Kątowe przekładnie planetarne PHK-MB z hamulcem

Zakres przełożeń: 16:1 – 466:1. Max.momenty przyspieszeniowe 355 – 7 500 Nm. Momenty znamionowe hamulca 8 – 160 Nm. Luz obrotowy 1,5 – 4,5 arcmin. Sprawność 92 – 93 %. Bezpieczne hamowanie w przypadku braku zasilania.
KĄTOWE PRZEKŁADNIE PLANETARNE PHK-MB FIRMY STOBER Z HAMULCEM
Wysokowydajne, precyzyjne, kątowe przekładnie planetarne ze zintegrowanym hamulcem
Właściwości kątowych przekładni planetarno-stożkowych PHK:
- Wał wyjściowy: kołnierz obrotowy przekładni planetarnej
- Cichobieżne – koła zębate o skośnym uzębieniu
- Precyzyjne – przełożenia w postaci ułamka, brak błędów pozycjonowania
- Bezobsługowe – nie wymagają wymiany oleju ani konserwacji
- Standardowy lub opcjonalnie zredukowany luz obrotowy przekładni
- Opcjonalnie wzmocnione łożyskowanie wyjściowe: osiowe i radialne przekładni planetarnej
- Praca ciągła bez dodatkowego chłodzenia
- Standardowa temperatura otoczenia w zakresie 0 °C to 40 °C (inny zakres na zapytanie)
- Max. temperatura obudowy przekładni ≤ 90 °C
- Pierścienie uszczelnienia wału promieniowego na wyjściu wykonanym z NBR lub FKM
- Podczas zapytania i zamówienia należy ustalić pozycje pracy
- Sztywne łożyska wyjściowe z powodu naprężenia wstępnego
- Przekładnie wypełnione są odpowiednią ilością oleju zależną od pozycji pracy
- Standardowo lakierowane 1 warstwą lakieru podkładowego RAL9005, opcjonalnie wiele warstw lakieru i kolory RAL na zapytanie
- Opcjonalnie z podwójnym hamulcem bezpieczeństwa, z serwosilnikiem EZ i hamulcem bezpieczeństwa na silniku.
- Obudowa żeliwna
Właściwości sprężynowego hamulca bezpieczeństwa:
- Bezpieczne hamowanie w przypadku braku prądu
- Ręczne monitorowanie zużycia okładzin hamulca przez kontrole szczeliny powietrza z miernikiem
- Monitorowanie uwalniania elektrycznego w polu terminalu z bez kontaktowym i bez zużycia przełącznika zbliżeniowego
- Napięcie zasilania 20VDC lub 1x230VAC
- Opcjonalnie ręczny luzownik hamulca
- Cztery otwory spustowe oleju w celu ochrony hamulca przed olejem w przypadku wycieku
Adapter serwosilnika MB:
- Łatwe i niezawodne przyłączenie do dowolnego elektrycznego silnika synchronicznego (serwosilnika) dzięki sprzężeniu bez luzu i odpowiednio dobranej wielkości kołnierza adaptera
- Przyłącze elektryczne poprzez puszkę elektryczną
Typ | Przełożenie i | Momenty przyspieszeniowe M2acc [Nm] | Waga m [kg] | Luz obrotowy Δφ2 [arcmin] | Średnica kołnierza ∅a1 |
PH531/PH521_K_ | 16:1 – 46:1 | 400 | 26 | 2,5 – 4,5 | 145 |
PH731/PH721_K_ | 16:1 – 116:1 | 924 | 31 – 45 | 3,5 – 4,0 | 179 |
PH831/PH821_K_ | 16:1 – 231:1 | 1 848 | 57 – 62 | 1,5 – 4,0 | 247 |
PH941/PH931_K5_ | 33:1 – 466:1 | 5 000 | 97 – 117 | 2,0 – 4,0 | 300 |
PH1041/PH1031_K6_ | 49:1 – 457:1 | 7 500 | 141 – 148 | 4,0 | 330 |
Katalogi
443234_en_02_KAT_ServoStop.pdf – Katalog ServoSTOP przekładni firmy Stober z hamulcami w adapterze MB serwosilnika w j.angielskim
443287_en_01_BAL_Motoradapter_MB23_MB53.pdf – Instrukcja obsługi przekładni ServoSTOP z hamulcami w adapterze MB przekładni w j.angielskim