Przekładnia stożkowa K-MR z adapterem

Przekładnia stożkowa K z adapterem MR i sprzęgłem BOWEX/ROTEX. Zakres przełożeń 4:1 – 381:1. Momenty znamionowe max. 41 – 11 172 Nm. Luz obrotowy 1,5 – 12 arcmin. Sprawność 96 – 97 %. Klasa ochrony IP65 / IP66. Przekładnia kątowa idealna dla do elektrycznego silnika asynchronicznego z kołnierzem IEC, NEMA-C. Opcjonalnie ze zredukowanym luzem obrotowym, wykonanie przeciwwybuchowe ATEX, silnik asynchroniczny. Obudowa z żeliwa.
Przekładnia stożkowa K-MR z adapterem
Właściwości kątowych przekładni stożkowych K
- Precyzyjne – przełożenie przekładni w postaci ułamka, brak błędów pozycjonowania
- Standardowy lub zredukowany luz obrotowy międzyzębny
- Bezobsługowe – nie wymaganą wymiany oleju, ani konserwacji do wielkości przekładni K5
- Cichobieżne – koła zębate o skośnym uzębieniu
- Standardowo uszczelnienie FKM na wejściu / NBR na wyjściu (opcjonalnie FKM VITON)
- Niskie momenty bezwładności
- Opcjonalnie wzmocnione łożyskowanie wału wyjściowego
- Praca ciągła bez dodatkowego chłodzenia
- Temperatura otoczenia od 0° C do 40° C (inny zakres temperatur na zapytanie)
- Dopuszczalna temperatura pracy ciągłej przekładni ≤ 80 °C, dopuszczalne są skoki temperatury do ≤ 120 °C.
- Klasa ochrony IP65
- Ilość oleju zależna od pozycji pracy
- Przy zapytaniu i zamawianiu należy podawać pozycje pracy
- Zbiorniczek wyrównawczy oleju dla pozycji montażowe EL5
- Podwójne uszczelnienie dla pozycji pracy – wałem w dół EL3/EL4
- Gotowe do pracy i zalane syntetycznym olejem przekładniowym typu CLP HC ISO VG 150.
- Jedna warstwa lakieru podkładowego w kolorze RAL7001 lub RA9005,
Opcjonalne wykonania przekładni stożkowych K-MR
- uszczelnienie FKM VITON
- klasa ochrony IP66
- dwie lub więcej lakierów i w dowolnym kolorze RAL
- specjalne oleje dla przemysłu spożywczego na życzenie klienta
- konstrukcja przeciwwybuchowa zgodnie z dyrektywą ATEX 2014/34/UE
- z adaterem K-ME elektrycznego silnika synchronicznego, serwosilnika
- z hamulcem bezpieczeństwa w adapterze K-MB serwosilnika
- z elektrycznym silnikiem asynchronicznym HEW
Formy wałów wyjściowych przekładni stożkowych K-MR
V – pełny wał z klinem, A – wał drążony z wpustem, S wał drążony gładki z pierścieniem zaciskowym i osłoną
Metody mocowania przekładni stożkowych K-MR
N – na łapach, G – otwory gwintowane, Q – kołnierz kwadratowych, F – kołnierz okrągły, D – ramię reakcyjne, NG, NF.
Właściwości adapterów MR przekładni stożkowych
- Ze sprzęgłem o zębach łukowych (giętkie połączenie wału) do silników z wpustem pasowanym, opcjonalnie również z bezluzowym sprzęgłem wtykowym do montażu elektrycznych silników asynchronicznych z wałem gładkim.
- Zaprojektowane z okrągłym przyłączem silnika do mocowania standardowych silników zgodnie z IEC i NEMA-C
- Opcjonalnie z hamulcem bezpieczeństwa w adapterze silnikowym MB
Przykłady zastosowań kątowych przekładni stożkowych K-MR
- Przenośniki taśmowe
- Pompy przemyslowe
- Wentylatory przemysłowe
- Podajniki
- Pakowarki
- Przewijarki, nawijarki
- Dozowniki
- Automatów pakujące
Katalogi
Wszystkie wykonania przekładni firmy Stober z adapterem silnika
- PE-ME ekonomiczna przekładnia planetarna w obudowie aluminiowej
- P-ME precyzyjna przekładnia planetarna w obudowie żeliwnej
- P-MB przekładnia planetarna z hamulcem bezpieczeństwa
- PH-ME przekładnia planetarna z wałem kołnierzowym
- PH-MB przekładnia planetarna z hamulcem bezpieczeństwa
- PHQ-ME przekładnia planetarna Quattro z 4-planetami
- PHQ-MB przekładnia planetarna Quattro z hamulcem bezpieczeństwa
- KS-ME kątowa przekładnia planetarno-stożkowa
- C-ME ekonomiczna przekładnia walcowa pod serwosilnik
- C-MB przekładnia walcowa z hamulcem bezpieczeństwa
- C-MR ekonomiczna przekładnia walcowa pod silnik asynchroniczny
- F-ME płaska przekładnia walcowa pod serwosilnik
- F-MB przekładnia płaska z hamulcem bezpieczeństwa
- F-MR płaska przekładnia walcowa pod silnik asynchroniczny
- KL-MQ mała kątowa przekładnia stożkowa pod serwosilnik
- K-ME duża kątowa przekładnia stożkowa pod serwosilnik
- K-MR kątowa przekładnia stożkowa pod silnik asynchroniczny
- K-MB przekładnia stożkowa z hamulcem bezpieczeństwa
- PKX-ME kątowa przekładnia planetarno-stożkowa
- PHKX-ME kątowa przekładnia planetarno-stożkowa
- PK-ME kątowa przekładnia planetarno-stożkowa
- PK-MB przekładnia planetarno-kątowa z hamulcem
- PHK-ME kątowa przekładnia planetarno-stożkowa
- PHK-MB przekładnia planetarno-kątowa z hamulcem
- PHQK-ME kątowa przekładnia planetarno-stożkowa
- PHQK-MB przekładnia planetarno-kątowa z hamulcem