Kątowe przekładnie planetarne PK-MB z hamulcem

Zakres przełożeń: 12 – 390. Momenty przyspieszeniowe 200 – 3 105 Nm. Moment znamionowy hamulca 8 – 100 Nm. Luz obrotowy 3,5 – 4,5 arcmin. Sprawność 94 %. Bezpieczne hamowanie w przypadku braku zasilania.
KĄTOWE PRZEKŁADNIE PLANETARNE PK-MB Z HAMULCEM FIRMY STOBER
Właściwości kątowych przekładni planetarno-stożkowych PK:
- Wał wyjściowy: pełny gładki wał lub pełny wał z klinem
- Cichobieżne – koła zębate o skośnym uzębieniu
- Precyzyjne – przełożenia w postaci ułamka, brak błędów pozycjonowania
- Bezobsługowe – nie wymagają wymiany oleju ani konserwacji
- Standardowy lub opcjonalnie zredukowany luz obrotowy przekładni
- Opcjonalnie wzmocnione łożyskowanie wyjściowe: osiowe i radialne przekładni planetarnej
- Praca ciągła bez dodatkowego chłodzenia
- Standardowa temperatura otoczenia w zakresie 0 °C to 40 °C (inny zakres na zapytanie)
- Max. temperatura obudowy przekładni ≤ 90 °C
- Pierścienie uszczelnienia wału promieniowego na wyjściu wykonanym z NBR lub FKM
- Podczas zapytania i zamówienia należy ustalić pozycje pracy
- Sztywne łożyska wyjściowe z powodu naprężenia wstępnego
- Przekładnie wypełnione są odpowiednią ilością oleju zależną od pozycji pracy
- Standardowo lakierowane 1 warstwą lakieru podkładowego RAL9005, opcjonalnie wiele warstw lakieru i kolory RAL na zapytanie
- Opcjonalnie z podwójnym hamulcem bezpieczeństwa, z serwosilnikiem EZ i hamulcem bezpieczeństwa na silniku.
- Obudowa żeliwna
Właściwości sprężynowego hamulca bezpieczeństwa:
- Bezpieczne hamowanie w przypadku braku prądu
- Ręczne monitorowanie zużycia okładzin hamulca przez kontrole szczeliny powietrza z miernikiem
- Monitorowanie uwalniania elektrycznego w polu terminalu z bez kontaktowym i bez zużycia przełącznika zbliżeniowego
- Napięcie zasilania 20VDC lub 1x230VAC
- Opcjonalnie ręczny luzownik hamulca
- Cztery otwory spustowe oleju w celu ochrony hamulca przed olejem w przypadku wycieku
Adapter serwosilnika MB:
- Łatwe i niezawodne przyłączenie do dowolnego elektrycznego silnika synchronicznego (serwosilnika) dzięki sprzężeniu bez luzu i odpowiednio dobranej wielkości kołnierza adaptera
- Przyłącze elektryczne poprzez puszkę elektryczną
Typ |
Przełożenie i |
Momenty przyspieszeniowe M2acc [Nm] |
Waga m [kg] |
Luz obrotowy Δφ2 [arcmin] |
P521_K1_ |
12 – 42 |
200 – 300 |
23 |
4 – 5 |
P721_K1_ |
28 – 88 |
500 – 650 |
27 |
3,5 – 4 |
P721_K2_ |
12 – 87 |
423 – 700 |
34 – 40 |
4 – 4,5 |
P821_K2_ |
28 – 196 |
988 – 1400 |
47 – 53 |
3,5 |
P821_K3_ |
12 – 174 |
423 – 1600 |
52 – 58 |
4 – 4,5 |
P921_K4_ |
28 – 390 |
988 – 2700 |
88 – 105 |
3,5 |
Katalogi
443234_en_01_KAT_ServoStop.pdf – Katalog ServoSTOP przekładni firmy Stober z hamulcami w adapterze MB serwosilnika w j.angielskim
442800-en_Manual_ServoStop_Installation.pdf – Instrukcja obsługi przekładnie ServoSTOP z hamulcami w adapterze MB przekładni w j.angielskim