Kątowe przekładnie stożkowe K-MB z hamulcem

Zakres przełożeń: 4 – 99. Momenty przyspieszeniowe 93 – 7 700 Nm. Moment znamionowy hamulca 8 – 160 Nm. Luz obrotowy 1,5 – 12 arcmin. Sprawność 96 – 97 %. Bezpieczne hamowanie w przypadku braku zasilania.

KĄTOWE PRZEKŁADNIE STOŻKOWE K-MB Z HAMULCEM FIRMY STOBER

Właściwości kątowych przekładni stożkowych K:

  • Różne formy wału wyjściowe: V – pełny wał z klinem, V2 – pełny wał z klinem z dwóch stron, A – wał drążony z wpustem, S – wał drążony gładki z pierścieniem zaciskowym, SSV – wał drążony gładki z pierścieniem zaciskowym i osłoną
  • Różne formy mocowania: G – otwory gwintowane, F – kołnierz okrągły, N – łapy, D – ramię reakcyjne
  • Cichobieżne – koła zębate o skośnym uzębieniu
  • Precyzyjne – przełożenia w postaci ułamka, brak błędów pozycjonowania
  • Bezobsługowe – nie wymagają wymiany oleju ani konserwacji
  • Standardowy lub opcjonalnie zredukowany luz obrotowy przekładni
  • Opcjonalnie wzmocnione łożyskowanie wyjściowe: osiowe i radialne przekładni planetarnej
  • Praca ciągła bez dodatkowego chłodzenia
  • Standardowa temperatura otoczenia w zakresie 0 °C to 40 °C (inny zakres na zapytanie)
  • Max. temperatura obudowy przekładni ≤ 80 °C
  • Pierścienie uszczelnienia wału promieniowego na wyjściu wykonanym z NBR lub FKM
  • Podczas zapytania i zamówienia należy ustalić pozycje pracy
  • Sztywne łożyska wyjściowe z powodu naprężenia wstępnego
  • Przekładnie wypełnione są odpowiednią ilością oleju zależną od pozycji pracy
  • Standardowo lakierowane 1 warstwą lakieru podkładowego RAL9005, opcjonalnie wiele warstw lakieru i kolory RAL na zapytanie
  • Opcjonalnie z podwójnym hamulcem bezpieczeństwa, z serwosilnikiem EZ i hamulcem bezpieczeństwa na silniku.
  • Obudowa żeliwna

Właściwości sprężynowego hamulca bezpieczeństwa:

  • Bezpieczne hamowanie w przypadku braku prądu
  • Ręczne monitorowanie zużycia okładzin hamulca przez kontrole szczeliny powietrza z miernikiem
  • Monitorowanie uwalniania elektrycznego w polu terminalu z bez kontaktowym i bez zużycia przełącznika zbliżeniowego
  • Napięcie zasilania 20VDC lub 1x230VAC
  • Opcjonalnie ręczny luzownik hamulca
  • Cztery otwory spustowe oleju w celu ochrony hamulca przed olejem w przypadku wycieku

Adapter serwosilnika MB:

  • Łatwe i niezawodne przyłączenie do dowolnego elektrycznego silnika synchronicznego (serwosilnika) dzięki sprzężeniu bez luzu i odpowiednio dobranej wielkości kołnierza adaptera
  • Przyłącze elektryczne poprzez puszkę elektryczną

Typ

Przełożenie i

Momenty przyspieszeniowe M2acc [Nm]

Waga m [kg]

Luz obrotowy Δφ2 [arcmin]

K102

4 – 18

93 – 135

17

12

K202

4 – 28

146 – 220

25 – 30

10

K302

4 – 46

146 – 385

30 – 35

10

K402

4 – 56

146 – 600

43 – 60

10

K513

7,3 – 97

521 – 1000

49 – 66

10

K613

7,3 – 95

615 – 1600

70 – 88

10

K713

7,6 – 99

723 – 2600

104 – 116

10

K813

7,4 – 97

712 – 4650

158 – 169

10

K913

7,9 – 95

1623 – 7700

284

10

Katalogi