Kątowe przekładnie stożkowe K-MB z hamulcem

Zakres przełożeń: 4 – 99. Momenty przyspieszeniowe 93 – 7 700 Nm. Moment znamionowy hamulca 8 – 160 Nm. Luz obrotowy 1,5 – 12 arcmin. Sprawność 96 – 97 %. Bezpieczne hamowanie w przypadku braku zasilania.
KĄTOWE PRZEKŁADNIE STOŻKOWE K-MB Z HAMULCEM FIRMY STOBER
Właściwości kątowych przekładni stożkowych K:
- Różne formy wału wyjściowe: V – pełny wał z klinem, V2 – pełny wał z klinem z dwóch stron, A – wał drążony z wpustem, S – wał drążony gładki z pierścieniem zaciskowym, SSV – wał drążony gładki z pierścieniem zaciskowym i osłoną
- Różne formy mocowania: G – otwory gwintowane, F – kołnierz okrągły, N – łapy, D – ramię reakcyjne
- Cichobieżne – koła zębate o skośnym uzębieniu
- Precyzyjne – przełożenia w postaci ułamka, brak błędów pozycjonowania
- Bezobsługowe – nie wymagają wymiany oleju ani konserwacji
- Standardowy lub opcjonalnie zredukowany luz obrotowy przekładni
- Opcjonalnie wzmocnione łożyskowanie wyjściowe: osiowe i radialne przekładni planetarnej
- Praca ciągła bez dodatkowego chłodzenia
- Standardowa temperatura otoczenia w zakresie 0 °C to 40 °C (inny zakres na zapytanie)
- Max. temperatura obudowy przekładni ≤ 80 °C
- Pierścienie uszczelnienia wału promieniowego na wyjściu wykonanym z NBR lub FKM
- Podczas zapytania i zamówienia należy ustalić pozycje pracy
- Sztywne łożyska wyjściowe z powodu naprężenia wstępnego
- Przekładnie wypełnione są odpowiednią ilością oleju zależną od pozycji pracy
- Standardowo lakierowane 1 warstwą lakieru podkładowego RAL9005, opcjonalnie wiele warstw lakieru i kolory RAL na zapytanie
- Opcjonalnie z podwójnym hamulcem bezpieczeństwa, z serwosilnikiem EZ i hamulcem bezpieczeństwa na silniku.
- Obudowa żeliwna
Właściwości sprężynowego hamulca bezpieczeństwa:
- Bezpieczne hamowanie w przypadku braku prądu
- Ręczne monitorowanie zużycia okładzin hamulca przez kontrole szczeliny powietrza z miernikiem
- Monitorowanie uwalniania elektrycznego w polu terminalu z bez kontaktowym i bez zużycia przełącznika zbliżeniowego
- Napięcie zasilania 20VDC lub 1x230VAC
- Opcjonalnie ręczny luzownik hamulca
- Cztery otwory spustowe oleju w celu ochrony hamulca przed olejem w przypadku wycieku
Adapter serwosilnika MB:
- Łatwe i niezawodne przyłączenie do dowolnego elektrycznego silnika synchronicznego (serwosilnika) dzięki sprzężeniu bez luzu i odpowiednio dobranej wielkości kołnierza adaptera
- Przyłącze elektryczne poprzez puszkę elektryczną
Typ |
Przełożenie i |
Momenty przyspieszeniowe M2acc [Nm] |
Waga m [kg] |
Luz obrotowy Δφ2 [arcmin] |
K102 |
4 – 18 |
93 – 135 |
17 |
12 |
K202 |
4 – 28 |
146 – 220 |
25 – 30 |
10 |
K302 |
4 – 46 |
146 – 385 |
30 – 35 |
10 |
K402 |
4 – 56 |
146 – 600 |
43 – 60 |
10 |
K513 |
7,3 – 97 |
521 – 1000 |
49 – 66 |
10 |
K613 |
7,3 – 95 |
615 – 1600 |
70 – 88 |
10 |
K713 |
7,6 – 99 |
723 – 2600 |
104 – 116 |
10 |
K813 |
7,4 – 97 |
712 – 4650 |
158 – 169 |
10 |
K913 |
7,9 – 95 |
1623 – 7700 |
284 |
10 |
Katalogi
-
443234_en_01_KAT_ServoStop.pdf – Katalog ServoSTOP przekładni firmy Stober z hamulcami w adapterze MB serwosilnika w j.angielskim
442800-en_Manual_ServoStop_Installation.pdf – Instrukcja obsługi przekładnie ServoSTOP z hamulcami w adapterze MB przekładni w j.angielskim