Kątowe przekładnie planetarne PHQK-MB z hamulcem

Zakres przełożeń: 22:1 – 591:1. Momenty przyspieszeniowe 425 – 43 000 Nm. Momenty znamionowe hamulca 8 – 160 Nm. Luz obrotowy 1,5 – 4,0 arcmin. Sprawność 92 – 93 %. Bezpieczne hamowanie w przypadku braku zasilania.
KĄTOWE PRZEKŁADNIE PLANETARNE PHQK-MB FIRMY STOBER Z HAMULCEM
Precyzyjne, kątowe przekładnie planetarne Quattro-Power ze zintegrowanym hamulcem
Właściwości kątowych przekładni planetarno-stożkowych PHQK:
- Wał wyjściowy: kołnierz obrotowy przekładni planetarnej
- Cichobieżne – koła zębate o skośnym uzębieniu
- Precyzyjne – przełożenia w postaci ułamka, brak błędów pozycjonowania
- Bezobsługowe – nie wymagają wymiany oleju ani konserwacji
- Standardowy lub opcjonalnie zredukowany luz obrotowy przekładni
- Opcjonalnie wzmocnione łożyskowanie wyjściowe: osiowe i radialne przekładni planetarnej
- Praca ciągła bez dodatkowego chłodzenia
- Standardowa temperatura otoczenia w zakresie 0 °C to 40 °C (inny zakres na zapytanie)
- Max. temperatura obudowy przekładni ≤ 80 °C
- Pierścienie uszczelnienia wału promieniowego na wyjściu wykonanym z NBR lub FKM
- Podczas zapytania i zamówienia należy ustalić pozycje pracy
- Sztywne łożyska wyjściowe z powodu naprężenia wstępnego
- Bezpieczne hamowanie w przypadku braku prądu
- Bezpieczne podparcie ładunku osiami obciążonymi grawitacyjnie
- Przekładnie wypełnione są odpowiednią ilością oleju zależną od pozycji pracy
- Standardowo lakierowane 1 warstwą lakieru podkładowego RAL9005, opcjonalnie wiele warstw lakieru i kolory RAL na zapytanie
- Opcjonalnie wzmocnione łożysko wyjściowe (PHQ4 − PHQ5)
- Opcjonalnie z podwójnym hamulcem bezpieczeństwa, z serwosilnikiem EZ i hamulcem bezpieczeństwa na silniku.
Właściwości sprężynowego hamulca bezpieczeństwa:
- Bezpieczne hamowanie w przypadku braku prądu
- Ręczne monitorowanie zużycia okładzin hamulca przez kontrole szczeliny powietrza z miernikiem
- Monitorowanie uwalniania elektrycznego w polu terminalu z bez kontaktowym i bez zużycia przełącznika zbliżeniowego
- Napięcie zasilania 24VDC lub 1x230VAC
- Opcjonalnie ręczny luzownik hamulca
- Cztery otwory spustowe oleju w celu ochrony hamulca przed olejem w przypadku wycieku
Adapter serwosilnika MB:
- Łatwe i niezawodne przyłączenie do dowolnego elektrycznego silnika synchronicznego (serwosilnika) dzięki sprzężeniu bez luzu i odpowiednio dobranej wielkości kołnierza adaptera
- Przyłącze elektryczne poprzez puszkę elektryczną
Typ | Przełożenie i | Momenty przyspieszeniowe M2acc [Nm] | Waga m [kg] | Luz obrotowy Δφ2 [arcmin] | Średnica kołnierza ∅a1 |
PHQ531/PHQ521_K1_ | 22:1 – 70:1 | 550 | 26 | 2,0 – 4,0 | 145 |
PHQ731/PHQ721_K2_ | 22:1 – 154:1 | 1 050 | 38 – 45 | 2,0 – 4,0 | 179 |
PHQ831/PHQ821_K4_ | 22:1 – 306:1 | 3 168 | 75 – 82 | 1,5 – 3,5 | 247 |
PHQ941/PHQ931_K5_ | 44:1 – 580:1 | 5 760 | 98 – 105 | 2,0 – 4,0 | 300 |
PHQ1041/PHQ1031_K7_ | 45:1 – 591:1 | 10 000 | 178 – 164 | 4,0 | 330 |
PHQ1141/PHQ1131_K8_ | 45:1 – 583:1 | 22 000 | 305 – 319 | 4,0 | 425 |
PHQ1241/PHQ1231_K9_ | 75:1 – 572:1 | 43 000 | 565 | 4,0 | 550 |
Katalogi
443234_en_02_KAT_ServoStop.pdf – Katalog ServoSTOP przekładni firmy Stober z hamulcami w adapterze MB serwosilnika w j.angielskim
443287_en_01_BAL_Motoradapter_MB23_MB53.pdf – Instrukcja obsługi przekładnie ServoSTOP z hamulcami w adapterze MB przekładni w j.angielskim