Przekładnie planetarne PHQ-MB z hamulcem

Zakres przełożeń: 5,5:1 – 300:1. Momenty przyspieszeniowe 198 – 35 370 Nm. Momenty znamionowe hamulca 8 – 300 Nm. Luz obrotowy 1 – 3 arcmin. Sprawność 90 – 96 %. Bezpieczne hamowanie w przypadku braku zasilania.
PRZEKŁADNIE PLANETARNE PHQ-MB FIRMY STOBER Z HAMULCEM
Właściwości przekładni planetarnych PHQ Quatro:
- Wał wyjściowy: kołnierz obrotowy
- Cichobieżne – koła zębate o skośnym uzębieniu
- Precyzyjne – przełożenia w postaci ułamka, brak błędów pozycjonowania
- Bezobsługowe – nie wymagają wymiany oleju ani konserwacji
- Standardowy lub zredukowany luz obrotowy przekładni
- Dowolna pozycja pracy
- Praca ciągła bez dodatkowego chłodzenia
- Standardowa temperatura otoczenia w zakresie 0 °C to 40 °C (inny zakres na zapytanie)
- Max. temperatura obudowy przekładni ≤ 90 °C
- Pierścienie uszczelnienia wału promieniowego na wyjściu wykonanym z NBR lub FKM
- Podczas zapytania i zamówienia należy ustalić pozycje pracy
- Sztywne łożyska wyjściowe z powodu naprężenia wstępnego
- Przekładnie wypełnione są odpowiednią ilością oleju zależną od pozycji pracy
- Standardowo lakierowane 1 warstwą lakieru podkładowego RAL9005, opcjonalnie wiele warstw lakieru i kolory RAL na zapytanie
- Opcjonalnie wzmocnione łożyskowanie wyjściowe: osiowe i radialne przekładni planetarnej
- Opcjonalnie z podwójnym hamulcem bezpieczeństwa, z serwosilnikiem EZ i hamulcem bezpieczeństwa na silniku.
- Obudowa żeliwna
Właściwości sprężynowego hamulca bezpieczeństwa:
- Bezpieczne hamowanie w przypadku braku prądu
- Ręczne monitorowanie zużycia okładzin hamulca przez kontrole szczeliny powietrza z miernikiem
- Monitorowanie uwalniania elektrycznego w polu terminalu z bez kontaktowym i bez zużycia przełącznika zbliżeniowego
- Napięcie zasilania 24VDC lub 1x230VAC
- Opcjonalnie ręczny luzownik hamulca
- Cztery otwory spustowe oleju w celu ochrony hamulca przed olejem w przypadku wycieku
Adapter serwosilnika MB:
- Łatwe i niezawodne przyłączenie do dowolnego elektrycznego silnika synchronicznego (serwosilnika) dzięki sprzężeniu bez luzu i odpowiednio dobranej wielkości kołnierza adaptera
- Przyłącze elektryczne poprzez puszkę elektryczną
Typ | Przełożenie i | Max. momenty przyspieszeniowe M2acc [Nm] | Waga m [kg] | Luz obrotowy Δφ2 [arcmin] | Średnica kołnierza ∅a1 [mm] |
PHQ521 / PHQ531 | 5,5:1 | 198 | 13 | 1,0 – 3,0 | 145 |
PHQ721 /PHQ731 | 5,5:1 | 528 | 24 | 1,0 – 3,0 | 179 |
PHQ722 / PHQ732 | 22:1 – 55:1 | 1050 | 22 | 1,0 – 3,0 | 179 |
PHQ831 | 5,5:1 | 1183 | 52 | 1,0 – 3,0 | 247 |
PHQ822 / PHQ832 | 22:1 – 55:1 | 3 300 | 48 | 1,0 – 3,0 | 247 |
PHQ823 / PHQ833 | 88:1 – 220:1 | 3 300 | 43 | 1,0 – 3,0 | 247 |
PHQ932 / PHQ942 | 18:1 – 60:1 | 6 600 | 100 | 1,0 -3,0 | 300 |
PHQ933 / PHQ943 | 72:1 – 300:1 | 6 600 | 96 | 1,0 -3,0 | 300 |
PHQ1033 / PHQ1043 | 96:1 – 168:1 | 10 000 | 147 | 3,0 | 330 |
PHQ1133 / PHQ1143 | 96:1 – 300:1 | 22 000 | 256 | 3,0 | 425 |
PHQ1243 | 96:1 – 120:1 | 35 370 | 501 | 3,0 | 500 |
Katalogi
443234_en_02_KAT_ServoStop.pdf – Katalog ServoSTOP przekładni firmy Stober z hamulcami w adapterze MB serwosilnika w j.angielskim
443287_en_01_BAL_Motoradapter_MB23_MB53.pdf – Instrukcja obsługi przekładni ServoSTOP z hamulcami w adapterze MB przekładni w j.angielskim