Kątowe przekładnie stożkowe K-MB z hamulcem

Zakres przełożeń: 4:1 – 99:1. Max.momenty przyspieszeniowe 93 – 7 700 Nm. Momenty znamionowe hamulca 8 – 160 Nm. Luz obrotowy 1,5 – 12 arcmin. Sprawność 96 – 97 %. Bezpieczne hamowanie w przypadku braku zasilania.
KĄTOWE PRZEKŁADNIE STOŻKOWE K-MB FIRMY STOBER Z HAMULCEM
Właściwości kątowych przekładni stożkowych K:
- Różne formy wału wyjściowe: V – pełny wał z klinem, V2 – pełny wał z klinem z dwóch stron, A – wał drążony z wpustem, S – wał drążony gładki z pierścieniem zaciskowym, SSV – wał drążony gładki z pierścieniem zaciskowym i osłoną
- Różne formy mocowania: G – otwory gwintowane, F – kołnierz okrągły, N – łapy, D – ramię reakcyjne
- Cichobieżne – koła zębate o skośnym uzębieniu
- Precyzyjne – przełożenia w postaci ułamka, brak błędów pozycjonowania
- Bezobsługowe – nie wymagają wymiany oleju ani konserwacji
- Standardowy lub opcjonalnie zredukowany luz obrotowy przekładni
- Opcjonalnie wzmocnione łożyskowanie wyjściowe: osiowe i radialne przekładni planetarnej
- Praca ciągła bez dodatkowego chłodzenia
- Standardowa temperatura otoczenia w zakresie 0 °C to 40 °C (inny zakres na zapytanie)
- Max. temperatura obudowy przekładni ≤80 °C
- Pierścienie uszczelnienia wału promieniowego na wyjściu wykonanym z NBR lub FKM
- Podczas zapytania i zamówienia należy ustalić pozycje pracy
- Sztywne łożyska wyjściowe z powodu naprężenia wstępnego
- Przekładnie wypełnione są odpowiednią ilością oleju zależną od pozycji pracy
- Standardowo lakierowane 1 warstwą lakieru podkładowego RAL9005, opcjonalnie wiele warstw lakieru i kolory RAL na zapytanie
- Opcjonalnie z podwójnym hamulcem bezpieczeństwa, z serwosilnikiem EZ i hamulcem bezpieczeństwa na silniku.
- Obudowa żeliwna
Właściwości sprężynowego hamulca bezpieczeństwa:
- Bezpieczne hamowanie w przypadku braku prądu
- Ręczne monitorowanie zużycia okładzin hamulca przez kontrole szczeliny powietrza z miernikiem
- Monitorowanie uwalniania elektrycznego w polu terminalu z bez kontaktowym i bez zużycia przełącznika zbliżeniowego
- Napięcie zasilania 24VDC lub 1x230VAC
- Opcjonalnie ręczny luzownik hamulca
- Cztery otwory spustowe oleju w celu ochrony hamulca przed olejem w przypadku wycieku
Adapter serwosilnika MB:
- Łatwe i niezawodne przyłączenie do dowolnego elektrycznego silnika synchronicznego (serwosilnika) dzięki sprzężeniu bez luzu i odpowiednio dobranej wielkości kołnierza adaptera
- Przyłącze elektryczne poprzez puszkę elektryczną
Typ | Zakres przełożeń | Momenty przyspieszeniowe M2acc [Nm] | Waga m [kg] | Luz obrotowy Δφ2 [arcmin] | Średnica wału wyj. – tuleja ∅dh |
K102 | 4:1 – 18:1 | 135 | 12 | 6,0 – 12,0 | ∅20 / 25 / 30 |
K202 | 4:1 – 28:1 | 220 | 27 | 1,5 – 5,0 – 10,0 | ∅30 |
K302 | 4:1 – 46:1 | 385 | 32 | 1,5 – 4,0 – 10,0 | ∅35 |
K402 | 4:1 – 56:1 | 600 | 53 – 67 | 1,5 – 4,0 – 10,0 | ∅40 |
K513 | 7:1 – 97:1 | 1 000 | 59 – 72 | 2,0 – 5,0 – 10,0 | ∅50 |
K613 | 7:1 – 95:1 | 1 600 | 73 – 94 | 2,0 – 5,0 – 10,0 | ∅50 |
K713 | 7:1 – 99:1 | 2 600 | 108 – 122 | 2,0 – 5,0 – 10,0 | ∅60 |
K813 | 7:1 – 97:1 | 4 650 | 162 – 176 | 2,0 – 5,0 – 10,0 | ∅70 |
K913 | 12:1 – 95:1 | 7 700 | 290 | 5,0 – 10,0 | ∅90 |
Katalogi
443234_en_02_KAT_ServoStop.pdf – Katalog ServoSTOP przekładni firmy Stober z hamulcami w adapterze MB serwosilnika w j.angielskim
443287_en_01_BAL_Motoradapter_MB23_MB53.pdf – Instrukcja obsługi przekładnie ServoSTOP z hamulcami w adapterze MB przekładni w j.angielskim