Przekładnie płaskie F-MR

przekładnie płaskie, przekładnie z adapterem, przekładnie ze sprzęgłem

Zakres przełożeń 4,3 – 552. Momenty przyspieszeniowe 50 – 1 100 Nm. Luz obrotowy ≤ 5 – 11 arcmin. Sprawność 96 – 97 %. Klasa ochrony IP65/IP66. Przekładnie płaskie z adapterami MR i sprzęgłami BOWEX/ROTEX do elektrycznych silników asynchronicznych IEC. Opcjonalnie wykonanie ATEX. Obudowa z żeliwa.

PRZEKŁADNIE PŁASKIE F-MR FIRMY STOBER

 

Właściwości przekładni płaskich F:

  • Różne formy wałów wyjściowych: V – pełny wał z klinem, A – wał drążony z wpustem, S wał drążony gładki z pierścieniem zaciskowym i osłoną
  • Różne formy mocowania: N – na łapach, G – otwory gwintowane, Q – kołnierz kwadratowych, F – kołnierz okrągły, NG, NF.
  • Precyzyjne – przełożenie przekładni w postaci ułamka, brak błędów pozycjonowania
  • Do wyboru; standardowy lub zredukowany lub obrotowy międzyzębny
  • Bezobsługowe – nie wymaganą wymiany oleju, ani konserwacji
  • Cichobieżne – koła zębate o skośnym uzębieniu
  • Wysoka sztywność skrętna
  • Ciągła praca bez chłodzenia
  • Standardowo uszczelnienie FKM na wejściu / NBR na wyjściu (opcjonalnie FKM VITON)
  • Niskie momenty bezwładności
  • Opcjonalnie wzmocnione łożyskowanie wału wyjściowego
  • Praca ciągła bez dodatkowego chłodzenia
  • Temperatura otoczenia od 0° C do 40° C (inny zakres temperatur na zapytanie)
  • Dopuszczalna temperatura pracy ciągłej przekładni ≤ 80 °C, dopuszczalne są skoki temperatury do ≤ 120 °C.
  • Klasa ochrony IP65 opcjonalnie IP66
  • Ilość oleju zależna od pozycji pracy
  • Przy zapytaniu i zamawianiu należy podawać pozycje pracy
  • Opcjonalnie zbiorniczek wyrównawczy oleju dla pozycji montażowe EL5 (wałem wyjściowym pionowo w dół)
  • Standardowo przekładnie dostarczane są gotowe do pracy i zalane syntetycznym olejem przekładniowym typu CLP HC ISO VG 150.
  • Standardowo jedna warstwa lakieru podkładowego w kolorze RAL7001 lub RA9005, opcjonalnie dwie lub więcej lakierów i w dowolnym kolorze RAL
  • Opcjonalnie specjalne oleje dla przemysłu spożywczego
  • Opcjonalnie konstrukcja przeciwwybuchowa zgodnie z dyrektywą ATEX 2014/34/UE

Właściwości adapterów silnikowych MR:

  • Adapter silnikowy MGS MR ze sprzęgłem o zębach łukowych (giętkie połączenie wału) do silników z wpustem pasowanym, opcjonalnie również z bezluzowym sprzęgłem wtykowym do montażu elektrycznych silników asynchronicznych z wałem gładkim.
  • Adaptery silnika MGS MR są zaprojektowane z okrągłym przyłączem silnika do mocowania standardowych silników zgodnie z IEC i NEMA-C
  • Adapter silnikowy SMS MQ (do rozmiaru adaptera MQ50) z bezluzowym sprzęgłem wtykowym do montażu serwosilników (elektrycznych silników synchronicznych) z gładkim wałem.
  • Adapter silnika SMS MQ z kwadratowym złączem silnika do mocowania serwosilników.
  • Opcjonalnie z hamulcem bezpieczeństwa w adapterze silnikowym MB

Katalogi

SMS-MGS-Getriebe441834-05.pdf – Katalog przekładni MGS/SMS firmy Stober z adapterem i sprzęgłem silnika