Płaskie przekładnie walcowe F-MB z hamulcem

Zakres przełożeń: 4,3 – 140. Momenty przyspieszeniowe 100 – 1 100 Nm. Moment znamionowy hamulca 8 – 160 Nm. Luz obrotowy < 5,0 – 11 arcmin. Sprawność 97 %. Bezpieczne hamowanie w przypadku braku zasilania.

PŁASKIE PRZEKŁADNIE WALCOWE F-MB Z HAMULCEM FIRMY STOBER

Właściwości kątowych płaskich przekładni walcowych F:

  • Różne formy wału wyjściowe: V – pełny wał z klinem, V2 – pełny wał z klinem z dwóch stron, A – wał drążony z wpustem, S – wał drążony gładki z pierścieniem zaciskowym, SSV – wał drążony gładki z pierścieniem zaciskowym i osłoną
  • Różne formy mocowania: G – otwory gwintowane, F – kołnierz okrągły, Q – kołnierz kwadratowy, N – łapy, D – ramię reakcyjne, gumowy wspornik momentu
  • Cichobieżne – koła zębate o skośnym uzębieniu
  • Precyzyjne – przełożenia w postaci ułamka, brak błędów pozycjonowania
  • Bezobsługowe – nie wymagają wymiany oleju ani konserwacji
  • Standardowy lub opcjonalnie zredukowany luz obrotowy przekładni
  • Opcjonalnie wzmocnione łożyskowanie wyjściowe: osiowe i radialne przekładni planetarnej
  • Praca ciągła bez dodatkowego chłodzenia
  • Standardowa temperatura otoczenia w zakresie 0 °C to 40 °C (inny zakres na zapytanie)
  • Max. temperatura obudowy przekładni ≤ 80 °C
  • Pierścienie uszczelnienia wału promieniowego na wyjściu wykonanym z NBR lub FKM
  • Podczas zapytania i zamówienia należy ustalić pozycje pracy
  • Sztywne łożyska wyjściowe z powodu naprężenia wstępnego
  • Przekładnie wypełnione są odpowiednią ilością oleju zależną od pozycji pracy
  • Standardowo lakierowane 1 warstwą lakieru podkładowego RAL9005, opcjonalnie wiele warstw lakieru i kolory RAL na zapytanie
  • Opcjonalnie z podwójnym hamulcem bezpieczeństwa, z serwosilnikiem EZ i hamulcem bezpieczeństwa na silniku.
  • Obudowa żeliwna

Właściwości sprężynowego hamulca bezpieczeństwa:

  • Bezpieczne hamowanie w przypadku braku prądu
  • Ręczne monitorowanie zużycia okładzin hamulca przez kontrole szczeliny powietrza z miernikiem
  • Monitorowanie uwalniania elektrycznego w polu terminalu z bez kontaktowym i bez zużycia przełącznika zbliżeniowego
  • Napięcie zasilania 20VDC lub 1x230VAC
  • Opcjonalnie ręczny luzownik hamulca
  • Cztery otwory spustowe oleju w celu ochrony hamulca przed olejem w przypadku wycieku

Adapter serwosilnika MB:

  • Łatwe i niezawodne przyłączenie do dowolnego elektrycznego silnika synchronicznego (serwosilnika) dzięki sprzężeniu bez luzu i odpowiednio dobranej wielkości kołnierza adaptera
  • Przyłącze elektryczne poprzez puszkę elektryczną

Typ Przełożenie i Momenty przyspieszeniowe M2acc [Nm] Waga m [kg] Luz obrotowy Δφ2 [arcmin]
F102 4,3 – 18 100 – 120 19 11
F202 4,7 – 35 170 – 270 27 – 32 11
F302 4,6 – 56 169 – 450 34 – 40 11
F402 4,7 – 93 170 – 700 43 – 60 10
F602 4,5 – 140 327 – 1100 70 – 87 10

Katalogi