Kątowe przekładnie planetarne PHQK-MB z hamulcem

Zakres przełożeń: 22:1 – 591:1. Momenty przyspieszeniowe 425 – 43 000 Nm. Momenty znamionowe hamulca 8 – 160 Nm. Luz obrotowy 1,5 – 4,0 arcmin. Sprawność 92 – 93 %. Bezpieczne hamowanie w przypadku braku zasilania.

KĄTOWE PRZEKŁADNIE PLANETARNE PHQK-MB FIRMY STOBER Z HAMULCEM

Precyzyjne, kątowe przekładnie planetarne Quattro-Power ze zintegrowanym hamulcem

Właściwości kątowych przekładni planetarno-stożkowych PHQK:

  • Wał wyjściowy: kołnierz obrotowy przekładni planetarnej
  • Cichobieżne – koła zębate o skośnym uzębieniu
  • Precyzyjne – przełożenia w postaci ułamka, brak błędów pozycjonowania
  • Bezobsługowe – nie wymagają wymiany oleju ani konserwacji
  • Standardowy lub opcjonalnie zredukowany luz obrotowy przekładni
  • Opcjonalnie wzmocnione łożyskowanie wyjściowe: osiowe i radialne przekładni planetarnej
  • Praca ciągła bez dodatkowego chłodzenia
  • Standardowa temperatura otoczenia w zakresie 0 °C to 40 °C (inny zakres na zapytanie)
  • Max. temperatura obudowy przekładni ≤ 80 °C
  • Pierścienie uszczelnienia wału promieniowego na wyjściu wykonanym z NBR lub FKM
  • Podczas zapytania i zamówienia należy ustalić pozycje pracy
  • Sztywne łożyska wyjściowe z powodu naprężenia wstępnego
  • Bezpieczne hamowanie w przypadku braku prądu
  • Bezpieczne podparcie ładunku osiami obciążonymi grawitacyjnie
  • Przekładnie wypełnione są odpowiednią ilością oleju zależną od pozycji pracy
  • Standardowo lakierowane 1 warstwą lakieru podkładowego RAL9005, opcjonalnie wiele warstw lakieru i kolory RAL na zapytanie
  • Opcjonalnie wzmocnione łożysko wyjściowe (PHQ4 − PHQ5)
  • Opcjonalnie z podwójnym hamulcem bezpieczeństwa, z serwosilnikiem EZ i hamulcem bezpieczeństwa na silniku.

Właściwości sprężynowego hamulca bezpieczeństwa:

  • Bezpieczne hamowanie w przypadku braku prądu
  • Ręczne monitorowanie zużycia okładzin hamulca przez kontrole szczeliny powietrza z miernikiem
  • Monitorowanie uwalniania elektrycznego w polu terminalu z bez kontaktowym i bez zużycia przełącznika zbliżeniowego
  • Napięcie zasilania 24VDC lub 1x230VAC
  • Opcjonalnie ręczny luzownik hamulca
  • Cztery otwory spustowe oleju w celu ochrony hamulca przed olejem w przypadku wycieku

Adapter serwosilnika MB:

  • Łatwe i niezawodne przyłączenie do dowolnego elektrycznego silnika synchronicznego (serwosilnika) dzięki sprzężeniu bez luzu i odpowiednio dobranej wielkości kołnierza adaptera
  • Przyłącze elektryczne poprzez puszkę elektryczną
Typ Przełożenie i Momenty przyspieszeniowe M2acc [Nm] Waga m [kg] Luz obrotowy Δφ2 [arcmin] Średnica kołnierza ∅a1
PHQ531/PHQ521_K1_ 22:1 – 70:1 550 26 2,0 – 4,0 145
PHQ731/PHQ721_K2_ 22:1 – 154:1 1 050 38 – 45 2,0 – 4,0 179
PHQ831/PHQ821_K4_ 22:1 – 306:1 3 168 75 – 82 1,5 – 3,5 247
PHQ941/PHQ931_K5_ 44:1 – 580:1 5 760 98 – 105 2,0 – 4,0 300
PHQ1041/PHQ1031_K7_ 45:1 – 591:1 10 000 178 – 164 4,0 330
PHQ1141/PHQ1131_K8_ 45:1 – 583:1 22 000 305 – 319 4,0 425
PHQ1241/PHQ1231_K9_ 75:1 – 572:1 43 000 565 4,0 550

Katalogi

443234_en_02_KAT_ServoStop.pdf – Katalog ServoSTOP przekładni firmy Stober z hamulcami w adapterze MB serwosilnika w j.angielskim

443287_en_01_BAL_Motoradapter_MB23_MB53.pdf – Instrukcja obsługi przekładnie ServoSTOP z hamulcami w adapterze MB przekładni w j.angielskim