Przekładnie walcowe C

z adapterem ME/MB pod serwomotor

Zakres przełożeń 2 – 276. Max. dop. moment przyspieszeniowy 36 – 8 000 Nm. Luz obrotowy ≤ 10 – 20 arcmin. Sprawność 96-97%. Klasa ochrony IP65/IP66. Głośność ≤ 64 dB(A). Z kołnierzem i sprzęgłem dopasowanym do serwosilnika. Obudowa z żeliwa szarego.

PRZEKŁADNIE WALCOWE C FIRMY STOBER ANTRIEBSTECHNIK

Właściwości przekładni walcowych C:

  • Cichobieżne – spiralne uzębienie kół walcowych przekładni
  • Bezobsługowe od C0 do C5 – nie wymagają konserwacji ani wymiany oleju
  • Temperatura otoczenia od 0 ° C do 40 ° C
  • Maksymalna dopuszczalna temperatura przekładni (na powierzchni przekładni) ≤ 80 ° C
  • Precyzyjne przełożenie przekładni w postaci ułamka
  • Wysoka sprawność
  • Optymalnie zaprojektowane zęby kół zębatych walcowych oraz łożyskowaniu o niskim tarciu i luzie

Typ Zakres przełożeń Luz obr. Max. mom. przysp. Max. dop. chwilowe obr.
Waga Rozm.wału
i [arcmin] M2ac[Nm] n1max[1/min]
[kg] [mm]
C002 2-70 ≤16-20 72 6000-7000 7,4-8,4 ø20×40
C102 2-70 ≤15-18 138 5000-6500 12,3-15,2 ø25×50
C103 82-276 ≤15,0 138 6500 15,2
C202 2-70 ≤17,0 230 4500-6500 17,3-19,2 ø30×60
C203 80-275 ≤14,0 230 6000-6500 21,2-22,2
C302 2-70 ≤13,0 400 4000-6000 22,4-29,2 ø30×60
C303 80-274 ≤13,0 400 6000 25,6
C402 2-70 ≤12,0 600 3500-5500 32,6-39,5 ø40×80
C403 81-270 ≤12,0 600 5500 37,1
C502 2-70 ≤12,0 920 3200-5000 46,1-58,6 ø40×80
C503 81-271 ≤12,0 920 5000 48,1
C612 4,2-69 ≤10,0 1650 3000-4500 61,4-73,9 ø50×100
C613 49-266 ≤10,0 1650 4500 69,8
C712 4,3-70 ≤10,0 2760 2800-4500 96,7-109,2 ø60×120
C713 51-223 ≤10,0 2760 4500 109,8-114,7
C812 6,7-69 ≤10,0 4800 3500-4300 161,2-168,8 ø70×140
C813 49-270 ≤10,0 4800 4300 168,8-173,7
C912 20-70 ≤10,0 7211 4000 259,2 ø90×170
C913 65-215 ≤10,0 8000 4000 288,1

Opcjonalne wykonania precyzyjnej przekładni walcowej C:

  • pełny gładki wał na zapytanie
  • wzmocnione łożyskowanie wału wyjściowego
  • Konstrukcja przeciwwybuchowa zgodnie z dyrektywą (ATEX) 2014/34 / UE
  • zbiornik wyrównawczy oleju

Różne formy mocowania przekładni walcowych:

  • N – na łapach
  • G – koło osi otworów gwintowanych
  • Q – kołnierz kwadratowy
  • F – kołnierz okrągły

Smarowanie:

  • w standardzie olej mineralny: CLP ISO VG 220
  • opcjonalnie olej syntetyczny: CLP HC  ISO VG 150 (SHC 626, SHC 629, SHC 630, SHC CIBUS 150 food H1, SHC CIBUS 220 food H1, GH 6-460)
  • ilość oleju zależna od pozycji pracy

Uszczelnienie:

  • standardowo pojedyncze uszczelnienie wału na wyj.NBR / na wejściu FKM VITON
  • opcjonalnie podwójne uszczelnienie wału na wej. i wyj. FKM VITON
  • zrównoważony dla płynnej, pozbawionej wibracji pracy, nawet przy dużych prędkościach

Adapter silnika serwo:

  • EasyAdapt (ME) ze złączem zaciskowym
  • ServoStop (MB) ze złączem wtykowym (sprzęgło kłowe) i zintegrowanym hamulcem sprężynowym

Kolor, lakier

  • w standardzie 1 warstwa lakieru podkładowego w kolorze czarnym RAL9005
  • opcjonalnie 2 warstwy lakieru podkładowego + np.2 warstwy lakieru kryjącego (wykonanie washdown) w każdym kolorze np RAL9006

Katalogi

443054_en_04_KAT_Servogetriebe.pdf – Katalog precyzyjnych serwo przekładni firmy Stoeber z adapterem silnika serwo w j.angielskim