Przekładnia stożkowa K-MR z adapterem

przekładnie stożkowe, przekładnie kątowe, przekładnie stober

Przekładnia stożkowa K z adapterem MR i sprzęgłem BOWEX/ROTEX. Zakres przełożeń 4:1 – 381:1. Momenty znamionowe max. 41 – 11 172 Nm. Luz obrotowy 1,5 – 12 arcmin. Sprawność 96 – 97 %. Klasa ochrony IP65 / IP66. Przekładnia kątowa idealna dla do elektrycznego silnika asynchronicznego z kołnierzem IEC, NEMA-C. Opcjonalnie ze zredukowanym luzem obrotowym, wykonanie przeciwwybuchowe ATEX, silnik asynchroniczny. Obudowa z żeliwa.

Przekładnia stożkowa K-MR z adapterem

Właściwości kątowych przekładni stożkowych K

  • Precyzyjne – przełożenie przekładni w postaci ułamka, brak błędów pozycjonowania
  • Standardowy lub zredukowany luz obrotowy międzyzębny
  • Bezobsługowe – nie wymaganą wymiany oleju, ani konserwacji do wielkości przekładni K5
  • Cichobieżne – koła zębate o skośnym uzębieniu
  • Standardowo uszczelnienie FKM na wejściu / NBR na wyjściu (opcjonalnie FKM VITON)
  • Niskie momenty bezwładności
  • Opcjonalnie wzmocnione łożyskowanie wału wyjściowego
  • Praca ciągła bez dodatkowego chłodzenia
  • Temperatura otoczenia od 0° C do 40° C (inny zakres temperatur na zapytanie)
  • Dopuszczalna temperatura pracy ciągłej przekładni ≤ 80 °C, dopuszczalne są skoki temperatury do ≤ 120 °C.
  • Klasa ochrony IP65
  • Ilość oleju zależna od pozycji pracy
  • Przy zapytaniu i zamawianiu należy podawać pozycje pracy
  • Zbiorniczek wyrównawczy oleju dla pozycji montażowe EL5
  • Podwójne uszczelnienie dla pozycji pracy – wałem w dół EL3/EL4
  • Gotowe do pracy i zalane syntetycznym olejem przekładniowym typu CLP HC ISO VG 150.
  • Jedna warstwa lakieru podkładowego w kolorze RAL7001 lub RA9005,

Opcjonalne wykonania przekładni stożkowych K-MR

  • uszczelnienie FKM VITON
  • klasa ochrony IP66
  • dwie lub więcej lakierów i w dowolnym kolorze RAL
  • specjalne oleje dla przemysłu spożywczego na życzenie klienta
  • konstrukcja przeciwwybuchowa zgodnie z dyrektywą ATEX 2014/34/UE
  • z adaterem K-ME elektrycznego silnika synchronicznego, serwosilnika
  • z hamulcem bezpieczeństwa w adapterze K-MB serwosilnika
  • z elektrycznym silnikiem asynchronicznym HEW
Formy wałów wyjściowych przekładni stożkowych K-MR

V – pełny wał z klinem, A – wał drążony z wpustem, S wał drążony gładki z pierścieniem zaciskowym i osłoną

Metody mocowania przekładni stożkowych K-MR

N – na łapach, G – otwory gwintowane, Q – kołnierz kwadratowych, F – kołnierz okrągły, D – ramię reakcyjne, NG, NF.

Właściwości adapterów MR przekładni stożkowych

  • Ze sprzęgłem o zębach łukowych (giętkie połączenie wału) do silników z wpustem pasowanym, opcjonalnie również z bezluzowym sprzęgłem wtykowym do montażu elektrycznych silników asynchronicznych z wałem gładkim.
  • Zaprojektowane z okrągłym przyłączem silnika do mocowania standardowych silników zgodnie z IEC i NEMA-C
  • Opcjonalnie z hamulcem bezpieczeństwa w adapterze silnikowym MB

Przykłady zastosowań kątowych przekładni stożkowych K-MR

  • Przenośniki taśmowe
  • Pompy przemyslowe
  • Wentylatory przemysłowe
  • Podajniki
  • Pakowarki
  • Przewijarki, nawijarki
  • Dozowniki
  • Automatów pakujące

Katalogi

SMS-MGS-Getriebe441834-05.pdf – Katalog przekładni MGS/SMS firmy Stober z adapterem i sprzęgłem silnika

Wszystkie wykonania przekładni firmy Stober z adapterem silnika

  • PE-ME ekonomiczna przekładnia planetarna w obudowie aluminiowej
  • P-ME precyzyjna przekładnia planetarna w obudowie żeliwnej
  • P-MB przekładnia planetarna z hamulcem bezpieczeństwa
  • PH-ME przekładnia planetarna z wałem kołnierzowym
  • PH-MB przekładnia planetarna z hamulcem bezpieczeństwa
  • PHQ-ME przekładnia planetarna Quattro z 4-planetami 
  • PHQ-MB przekładnia planetarna Quattro z hamulcem bezpieczeństwa
  • KS-ME kątowa przekładnia planetarno-stożkowa
  • C-ME ekonomiczna przekładnia walcowa pod serwosilnik
  • C-MB przekładnia walcowa z hamulcem bezpieczeństwa
  • C-MR ekonomiczna przekładnia walcowa pod silnik asynchroniczny
  • F-ME płaska przekładnia walcowa pod serwosilnik
  • F-MB przekładnia płaska z hamulcem bezpieczeństwa
  • F-MR płaska przekładnia walcowa pod silnik asynchroniczny
  • KL-MQ mała kątowa przekładnia stożkowa pod serwosilnik
  • K-ME duża kątowa przekładnia stożkowa pod serwosilnik
  • K-MR kątowa przekładnia stożkowa pod silnik asynchroniczny
  • K-MB przekładnia stożkowa z hamulcem bezpieczeństwa
  • PKX-ME kątowa przekładnia planetarno-stożkowa
  • PHKX-ME kątowa przekładnia planetarno-stożkowa
  • PK-ME kątowa przekładnia planetarno-stożkowa
  • PK-MB przekładnia planetarno-kątowa z hamulcem
  • PHK-ME kątowa przekładnia planetarno-stożkowa
  • PHK-MB przekładnia planetarno-kątowa z hamulcem
  • PHQK-ME kątowa przekładnia planetarno-stożkowa
  • PHQK-MB przekładnia planetarno-kątowa z hamulcem