Przekładnie planetarne PHQ-MB z hamulcem

Zakres przełożeń: 5,5:1 – 300:1. Momenty przyspieszeniowe 198 – 35 370 Nm. Momenty znamionowe hamulca 8 – 300 Nm. Luz obrotowy 1 – 3 arcmin. Sprawność 90 – 96 %. Bezpieczne hamowanie w przypadku braku zasilania.

PRZEKŁADNIE PLANETARNE PHQ-MB FIRMY STOBER Z HAMULCEM

Właściwości przekładni planetarnych PHQ Quatro:

  • Wał wyjściowy: kołnierz obrotowy
  • Cichobieżne – koła zębate o skośnym uzębieniu
  • Precyzyjne – przełożenia w postaci ułamka, brak błędów pozycjonowania
  • Bezobsługowe – nie wymagają wymiany oleju ani konserwacji
  • Standardowy lub zredukowany luz obrotowy przekładni
  • Dowolna pozycja pracy
  • Praca ciągła bez dodatkowego chłodzenia
  • Standardowa temperatura otoczenia w zakresie 0 °C to 40 °C (inny zakres na zapytanie)
  • Max. temperatura obudowy przekładni ≤ 90 °C
  • Pierścienie uszczelnienia wału promieniowego na wyjściu wykonanym z NBR lub FKM
  • Podczas zapytania i zamówienia należy ustalić pozycje pracy
  • Sztywne łożyska wyjściowe z powodu naprężenia wstępnego
  • Przekładnie wypełnione są odpowiednią ilością oleju zależną od pozycji pracy
  • Standardowo lakierowane 1 warstwą lakieru podkładowego RAL9005, opcjonalnie wiele warstw lakieru i kolory RAL na zapytanie
  • Opcjonalnie wzmocnione łożyskowanie wyjściowe: osiowe i radialne przekładni planetarnej
  • Opcjonalnie z podwójnym hamulcem bezpieczeństwa, z serwosilnikiem EZ i hamulcem bezpieczeństwa na silniku.
  • Obudowa żeliwna

Właściwości sprężynowego hamulca bezpieczeństwa:

  • Bezpieczne hamowanie w przypadku braku prądu
  • Ręczne monitorowanie zużycia okładzin hamulca przez kontrole szczeliny powietrza z miernikiem
  • Monitorowanie uwalniania elektrycznego w polu terminalu z bez kontaktowym i bez zużycia przełącznika zbliżeniowego
  • Napięcie zasilania 24VDC lub 1x230VAC
  • Opcjonalnie ręczny luzownik hamulca
  • Cztery otwory spustowe oleju w celu ochrony hamulca przed olejem w przypadku wycieku

Adapter serwosilnika MB:

  • Łatwe i niezawodne przyłączenie do dowolnego elektrycznego silnika synchronicznego (serwosilnika) dzięki sprzężeniu bez luzu i odpowiednio dobranej wielkości kołnierza adaptera
  • Przyłącze elektryczne poprzez puszkę elektryczną
Typ Przełożenie i Max. momenty przyspieszeniowe M2acc [Nm] Waga m [kg] Luz obrotowy Δφ2 [arcmin] Średnica kołnierza ∅a1 [mm]
PHQ521 / PHQ531 5,5:1 198 13 1,0 – 3,0 145
PHQ721 /PHQ731 5,5:1 528 24 1,0 – 3,0 179
PHQ722 / PHQ732 22:1 – 55:1 1050 22 1,0 – 3,0 179
PHQ831 5,5:1 1183 52 1,0 – 3,0 247
PHQ822 / PHQ832 22:1 – 55:1 3 300 48 1,0 – 3,0 247
PHQ823 / PHQ833 88:1 – 220:1 3 300 43 1,0 – 3,0 247
PHQ932 / PHQ942 18:1 – 60:1 6 600 100 1,0 -3,0 300
PHQ933 / PHQ943 72:1 – 300:1 6 600 96 1,0 -3,0 300
PHQ1033 / PHQ1043 96:1 – 168:1 10 000 147 3,0 330
PHQ1133 / PHQ1143 96:1 – 300:1 22 000 256 3,0 425
PHQ1243 96:1 – 120:1 35 370 501 3,0 500

 

Katalogi

443234_en_02_KAT_ServoStop.pdf – Katalog ServoSTOP przekładni firmy Stober z hamulcami w adapterze MB serwosilnika w j.angielskim

443287_en_01_BAL_Motoradapter_MB23_MB53.pdf – Instrukcja obsługi przekładni ServoSTOP z hamulcami w adapterze MB przekładni w j.angielskim