Kątowe przekładnie planetarne PK-MB z hamulcem

Zakres przełożeń: 12:1 – 390:1. Max.momenty przyspieszeniowe 200 – 3 105 Nm. Momenty znamionowe hamulca 8 – 100 Nm. Luz obrotowy 1,5 – 5,0 arcmin. Sprawność 94 %. Bezpieczne hamowanie w przypadku braku zasilania.
KĄTOWE PRZEKŁADNIE PLANETARNE PK-MB FIRMY STOBER Z HAMULCEM
Precyzyjna, kątowa przekładnia planetarna z przekładnią zębatą walcową i zintegrowanym hamulcem
Właściwości kątowych przekładni planetarno-stożkowych PK:
- Wał wyjściowy: pełny gładki wał lub pełny wał z klinem
- Cichobieżne – koła zębate o skośnym uzębieniu
- Precyzyjne – przełożenia w postaci ułamka, brak błędów pozycjonowania
- Bezobsługowe – nie wymagają wymiany oleju ani konserwacji
- Standardowy lub opcjonalnie zredukowany luz obrotowy przekładni
- Opcjonalnie wzmocnione łożyskowanie wyjściowe: osiowe i radialne przekładni planetarnej
- Praca ciągła bez dodatkowego chłodzenia
- Standardowa temperatura otoczenia w zakresie 0 °C to 40 °C (inny zakres na zapytanie)
- Max. temperatura obudowy przekładni ≤ 90 °C
- Pierścienie uszczelnienia wału promieniowego na wyjściu wykonanym z NBR lub FKM
- Podczas zapytania i zamówienia należy ustalić pozycje pracy
- Sztywne łożyska wyjściowe z powodu naprężenia wstępnego
- Przekładnie wypełnione są odpowiednią ilością oleju zależną od pozycji pracy
- Standardowo lakierowane 1 warstwą lakieru podkładowego RAL9005, opcjonalnie wiele warstw lakieru i kolory RAL na zapytanie
- Opcjonalnie z podwójnym hamulcem bezpieczeństwa, z serwosilnikiem EZ i hamulcem bezpieczeństwa na silniku.
- Obudowa żeliwna
Właściwości sprężynowego hamulca bezpieczeństwa:
- Bezpieczne hamowanie w przypadku braku prądu
- Ręczne monitorowanie zużycia okładzin hamulca przez kontrole szczeliny powietrza z miernikiem
- Monitorowanie uwalniania elektrycznego w polu terminalu z bez kontaktowym i bez zużycia przełącznika zbliżeniowego
- Napięcie zasilania 24VDC lub 1x230VAC
- Opcjonalnie ręczny luzownik hamulca
- Cztery otwory spustowe oleju w celu ochrony hamulca przed olejem w przypadku wycieku
Adapter serwosilnika MB:
- Łatwe i niezawodne przyłączenie do dowolnego elektrycznego silnika synchronicznego (serwosilnika) dzięki sprzężeniu bez luzu i odpowiednio dobranej wielkości kołnierza adaptera
- Przyłącze elektryczne poprzez puszkę elektryczną
Typ | Przełożenie i | Momenty przyspieszeniowe M2acc [Nm] | Waga m [kg] | Luz obrotowy Δφ2 [arcmin] | Rozmiar wału wyj. [mm] |
P531/P521_K1_ | 12:1 – 46:1 | 385 | 25 | 2,0 – 5,0 | 32×88 |
P731/P721_K_ | 12:1 – 117:1 | 840 | 32 – 46 | 2,0 – 4,0 | 40×112 |
P831/P821_K_ | 12:1 – 231:1 | 1 867 | 47 – 53 | 2,0 – 4,0 | 55×112 |
P931/P921_K4_ | 28:1 – 390:1 | 3 105 | 85 – 92 | 3,5 | 75×143 |
Katalogi
443234_en_02_KAT_ServoStop.pdf – Katalog ServoSTOP przekładni firmy Stober z hamulcami w adapterze MB serwosilnika w j.angielskim
443287_en_01_BAL_Motoradapter_MB23_MB53.pdf – Instrukcja obsługi przekładni ServoSTOP z hamulcami w adapterze MB przekładni w j.angielskim