Przekładnia stożkowa K-MR z adpaterem

przekładnie stożkowe, przekładnie kątowe, przekładnie stober

Przekładnia stożkowa K z adapterem MR i sprzęgłem BOWEX/ROTEX. Zakres przełożeń 4:1 – 381:1. Momenty znamionowe max. 41 – 11 172 Nm. Luz obrotowy 1,5 – 12 arcmin. Sprawność 96 – 97 %. Klasa ochrony IP65 / IP66. Przekładnia kątowa idealna dla do elektrycznych silników asynchronicznych z kołnierzami IEC, NEMA-C. Opcjonalnie ze zredukowanym luzem, wykonanie przeciwwybuchowe ATEX. Obudowa z żeliwa.

Przekładnia stożkowa K-MR z adapterem

Właściwości kątowych przekładni stożkowych K

  • Precyzyjne – przełożenie przekładni w postaci ułamka, brak błędów pozycjonowania
  • Standardowy lub zredukowany luz obrotowy międzyzębny
  • Bezobsługowe – nie wymaganą wymiany oleju, ani konserwacji do wielkości przekładni K5
  • Cichobieżne – koła zębate o skośnym uzębieniu
  • Standardowo uszczelnienie FKM na wejściu / NBR na wyjściu (opcjonalnie FKM VITON)
  • Niskie momenty bezwładności
  • Opcjonalnie wzmocnione łożyskowanie wału wyjściowego
  • Praca ciągła bez dodatkowego chłodzenia
  • Temperatura otoczenia od 0° C do 40° C (inny zakres temperatur na zapytanie)
  • Dopuszczalna temperatura pracy ciągłej przekładni ≤ 80 °C, dopuszczalne są skoki temperatury do ≤ 120 °C.
  • Klasa ochrony IP65, opcjonalnie IP66
  • Ilość oleju zależna od pozycji pracy
  • Przy zapytaniu i zamawianiu należy podawać pozycje pracy
  • Zbiorniczek wyrównawczy oleju dla pozycji montażowe EL5
  • Podwójne uszczelnienie dla pozycji pracy – wałem w dół EL3/EL4
  • Gotowe do pracy i zalane syntetycznym olejem przekładniowym typu CLP HC ISO VG 150.
  • Jedna warstwa lakieru podkładowego w kolorze RAL7001 lub RA9005, opcjonalnie dwie lub więcej lakierów i w dowolnym kolorze RAL
  • Specjalne oleje dla przemysłu spożywczego na życzenie klienta
  • Opcjonalnie konstrukcja przeciwwybuchowa zgodnie z dyrektywą ATEX 2014/34/UE

Formy wałów wyjściowych przekładni stozkowych K-MR

V – pełny wał z klinem, A – wał drążony z wpustem, S wał drążony gładki z pierścieniem zaciskowym i osłoną

Różne metody mocowania przekładni stożkowych K-MR

N – na łapach, G – otwory gwintowane, Q – kołnierz kwadratowych, F – kołnierz okrągły, D – ramię reakcyjne, NG, NF.

Właściwości adapterów MR kątowych przekładni stożkowych:

  • Ze sprzęgłem o zębach łukowych (giętkie połączenie wału) do silników z wpustem pasowanym, opcjonalnie również z bezluzowym sprzęgłem wtykowym do montażu elektrycznych silników asynchronicznych z wałem gładkim.
  • Zaprojektowane z okrągłym przyłączem silnika do mocowania standardowych silników zgodnie z IEC i NEMA-C
  • Opcjonalnie z hamulcem bezpieczeństwa w adapterze silnikowym MB

Przykłady zastosowań kątowych przekładni stożkowych K-MR firmy Stober:

  • Przenośniki taśmowe
  • Pompy przemyslowe
  • Wentylatory przemysłowe
  • Podajniki
  • Pakowarki
  • Przewijarki, nawijarki
  • Dozowniki
  • Automatów pakujące

Katalogi

SMS-MGS-Getriebe441834-05.pdf – Katalog przekładni MGS/SMS firmy Stober z adapterem i sprzęgłem silnika