Kątowe przekładnie stożkowe KL

z adapterem MQ pod serwomotor

2 grupy wielkości. Przełożenia 4, 8, 16, 32. Max. dop. moment przyspieszeniowy 22 – 65 Nm. Luz obrotowy ≤ 16 – 25 arcmin. Sprawność 97%. Klasa ochrony IP65/IP66. Głośność ≤ 64 dB(A). Z kołnierzem i sprzęgłem dopasowanym do serwosilnika. Obudowa z żeliwa.

KĄTOWE PRZEKŁADNIE STOŻKOWE KL FIRMY STOBER ANTRIEBSTEHNIK

Typ Przełożenie Luz obr. Mom. znam. Mom. przysp. Mom. awar. Waga Śred. centr. Śred. otw. moc. Śred. wału wyj.
i [arcmin] M2n[Nm] M2ac[Nm] [Nm] [kg] [mm] [mm] [mm]
KL102_MQ 4:1 ≤25,0 15 22 29 6,2 ø60 ø75 ø16
8:1 ≤20,0 25 30 58 6,2
16:1 ≤20,0 25 30 60 6,2
32:1 ≤20,0 25 32 64 6,2
KL202_MQ 4:1 ≤20,0 35 50 83 9,5 ø75 ø90 ø20
8:1 ≤16,0 50 60 120 9,5
16:1 ≤16,0 50 60 120 9,5
32:1 ≤16,0 50 65 130 9,5

 

  • Właściwości kątowych przekładni stożkowych KL:

    • Precyzyjne przełożenie przekładni stożkowej w postaci ułamka
    • Dowolna pozycja pracy
    • Cichobieżne dzięki spiralnemu uzwojeniu
    • Wysoka sprawność
    • Standardowa temperatura otoczenia od 0 do +40°C
    • Max.dop.temperatura przekładni na powierzchni ≤80°C
    • Klasa ochrony IP65
    • Max. dop. prędkość obrotowa krótko czasowa 5000 – 6000 [1/min]

    Opcjonalnie wykonania przekładni KL:

    • przeciwywybuchowe ATEX
    • adapter silnika z elektromagnetycznym hamulcem postojowym
    • bezpośrednia zabudowa silnika serwo na przekładni bez adaptera i bez sprzęgła

    Adapter silnika serwo MQ:

    • Ze zintegrowaną termiczną kompensacją długości kompensuje liniowe rozszerzanie wału silnika
    • Adapter serwosilnika MQ z bezluzowym sprzęgłem dopasowany do każdego silnika
    • Prosty i szybki montaż silnika
    • Precyzyjne centrowanie silnika

    Różne formy mocowania przekładni KL:

    • G – koło osi otworów gwintowanych
    • F – kołnierz kwadratowy
    • FF – kołnierz kwadratowy z dwóch stron przekładni
    • N – otwory gwintowane po bokach przekładni
    • D – ramię reakcyjne (wspornik momentu)

    Różne formy wykonania wału wyjściowego przekładni KL:

    • G – pełny gładki wał
    • G2 – pełny gładki wał  dwóch stron przekładni
    • P – pełny wał z klinem
    • P2 – pełny wał z klinem z dwóch stron przekładni
    • A – wał drążony z wpustem pod klin
    • AV – wał drążony z wpustem i pokrywą
    • SS – wał drążony gładki z pierścieniem zaciskowym
    • SSV – wał drążony gładki z pierścieniem zaciskowym i pokrywą

    Smarowanie przekładni KL:

    • w standardzie olej mineralny: CLP ISO VG 220
    • opcjonalnie olej syntetyczny: CLP HC  ISO VG 220 (SHC 626, SHC 629, SHC 630, SHC CIBUS 150 food H1, SHC CIBUS 220 food H1, GH 6-460)
    • dożywotnie bez konieczności wymiany oleju
    • bezobsługowe

    Uszczelnienie przekładni KL:

    • standardowo pojedyncze uszczelnienie wału na wyj.NBR / na wejściu FKM VITON
    • opcjonalnie podwójne uszczelnienie wału na wej. i wyj. NBR lub FKM VITON

    Kolor, lakier

    • w standardzie 1 warstwa lakieru podkładowego w kolorze czarnym RAL9005
    • opcjonalnie 2 warstwy lakieru podkładowego + np.2 warstwy lakieru kryjącego (wykonanie washdown) w każdym kolorze np RAL9006

Katalogi

443054_en_04_KAT_Servogetriebe.pdf – Katalog precyzyjnych serwo przekładni firmy Stoeber z adapterem silnika serwo w j.angielskim