Kątowe przekładnie stożkowe K-MR
Zakres przełożeń 4:1 – 381:1. Momenty znamionowe 41 – 11 172 Nm. Luz obrotowy ≤ 1,5 – 12 minut kątowych. Sprawność 96 – 97 %. Klasa ochrony IP65/IP66. Kątowe przekładnie stożkowe z adapterami i sprzęgłami BOWEX/ROTEX do elektrycznych silników asynchronicznychz kołnierzami IEC, NEMA-C. Opcjonalnie wykonanie ATEX. Obudowa z żeliwa.
KĄTOWE PRZEKŁADNIE STOŻKOWE K-MR STOBER
Właściwości kątowych przekładni stożkowych K:
- Formy wałów wyjściowych: V – pełny wał z klinem, A – wał drążony z wpustem, S wał drążony gładki z pierścieniem zaciskowym i osłoną
- Różne formy mocowania: N – na łapach, G – otwory gwintowane, Q – kołnierz kwadratowych, F – kołnierz okrągły, D – ramię reakcyjne, NG, NF.
- Precyzyjne – przełożenie przekładni w postaci ułamka, brak błędów pozycjonowania
- Standardowy lub zredukowany luz obrotowy międzyzębny
- Bezobsługowe – nie wymaganą wymiany oleju, ani konserwacji do wielkości przekładni K5
- Cichobieżne – koła zębate o skośnym uzębieniu
- Standardowo uszczelnienie FKM na wejściu / NBR na wyjściu (opcjonalnie FKM VITON)
- Niskie momenty bezwładności
- Opcjonalnie wzmocnione łożyskowanie wału wyjściowego
- Praca ciągła bez dodatkowego chłodzenia
- Temperatura otoczenia od 0° C do 40° C (inny zakres temperatur na zapytanie)
- Dopuszczalna temperatura pracy ciągłej przekładni ≤ 80 °C, dopuszczalne są skoki temperatury do ≤ 120 °C.
- Klasa ochrony IP65, opcjonalnie IP66
- Ilość oleju zależna od pozycji pracy
- Przy zapytaniu i zamawianiu należy podawać pozycje pracy
- Zbiorniczek wyrównawczy oleju dla pozycji montażowe EL5
- Podwójne uszczelnienie dla pozycji pracy – wałem w dół EL3/EL4
- Gotowe do pracy i zalane syntetycznym olejem przekładniowym typu CLP HC ISO VG 150.
- Jedna warstwa lakieru podkładowego w kolorze RAL7001 lub RA9005, opcjonalnie dwie lub więcej lakierów i w dowolnym kolorze RAL
- Specjalne oleje dla przemysłu spożywczego na życzenie klienta
- Opcjonalnie konstrukcja przeciwwybuchowa zgodnie z dyrektywą ATEX 2014/34/UE
Właściwości adapterów silnikowych MR kątowych przekładni stożkowych:
- Adapter silnikowy MGS MR ze sprzęgłem o zębach łukowych (giętkie połączenie wału) do silników z wpustem pasowanym, opcjonalnie również z bezluzowym sprzęgłem wtykowym do montażu elektrycznych silników asynchronicznych z wałem gładkim.
- Adaptery silnika MGS MR są zaprojektowane z okrągłym przyłączem silnika do mocowania standardowych silników zgodnie z IEC i NEMA-C
- Adapter silnikowy SMS MQ (do rozmiaru adaptera MQ50) z bezluzowym sprzęgłem wtykowym do montażu serwosilników (elektrycznych silników synchronicznych) z gładkim wałem.
- Adapter silnika SMS MQ z kwadratowym złączem silnika do mocowania serwosilników.
- Opcjonalnie z hamulcem bezpieczeństwa w adapterze silnikowym MB
Przykłady zastosowań kątowych przekładni stożkowych K-MR firmy Stober:
- Technologia przenośników
- Napędy pomp
- Napędy wentylatorów
- Napędy podajników
- Napedy przewijarek, nawijarek
- Napędy dozowników
- Napędy automatów pakujących
Katalogi
SMS-MGS-Getriebe441834-05.pdf – Katalog przekładni MGS/SMS firmy Stober z adapterem i sprzęgłem silnika
Formularz zapytania o przekladnie STOBER.pdf – w j.polskim