Kątowe przekładnie planetarne PKX-ME
Zakres przełożeń 3:1 – 300:1. Max. momenty dynamiczne 21 – 3 300 Nm. Luz obrotowy ≤ 2,0 – 8,5 minut kątowych. Sprawność 94 – 96%. Klasa ochrony IP65/IP66. Głośność < 64 dB(A). Obudowa z żeliwa. Wysoce precyzyjna, mała bezwładność, idealna dla małych przestrzeni instalacyjnych.
KĄTOWE PRZEKŁADNIE PLANETARNE PKX-ME STOBER
Właściwości kątowych przekładni planetarnych PKX:
- Formy wałów wyjściowych: P – pełny wał z klinem, G – pełny gładki wał
- Rodzaje łożyskowania walu wyjściowego: S – Normalne łożyska, D – Wzmocnione łożyskowanie osiowe, Z – Wzmocnione łożyskowanie radialne
- Mocowanie poprzez kołnierz kwadratowy
- Precyzyjne – przełożenie w postaci ułamka, brak błedów pozycjonowania
- Standardowy lub zredukowany luz obrotowy
- Cichobieżne – spiralne uzębienie kół zębatych
- Bezobsługowe – nie wymagają konserwacji ani wymiany oleju
- Wymagają małej przestrzeni instalacyjnej
- Ciągła praca bez chłodzenia przekładni
- Temperatury otoczenia od 0 ° C do 40 ° C
- Maksymalna dopuszczalna temperatura przekładni (na powierzchni przekładni) < 90 ° C
- Wyjątkowo stabilna i idealna do ciasnych miejsc montażowych.
- Przekładnie można mocować do wszystkich popularnych serwomotorów synchronicznych za pomocą odpowiednich adapterów.
Opcjonalne wykonania kątowych przekładni planetarnych PKX:
- Wzmocnione łożyskowanie wału wyjściowego
- Konstrukcja przeciwwybuchowa zgodnie z dyrektywą (ATEX) 2014/34 / UE
- Lakierowanie i kolor RAL na życzenie klienta
- Specjalny olej dla przemysłu spożywczego
Przykłady zastosowań kątowych przekładni planetarnych PKX-ME firmy Stober
- Poziome centrum obróbcze
- Frezowanie portalowe
- Roboty spawalnicze
Właściwości motoadapterów przekładni Stober
- Szybkie i łatwe mocowanie każdego serwosilnika
- Jednoczęściowe, wytrzymałe sprzęgło zaciskowe z funkcją rozprężania
- Najniższe momenty bezwładności masy dla najwyższej dynamiki pracy
- Wyważone dla cichej pracy bez wibracji, nawet przy dużych prędkościach
- Szeroki zakres wyboru średnic i długości wałów silników
- Bezbłędne dopasowane dzięki dokładnemu centrowaniu silnika
- Silnik można zdemontować w dowolnej pozycji
- Opcjonalnie podwójne uszczelnienie adaptera dla dużych modeli przekładni
- Opcjonalnie bez adaptera i sprzęgła – bezpośrednia zabudowa serwosilnika EZ lub LM
- Aby zmniejszyć luz, łożysko wału silnika musi mieć konstrukcję osiowo pozbawioną luzów
Adapter silnika ze sprzęgłem EasyAdapt (ME/MEL)
- Jednoczęściowe, wytrzymałe sprzęgło zaciskowe z funkcją rozprężania
Adapter silnika ze sprzęgłem FlexiAdapt (MF):
- Wytrzymałe, spawane laserowo sprzęgło mieszkowe z funkcją rozprężania
- Ze zintegrowaną termiczną kompensacją długości, kompensuje rozszerzalność liniową wału silnika
- Wał silnika oddzielony od sił osiowych
Adapter silnika z bezluzowym sprzęgłem kłowym (MQ)
- Ze zintegrowaną termiczną kompensacją długości, kompensuje rozszerzalność liniową wału silnika
Adapter silnika ServoStop z hamulcem bezpieczeństwa (MB)
Katalogi
443054_en_05_KAT_Servogetriebe.pdf – Katalog precyzyjnych serwo przekładni firmy Stober z adapterem silnika serwo w j.angielskim
Formularz_przekladnie_STOBER_26082024.pdf – formularz zapytania o serwo przekładnie z adapterem serwosilnika w j.polskim/nimieckim/angielskim