Kątowe przekładnie stożkowe K-MR

przekładnie stożkowe, przekładnie kątowe, przekładnie stober

Zakres przełożeń 4:1 – 381:1. Momenty znamionowe 41 – 11 172 Nm. Luz obrotowy ≤ 1,5 – 12 minut kątowych. Sprawność 96 – 97 %. Klasa ochrony IP65/IP66. Kątowe przekładnie stożkowe z adapterami i sprzęgłami BOWEX/ROTEX do elektrycznych silników asynchronicznychz kołnierzami IEC, NEMA-C. Opcjonalnie wykonanie ATEX. Obudowa z żeliwa.

KĄTOWE PRZEKŁADNIE STOŻKOWE K-MR STOBER

Właściwości kątowych przekładni stożkowych K:

  • Formy wałów wyjściowych: V – pełny wał z klinem, A – wał drążony z wpustem, S wał drążony gładki z pierścieniem zaciskowym i osłoną
  • Różne formy mocowania: N – na łapach, G – otwory gwintowane, Q – kołnierz kwadratowych, F – kołnierz okrągły, D – ramię reakcyjne, NG, NF.
  • Precyzyjne – przełożenie przekładni w postaci ułamka, brak błędów pozycjonowania
  • Standardowy lub zredukowany luz obrotowy międzyzębny
  • Bezobsługowe – nie wymaganą wymiany oleju, ani konserwacji do wielkości przekładni K5
  • Cichobieżne – koła zębate o skośnym uzębieniu
  • Standardowo uszczelnienie FKM na wejściu / NBR na wyjściu (opcjonalnie FKM VITON)
  • Niskie momenty bezwładności
  • Opcjonalnie wzmocnione łożyskowanie wału wyjściowego
  • Praca ciągła bez dodatkowego chłodzenia
  • Temperatura otoczenia od 0° C do 40° C (inny zakres temperatur na zapytanie)
  • Dopuszczalna temperatura pracy ciągłej przekładni ≤ 80 °C, dopuszczalne są skoki temperatury do ≤ 120 °C.
  • Klasa ochrony IP65, opcjonalnie IP66
  • Ilość oleju zależna od pozycji pracy
  • Przy zapytaniu i zamawianiu należy podawać pozycje pracy
  • Zbiorniczek wyrównawczy oleju dla pozycji montażowe EL5
  • Podwójne uszczelnienie dla pozycji pracy – wałem w dół EL3/EL4
  • Gotowe do pracy i zalane syntetycznym olejem przekładniowym typu CLP HC ISO VG 150.
  • Jedna warstwa lakieru podkładowego w kolorze RAL7001 lub RA9005, opcjonalnie dwie lub więcej lakierów i w dowolnym kolorze RAL
  • Specjalne oleje dla przemysłu spożywczego na życzenie klienta
  • Opcjonalnie konstrukcja przeciwwybuchowa zgodnie z dyrektywą ATEX 2014/34/UE

Właściwości adapterów silnikowych MR kątowych przekładni stożkowych:

  • Adapter silnikowy MGS MR ze sprzęgłem o zębach łukowych (giętkie połączenie wału) do silników z wpustem pasowanym, opcjonalnie również z bezluzowym sprzęgłem wtykowym do montażu elektrycznych silników asynchronicznych z wałem gładkim.
  • Adaptery silnika MGS MR są zaprojektowane z okrągłym przyłączem silnika do mocowania standardowych silników zgodnie z IEC i NEMA-C
  • Adapter silnikowy SMS MQ (do rozmiaru adaptera MQ50) z bezluzowym sprzęgłem wtykowym do montażu serwosilników (elektrycznych silników synchronicznych) z gładkim wałem.
  • Adapter silnika SMS MQ z kwadratowym złączem silnika do mocowania serwosilników.
  • Opcjonalnie z hamulcem bezpieczeństwa w adapterze silnikowym MB
Przykłady zastosowań kątowych przekładni stożkowych K-MR firmy Stober:
  • Technologia przenośników
  • Napędy pomp
  • Napędy wentylatorów
  • Napędy podajników
  • Napedy przewijarek, nawijarek
  • Napędy dozowników
  • Napędy automatów pakujących

Katalogi

SMS-MGS-Getriebe441834-05.pdf – Katalog przekładni MGS/SMS firmy Stober z adapterem i sprzęgłem silnika