Przekładnia płaska F-MR z adapterem

przekładnie płaskie, przekładnie z adapterem, przekładnie ze sprzęgłem

Płaska przekładnia walcowa F z adapterem MR i sprzęgłem ROTEX/BOWEX. Zakres przełożeń 4,3:1 – 552:1. Momenty znamionowe max. 44 – 1 100 Nm. Luz obrotowy 5 – 11 arcmin. Sprawność 96 – 97 %. Klasa ochrony IP65 / IP66. Przekładnia z adpaterem idealnie dopasowana do elektrycznych silników asynchronicznych z kołnierzami IEC lub NEMA-C. Opcjonalnie ze zredukowanym luzem obrotowym, wykonanie przeciwwybuchowe ATEX. Obudowa z żeliwa.

Przekładnia płaska F-MR z adapterem

Właściwości przekładni płaskich F-MR

  • Precyzyjne – przełożenie przekładni w postaci ułamka, brak błędów pozycjonowania
  • Do wyboru; standardowy lub zredukowany lub obrotowy międzyzębny
  • Bezobsługowe – nie wymaganą wymiany oleju, ani konserwacji
  • Cichobieżne – koła zębate o skośnym uzębieniu
  • Uszczelnienie FKM na wejściu / NBR na wyjściu 
  • Niskie momenty bezwładności
  • Opcjonalnie wzmocnione łożyskowanie wału wyjściowego
  • Praca ciągła bez dodatkowego chłodzenia
  • Temperatura otoczenia od 0° C do 40° C (inny zakres temperatur na zapytanie)
  • Dopuszczalna temperatura pracy ciągłej przekładni ≤ 80 °C, dopuszczalne są skoki temperatury do ≤ 120 °C.
  • Klasa ochrony IP65
  • Ilość oleju zależna od pozycji pracy
  • Przy zapytaniu i zamawianiu należy podawać pozycje pracy
  • Gotowe do pracy i zalane syntetycznym olejem przekładniowym typu CLP HC ISO VG 150.
  • Jedna warstwa lakieru podkładowego w kolorze RAL7001 lub RA9005,

Opcjonalne wykonania przekładni płaskich F-MR

  • Klasa ochrony IP66
  • Uszczelenienie FKM VITON
  • Specjalne oleje dla przemysłu spożywczego na życzenie klienta
  • Konstrukcja przeciwwybuchowa zgodnie z dyrektywą ATEX 2014/34/UE
  • Dwie lub więcej lakierów i w dowolnym kolorze RAL
  • Zbiorniczek wyrównawczy oleju dla pozycji montażowe EL5 (wałem wyjściowym pionowo w dół)
  • Z hamulcem bezpieczeństwa w adapterze F-MB
  • Z adapterem F-ME elektrycznego silnika synchronicznego, serwosilnika
  • z elektrycznym silnikiem asynchronicznym HEW

Metody mocowania przekładni płaskich F-MR

  • N – na łapach, G – otwory gwintowane, Q – kołnierz kwadratowych, F – kołnierz okrągły, NG, NF.

 Różne formy wałów wyjściowych przekładni płaskich F-MR

  • V – pełny wał z klinem, A – wał drążony z wpustem, S wał drążony gładki z pierścieniem zaciskowym i osłoną

Właściwości adapterów MR przekładni płaskich F

  • Ze sprzęgłem o zębach łukowych (giętkie połączenie wału) do silników z wpustem pasowanym, opcjonalnie również z bezluzowym sprzęgłem wtykowym do montażu elektrycznych silników asynchronicznych z wałem gładkim.
  • Zaprojektowane z okrągłym przyłączem silnika do mocowania standardowych silników zgodnie z IEC i NEMA-C

Przykłady zastosowań płaskich przekładni walcowych F-MR

  • Przenośniki taśmowe
  • Pompy przemysłowe
  • Wentylatory przemysłowe
  • Przewijarki, nawijarki
  • Podajniki tasmowe
  • Dozowniki
  • Napędy wrzecionowe

Katalogi

SMS-MGS-Getriebe441834-05de.pdf – Katalog przekładni MGS/SMS firmy Stober z adapterem i sprzęgłem silnika

Wszystkie wykonania przekładni firmy Stober z adapterem silnika

  • PE-ME ekonomiczna przekładnia planetarna w obudowie aluminiowej
  • P-ME precyzyjna przekładnia planetarna w obudowie żeliwnej
  • P-MB przekładnia planetarna z hamulcem bezpieczeństwa
  • PH-ME przekładnia planetarna z wałem kołnierzowym
  • PH-MB przekładnia planetarna z hamulcem bezpieczeństwa
  • PHQ-ME przekładnia planetarna Quattro z 4-planetami 
  • PHQ-MB przekładnia planetarna Quattro z hamulcem bezpieczeństwa
  • KS-ME kątowa przekładnia planetarno-stożkowa
  • C-ME ekonomiczna przekładnia walcowa pod serwosilnik
  • C-MB przekładnia walcowa z hamulcem bezpieczeństwa
  • C-MR ekonomiczna przekładnia walcowa pod silnik asynchroniczny
  • F-ME płaska przekładnia walcowa pod serwosilnik
  • F-MB przekładnia płaska z hamulcem bezpieczeństwa
  • F-MR płaska przekładnia walcowa pod silnik asynchroniczny
  • KL-MQ mała kątowa przekładnia stożkowa pod serwosilnik
  • K-ME duża kątowa przekładnia stożkowa pod serwosilnik
  • K-MR kątowa przekładnia stożkowa pod silnik asynchroniczny
  • K-MB przekładnia stożkowa z hamulcem bezpieczeństwa
  • PKX-ME kątowa przekładnia planetarno-stożkowa
  • PHKX-ME kątowa przekładnia planetarno-stożkowa
  • PK-ME kątowa przekładnia planetarno-stożkowa
  • PK-MB przekładnia planetarno-kątowa z hamulcem
  • PHK-ME kątowa przekładnia planetarno-stożkowa
  • PHK-MB przekładnia planetarno-kątowa z hamulcem
  • PHQK-ME kątowa przekładnia planetarno-stożkowa
  • PHQK-MB przekładnia planetarno-kątowa z hamulcem