Kątowe przekładnie planetarne PHK-MB z hamulcem

Zakres przełożeń: 16 – 466. Momenty przyspieszeniowe 355 – 7 500 Nm. Moment znamionowy hamulca 8 – 160 Nm. Luz obrotowy 3,5 – 4,5 arcmin. Sprawność 92 – 93 %. Bezpieczne hamowanie w przypadku braku zasilania.

KĄTOWE PRZEKŁADNIE PLANETARNE PHK-MB Z HAMULCEM FIRMY STOBER

Właściwości kątowych przekładni planetarno-stożkowych PHK:

  • Wał wyjściowy: kołnierz obrotowy przekładni planetarnej
  • Cichobieżne – koła zębate o skośnym uzębieniu
  • Precyzyjne – przełożenia w postaci ułamka, brak błędów pozycjonowania
  • Bezobsługowe – nie wymagają wymiany oleju ani konserwacji
  • Standardowy lub opcjonalnie zredukowany luz obrotowy przekładni
  • Opcjonalnie wzmocnione łożyskowanie wyjściowe: osiowe i radialne przekładni planetarnej
  • Praca ciągła bez dodatkowego chłodzenia
  • Standardowa temperatura otoczenia w zakresie 0 °C to 40 °C (inny zakres na zapytanie)
  • Max. temperatura obudowy przekładni ≤ 90 °C
  • Pierścienie uszczelnienia wału promieniowego na wyjściu wykonanym z NBR lub FKM
  • Podczas zapytania i zamówienia należy ustalić pozycje pracy
  • Sztywne łożyska wyjściowe z powodu naprężenia wstępnego
  • Przekładnie wypełnione są odpowiednią ilością oleju zależną od pozycji pracy
  • Standardowo lakierowane 1 warstwą lakieru podkładowego RAL9005, opcjonalnie wiele warstw lakieru i kolory RAL na zapytanie
  • Opcjonalnie z podwójnym hamulcem bezpieczeństwa, z serwosilnikiem EZ i hamulcem bezpieczeństwa na silniku.
  • Obudowa żeliwna

Właściwości sprężynowego hamulca bezpieczeństwa:

  • Bezpieczne hamowanie w przypadku braku prądu
  • Ręczne monitorowanie zużycia okładzin hamulca przez kontrole szczeliny powietrza z miernikiem
  • Monitorowanie uwalniania elektrycznego w polu terminalu z bez kontaktowym i bez zużycia przełącznika zbliżeniowego
  • Napięcie zasilania 20VDC lub 1x230VAC
  • Opcjonalnie ręczny luzownik hamulca
  • Cztery otwory spustowe oleju w celu ochrony hamulca przed olejem w przypadku wycieku

Adapter serwosilnika MB:

  • Łatwe i niezawodne przyłączenie do dowolnego elektrycznego silnika synchronicznego (serwosilnika) dzięki sprzężeniu bez luzu i odpowiednio dobranej wielkości kołnierza adaptera
  • Przyłącze elektryczne poprzez puszkę elektryczną

Typ

Przełożenie i

Momenty przyspieszeniowe M2acc [Nm]

Waga m [kg]

Luz obrotowy Δφ2 [arcmin]

PH521_K1_

16 – 42

320

23

4 – 4,5

PH721_K1_

28 – 88

500 – 650

27

3,5 – 4

PH721_K2_

16 – 87

559 – 700

35 – 40

4 – 4,5

PH821_K2_

28 – 196

978 – 1478

56 – 61

3,5

PH821_K3_

16 – 174

559 – 1848

61 – 66

4

PH931_K5_

33 – 466

2986 – 4500

94 – 111

4 – 4,5

PH1031_K6_

49 – 457

3922 – 7500

138 – 155

4

Katalogi

443234_en_01_KAT_ServoStop.pdf – Katalog ServoSTOP przekładni firmy Stober z hamulcami w adapterze MB serwosilnika w j.angielskim

442800-en_Manual_ServoStop_Installation.pdf – Instrukcja obsługi przekładnie ServoSTOP z hamulcami w adapterze MB przekładni w j.angielskim