Przekładnie walcowe C-MB z hamulcem

Zakres przełożeń: 2,0 – 70. Momenty przyspieszeniowe 47 – 4 800 Nm. Moment znamionowy hamulca 8 – 160 Nm. Luz obrotowy 10 – 20 arcmin. Sprawność 97 %. Bezpieczne hamowanie w przypadku braku zasilania.

PRZEKŁADNIE WALCOWE C-MB Z HAMULCEM FIRMY STOBER ANTRIEBSTECHNIK

Właściwości przekładni walcowych C:

  • Wał wyjściowy: pełny wał z klinem
  • Różne formy mocowania: G – otwory gwintowane, F – kołnierz okrągły, Q – kołnierz kwadratowy, N – łapy
  • Cichobieżne – koła zębate o skośnym uzębieniu
  • Precyzyjne – przełożenia w postaci ułamka, brak błędów pozycjonowania
  • Bezobsługowe – nie wymagają wymiany oleju ani konserwacji
  • Standardowy lub opcjonalnie zredukowany luz obrotowy przekładni
  • Opcjonalnie wzmocnione łożyskowanie wyjściowe: osiowe i radialne przekładni planetarnej
  • Praca ciągła bez dodatkowego chłodzenia
  • Standardowa temperatura otoczenia w zakresie 0 °C to 40 °C (inny zakres na zapytanie)
  • Max. temperatura obudowy przekładni ≤ 80 °C
  • Pierścienie uszczelnienia wału promieniowego na wyjściu wykonanym z NBR lub FKM
  • Podczas zapytania i zamówienia należy ustalić pozycje pracy
  • Sztywne łożyska wyjściowe z powodu naprężenia wstępnego
  • Przekładnie wypełnione są odpowiednią ilością oleju zależną od pozycji pracy
  • Standardowo lakierowane 1 warstwą lakieru podkładowego RAL9005, opcjonalnie wiele warstw lakieru i kolory RAL na zapytanie
  • Opcjonalnie z podwójnym hamulcem bezpieczeństwa, z serwosilnikiem EZ i hamulcem bezpieczeństwa na silniku.
  • Obudowa żeliwna

Właściwości sprężynowego hamulca bezpieczeństwa:

  • Bezpieczne hamowanie w przypadku braku prądu
  • Ręczne monitorowanie zużycia okładzin hamulca przez kontrole szczeliny powietrza z miernikiem
  • Monitorowanie uwalniania elektrycznego w polu terminalu z bez kontaktowym i bez zużycia przełącznika zbliżeniowego
  • Napięcie zasilania 20VDC lub 1x230VAC
  • Opcjonalnie ręczny luzownik hamulca
  • Cztery otwory spustowe oleju w celu ochrony hamulca przed olejem w przypadku wycieku

Adapter serwosilnika MB:

  • Łatwe i niezawodne przyłączenie do dowolnego elektrycznego silnika synchronicznego (serwosilnika) dzięki sprzężeniu bez luzu i odpowiednio dobranej wielkości kołnierza adaptera
  • Przyłącze elektryczne poprzez puszkę elektryczną

Typ Przełożenie i Max. moment przyspieszeniowy M2acc [Nm] Waga m [kg] Luz obrotowy Δφ2 [arcmin]
C002 2 – 9,2 46 – 72 13 16 – 20
C102 2 – 18 73 – 138 18 – 24 15 – 18
C202 2 – 31 73 – 230 22 – 28 14 – 17
C302 2 – 50 73 – 400 27 – 45 13 – 16
C402 2 – 70 142 – 600 38 – 55 12 – 15
C502 2 – 70 168 – 920 49 – 66 12 – 14
C612 4,2 – 69 406 – 1650 70 – 82 10
C712 4,3 – 70 413 – 2760 105 – 117 10
C812 4,2 – 69 877 – 4800 177 10

 

Katalogi