Przekładnie walcowe C-MB z hamulcem

Zakres przełożeń: 2,0 – 70. Momenty przyspieszeniowe 47 – 4 800 Nm. Moment znamionowy hamulca 8 – 160 Nm. Luz obrotowy 10 – 20 arcmin. Sprawność 97 %. Bezpieczne hamowanie w przypadku braku zasilania.
PRZEKŁADNIE WALCOWE C-MB Z HAMULCEM FIRMY STOBER ANTRIEBSTECHNIK
Właściwości przekładni walcowych C:
- Wał wyjściowy: pełny wał z klinem
- Różne formy mocowania: G – otwory gwintowane, F – kołnierz okrągły, Q – kołnierz kwadratowy, N – łapy
- Cichobieżne – koła zębate o skośnym uzębieniu
- Precyzyjne – przełożenia w postaci ułamka, brak błędów pozycjonowania
- Bezobsługowe – nie wymagają wymiany oleju ani konserwacji
- Standardowy lub opcjonalnie zredukowany luz obrotowy przekładni
- Opcjonalnie wzmocnione łożyskowanie wyjściowe: osiowe i radialne przekładni planetarnej
- Praca ciągła bez dodatkowego chłodzenia
- Standardowa temperatura otoczenia w zakresie 0 °C to 40 °C (inny zakres na zapytanie)
- Max. temperatura obudowy przekładni ≤ 80 °C
- Pierścienie uszczelnienia wału promieniowego na wyjściu wykonanym z NBR lub FKM
- Podczas zapytania i zamówienia należy ustalić pozycje pracy
- Sztywne łożyska wyjściowe z powodu naprężenia wstępnego
- Przekładnie wypełnione są odpowiednią ilością oleju zależną od pozycji pracy
- Standardowo lakierowane 1 warstwą lakieru podkładowego RAL9005, opcjonalnie wiele warstw lakieru i kolory RAL na zapytanie
- Opcjonalnie z podwójnym hamulcem bezpieczeństwa, z serwosilnikiem EZ i hamulcem bezpieczeństwa na silniku.
- Obudowa żeliwna
Właściwości sprężynowego hamulca bezpieczeństwa:
- Bezpieczne hamowanie w przypadku braku prądu
- Ręczne monitorowanie zużycia okładzin hamulca przez kontrole szczeliny powietrza z miernikiem
- Monitorowanie uwalniania elektrycznego w polu terminalu z bez kontaktowym i bez zużycia przełącznika zbliżeniowego
- Napięcie zasilania 20VDC lub 1x230VAC
- Opcjonalnie ręczny luzownik hamulca
- Cztery otwory spustowe oleju w celu ochrony hamulca przed olejem w przypadku wycieku
Adapter serwosilnika MB:
- Łatwe i niezawodne przyłączenie do dowolnego elektrycznego silnika synchronicznego (serwosilnika) dzięki sprzężeniu bez luzu i odpowiednio dobranej wielkości kołnierza adaptera
- Przyłącze elektryczne poprzez puszkę elektryczną
Typ | Przełożenie i | Max. moment przyspieszeniowy M2acc [Nm] | Waga m [kg] | Luz obrotowy Δφ2 [arcmin] |
C002 | 2 – 9,2 | 46 – 72 | 13 | 16 – 20 |
C102 | 2 – 18 | 73 – 138 | 18 – 24 | 15 – 18 |
C202 | 2 – 31 | 73 – 230 | 22 – 28 | 14 – 17 |
C302 | 2 – 50 | 73 – 400 | 27 – 45 | 13 – 16 |
C402 | 2 – 70 | 142 – 600 | 38 – 55 | 12 – 15 |
C502 | 2 – 70 | 168 – 920 | 49 – 66 | 12 – 14 |
C612 | 4,2 – 69 | 406 – 1650 | 70 – 82 | 10 |
C712 | 4,3 – 70 | 413 – 2760 | 105 – 117 | 10 |
C812 | 4,2 – 69 | 877 – 4800 | 177 | 10 |
Katalogi
- 443234_en_01_KAT_ServoStop.pdf – Katalog ServoSTOP przekładni firmy Stober z hamulcami w adapterze MB serwosilnika w j.angielskim
442800-en_Manual_ServoStop_Installation.pdf – Instrukcja obsługi przekładnie ServoSTOP z hamulcami w adapterze MB przekładni w j.angielskim