Kątowe przekładnie stożkowe K-ME
Precyzyjne przekładnie kątowe K z adapterami ME serwosilników. Zakres przełożeń 4:1 – 381:1. Max. momenty dynamiczne 50 – 13 200 Nm. Luz obrotowy ≤ 1,5 – 12 minut kątowych. Sprawność 94 – 97 %. Klasa ochrony IP65/IP66. Opcjonalnie z hamulcem, z serwosilnikiem, z modułowym kołem zębatym lub wykonanie przeciwwybuchowe ATEX.
KĄTOWE PRZEKŁADNIE STOŻKOWE K-ME STOBER
Właściwości kątowych przekładni stożkowych K:
- Standardowy lub zredukowany luz obrotowy
- Precyzyjne – przełożenie przekładni w postaci ułamka, brak błędów pozycjonowania
- Bezobsługowe – nie wymaganą wymiany oleju, ani konserwacji
- Cichobieżne – koła zębate o skośnym uzębieniu
- Standardowo uszczelnienie FKM na wejściu / NBR na wyjściu (opcjonalnie FKM VITON)
- Małe momenty bezwładności
- Opcjonalnie wzmocnione łożyskowanie osiowe i radialne wału wyjściowego dla wilkości K5-K8
- Sztywne łożysko wyjściowe z powodu napięcia wstępnego
- Praca ciągła bez dodatkowego chłodzenia
- Temperatura otoczenia od 0° C do 40° C (inny zakres temperatur na zapytanie)
- Max. temperatura obudowy przekładni ≤ 80 °C
- Klasa ochrony IP65, opcjonalnie IP66
- Ilość oleju zależna od pozycji pracy
- Przy zapytaniu i zamawianiu należy podawać pozycje pracy
- Zbiorniczek wyrównawczy oleju dla pozycji montażowe EL5
- Gotowe do pracy i zalane syntetycznym olejem przekładniowym typu CLP HC ISO VG 150.
- Jedna warstwa lakieru podkładowego w kolorze RAL7001 lub RA9005, opcjonalnie dwie lub więcej lakierów i w dowolnym kolorze RAL
- Specjalne oleje dla przemysłu spożywczego na życzenie klienta
- Możliwa konstrukcja przeciwwybuchowa zgodnie z dyrektywą ATEX 2014/34/EU
Formy wałów wyjściowych kątowych przekładni stożkowych K-ME:
- G – pełny gładki wał,
- V – pełny wał z klinem,
- V2 – pełny wał z klinem z dwóch stron przekładni,
- A – wał drążony z wpustem,
- S – wał drążony gładki z pierścieniem zaciskowym i osłoną
Formy mocowania kątowych przekładni stożkowych K-ME:
- G – otwory gwintowane,
- N – łapy,
- F – kołnierz okrągły,
- D – ramię reakcyjne
Przykłady zastosowań serwo przekładni stożkowych K-ME fimy Stober:
- automaty pakujące
- automaty dozujące
- podajniki automatyczne
- liniowe roboty kartezjański
- przewijarki, nawijarki
- systemy magazynowania
- robotyka
- kartoniarki
Właściwości motoadapterów przekładni Stober
- Szybkie i łatwe mocowanie każdego serwosilnika
- Jednoczęściowe, wytrzymałe sprzęgło zaciskowe z funkcją rozprężania
- Najniższe momenty bezwładności masy dla najwyższej dynamiki pracy
- Wyważone dla cichej pracy bez wibracji, nawet przy dużych prędkościach
- Szeroki zakres wyboru średnic i długości wałów silników
- Bezbłędne dopasowane dzięki dokładnemu centrowaniu silnika
- Silnik można zdemontować w dowolnej pozycji
- Opcjonalnie podwójne uszczelnienie adaptera dla dużych modeli przekładni
- Opcjonalnie bez adaptera i sprzęgła – bezpośrednia zabudowa serwosilnika EZ lub LM
- Aby zmniejszyć luz, łożysko wału silnika musi mieć konstrukcję osiowo pozbawioną luzów
Adapter silnika ze sprzęgłem EasyAdapt (ME/MEL)
- Jednoczęściowe, wytrzymałe sprzęgło zaciskowe z funkcją rozprężania
Adapter silnika ze sprzęgłem FlexiAdapt (MF):
- Wytrzymałe, spawane laserowo sprzęgło mieszkowe z funkcją rozprężania
- Ze zintegrowaną termiczną kompensacją długości, kompensuje rozszerzalność liniową wału silnika
- Wał silnika oddzielony od sił osiowych
Adapter silnika z bezluzowym sprzęgłem kłowym (MQ)
- Ze zintegrowaną termiczną kompensacją długości, kompensuje rozszerzalność liniową wału silnika
Adapter silnika ServoStop z hamulcem bezpieczeństwa (MB)
Katalogi
443054_en_05_KAT_Servogetriebe.pdf – Katalog precyzyjnych serwo przekładni firmy Stober z adapterem silnika serwo w j.angielskim
Formularz_przekladnie_STOBER_26082024.pdf – formularz zapytania o serwo przekładnie z adapterem serwosilnika w j.polskim/nimieckim/angielskim