Kątowe przekładnie planetarne PHK-MB z hamulcem

Zakres przełożeń: 16:1 – 466:1. Max.momenty przyspieszeniowe 355 – 7 500 Nm. Momenty znamionowe hamulca 8 – 160 Nm. Luz obrotowy 1,5 – 4,5 arcmin. Sprawność 92 – 93 %. Bezpieczne hamowanie w przypadku braku zasilania.

KĄTOWE PRZEKŁADNIE PLANETARNE PHK-MB FIRMY STOBER Z HAMULCEM

Wysokowydajne, precyzyjne, kątowe przekładnie planetarne ze zintegrowanym hamulcem

Właściwości kątowych przekładni planetarno-stożkowych PHK:

  • Wał wyjściowy: kołnierz obrotowy przekładni planetarnej
  • Cichobieżne – koła zębate o skośnym uzębieniu
  • Precyzyjne – przełożenia w postaci ułamka, brak błędów pozycjonowania
  • Bezobsługowe – nie wymagają wymiany oleju ani konserwacji
  • Standardowy lub opcjonalnie zredukowany luz obrotowy przekładni
  • Opcjonalnie wzmocnione łożyskowanie wyjściowe: osiowe i radialne przekładni planetarnej
  • Praca ciągła bez dodatkowego chłodzenia
  • Standardowa temperatura otoczenia w zakresie 0 °C to 40 °C (inny zakres na zapytanie)
  • Max. temperatura obudowy przekładni ≤ 90 °C
  • Pierścienie uszczelnienia wału promieniowego na wyjściu wykonanym z NBR lub FKM
  • Podczas zapytania i zamówienia należy ustalić pozycje pracy
  • Sztywne łożyska wyjściowe z powodu naprężenia wstępnego
  • Przekładnie wypełnione są odpowiednią ilością oleju zależną od pozycji pracy
  • Standardowo lakierowane 1 warstwą lakieru podkładowego RAL9005, opcjonalnie wiele warstw lakieru i kolory RAL na zapytanie
  • Opcjonalnie z podwójnym hamulcem bezpieczeństwa, z serwosilnikiem EZ i hamulcem bezpieczeństwa na silniku.
  • Obudowa żeliwna

Właściwości sprężynowego hamulca bezpieczeństwa:

  • Bezpieczne hamowanie w przypadku braku prądu
  • Ręczne monitorowanie zużycia okładzin hamulca przez kontrole szczeliny powietrza z miernikiem
  • Monitorowanie uwalniania elektrycznego w polu terminalu z bez kontaktowym i bez zużycia przełącznika zbliżeniowego
  • Napięcie zasilania 20VDC lub 1x230VAC
  • Opcjonalnie ręczny luzownik hamulca
  • Cztery otwory spustowe oleju w celu ochrony hamulca przed olejem w przypadku wycieku

Adapter serwosilnika MB:

  • Łatwe i niezawodne przyłączenie do dowolnego elektrycznego silnika synchronicznego (serwosilnika) dzięki sprzężeniu bez luzu i odpowiednio dobranej wielkości kołnierza adaptera
  • Przyłącze elektryczne poprzez puszkę elektryczną
Typ Przełożenie i Momenty przyspieszeniowe M2acc [Nm] Waga m [kg] Luz obrotowy Δφ2 [arcmin] Średnica kołnierza ∅a1
PH531/PH521_K_ 16:1 – 46:1 400 26 2,5 – 4,5 145
PH731/PH721_K_ 16:1 – 116:1 924 31 – 45 3,5 – 4,0 179
PH831/PH821_K_ 16:1 – 231:1 1 848 57 – 62 1,5 – 4,0 247
PH941/PH931_K5_ 33:1 – 466:1 5 000 97 – 117 2,0 – 4,0 300
PH1041/PH1031_K6_ 49:1 – 457:1 7 500 141 – 148 4,0 330

Katalogi

443234_en_02_KAT_ServoStop.pdf – Katalog ServoSTOP przekładni firmy Stober z hamulcami w adapterze MB serwosilnika w j.angielskim

443287_en_01_BAL_Motoradapter_MB23_MB53.pdf – Instrukcja obsługi przekładni ServoSTOP z hamulcami w adapterze MB przekładni w j.angielskim