Kątowe przekładnie planetarne PKX-ME

Zakres przełożeń 3:1 – 300:1. Max. momenty dynamiczne 21 – 3 300 Nm. Luz obrotowy ≤ 2,0 – 8,5 minut kątowych. Sprawność 94 – 96%. Klasa ochrony IP65/IP66. Głośność < 64 dB(A). Obudowa z żeliwa. Wysoce precyzyjna, mała bezwładność, idealna dla małych przestrzeni instalacyjnych.

KĄTOWE PRZEKŁADNIE PLANETARNE PKX-ME STOBER

Właściwości kątowych przekładni planetarnych PKX:

  • Formy wałów wyjściowych: P – pełny wał z klinem, G – pełny gładki wał
  • Rodzaje łożyskowania walu wyjściowego: S – Normalne łożyska, D – Wzmocnione łożyskowanie osiowe, Z – Wzmocnione łożyskowanie radialne
  • Mocowanie poprzez kołnierz kwadratowy
  • Precyzyjne – przełożenie w postaci ułamka, brak błedów pozycjonowania
  • Standardowy lub zredukowany luz obrotowy
  • Cichobieżne – spiralne uzębienie kół zębatych
  • Bezobsługowe – nie wymagają konserwacji ani wymiany oleju
  • Wymagają małej przestrzeni instalacyjnej
  • Ciągła praca bez chłodzenia przekładni
  • Temperatury otoczenia od 0 ° C do 40 ° C
  • Maksymalna dopuszczalna temperatura przekładni (na powierzchni przekładni) < 90 ° C
  • Wyjątkowo stabilna i idealna do ciasnych miejsc montażowych.
  • Przekładnie można mocować do wszystkich popularnych serwomotorów synchronicznych za pomocą odpowiednich adapterów.

Opcjonalne wykonania kątowych przekładni planetarnych PKX:

  • Wzmocnione łożyskowanie wału wyjściowego
  • Konstrukcja przeciwwybuchowa zgodnie z dyrektywą (ATEX) 2014/34 / UE
  • Lakierowanie i kolor RAL na życzenie klienta
  • Specjalny olej dla przemysłu spożywczego
Przykłady zastosowań kątowych przekładni planetarnych PKX-ME firmy Stober
  • Poziome centrum obróbcze
  • Frezowanie portalowe
  • Roboty spawalnicze

Właściwości motoadapterów przekładni Stober

  • Szybkie i łatwe mocowanie każdego serwosilnika
  • Jednoczęściowe, wytrzymałe sprzęgło zaciskowe z funkcją rozprężania
  • Najniższe momenty bezwładności masy dla najwyższej dynamiki pracy
  • Wyważone dla cichej pracy bez wibracji, nawet przy dużych prędkościach
  • Szeroki zakres wyboru średnic i długości wałów silników
  • Bezbłędne dopasowane dzięki dokładnemu centrowaniu silnika
  • Silnik można zdemontować w dowolnej pozycji
  • Opcjonalnie podwójne uszczelnienie adaptera dla dużych modeli przekładni
  • Opcjonalnie bez adaptera i sprzęgła – bezpośrednia zabudowa serwosilnika EZ lub LM
  • Aby zmniejszyć luz, łożysko wału silnika musi mieć konstrukcję osiowo pozbawioną luzów

Adapter silnika ze sprzęgłem EasyAdapt (ME/MEL)

  • Jednoczęściowe, wytrzymałe sprzęgło zaciskowe z funkcją rozprężania

Adapter silnika ze sprzęgłem FlexiAdapt (MF):

  • Wytrzymałe, spawane laserowo sprzęgło mieszkowe z funkcją rozprężania
  • Ze zintegrowaną termiczną kompensacją długości, kompensuje rozszerzalność liniową wału silnika
  • Wał silnika oddzielony od sił osiowych

Adapter silnika z bezluzowym sprzęgłem kłowym (MQ)

  • Ze zintegrowaną termiczną kompensacją długości, kompensuje rozszerzalność liniową wału silnika

Adapter silnika ServoStop z hamulcem bezpieczeństwa (MB)

Katalogi

443054_en_05_KAT_Servogetriebe.pdf – Katalog precyzyjnych serwo przekładni firmy Stober z adapterem silnika serwo w j.angielskim

Formularz_przekladnie_STOBER_26082024.pdf – formularz zapytania o serwo przekładnie z adapterem serwosilnika w j.polskim/nimieckim/angielskim