj. – tuleja ∅dh
K102 4:1 – 18:1 135 12 6,0 – 12,0 ∅20 / 25 / 30
K202 4:1 – 28:1 220 27 1,5 – 5,0 – 10,0 ∅30
K302 4:1 – 46:1 385 32 1,5 – 4,0 – 10,0 ∅35
K402 4:1 – 56:1 600 53 – 67 1,5 – 4,0 – 10,0 ∅40
K513 7:1 – 97:1 1 000 59 – 72 2,0 – 5,0 – 10,0 ∅50
K613 7:1 – 95:1 1 600 73 – 94 2,0 – 5,0 – 10,0 ∅50
K713 7:1 – 99:1 2 600 108 – 122 2,0 – 5,0 – 10,0 ∅60
K813 7:1 – 97:1 4 650 162 – 176 2,0 – 5,0 – 10,0 ∅70
K913 12:1 – 95:1 7 700 290 5,0 – 10,0 ∅90

Katalogi

443234_en_02_KAT_ServoStop.pdf – Katalog ServoSTOP przekładni firmy Stober z hamulcami w adapterze MB serwosilnika w j.angielskim

443287_en_01_BAL_Motoradapter_MB23_MB53.pdf – Instrukcja obsługi przekładnie ServoSTOP z hamulcami w adapterze MB przekładni w j.angielskim