Płaskie motoreduktory walcowe F-IE3D

Płaskie przekładnie walcowe F z silnikami elektrycznymi 3-fazowymi w zakresie mocy 0,12 – 7,5 kW. Przełożenia od 4,3:1 do 547:1. Max. momenty na wyjściu 5,1 – 1 338 Nm. Standardowy luz obrotowy 10 – 11 arcmin, zredukowany 5 – 6 arcmin. Sprawność 96 – 97%.  Klasa energooszczędności IE3. Opcjonalnie  wykonanie ATEX, Washdown, antykorozyjne.

PŁASKIE MOTOREDUKTORY WALCOWE F-IE3D FIRMY STOBER

Właściwości płaskich przekładni walcowych F:

  • Bezpośrednia zabudowa przekładni na silniku, bez adaptera i sprzęgła
  • Obudowy z żeliwa
  • Cichobieżne – skośne uzębienie kół zębatych
  • Precyzyjne – przełożenie przekładni w postaci ułamka, brak błędów pozycjonowania
  • Bezobsługowe – nie wymaga wymiany oleju
  • Standardowy luz obrotowy 10-11arcmin, zredukowany 5 – 6 arcmin
  • Uszczelnienie wału wyjściowego NBR, opcjonalnie FKM VITON, podwójne
  • Temperatura otoczenia od 0 do +40stopniC, inny zakres na zapytanie.
  • Maksymalna dopuszczalna temperatura przekładni (na powierzchni przekładni) ≤ 80°C
  • Klasa ochrony IP56/opcjonalnie IP66
  • Różne formy wałów wyjściowych: V – Pełny wał z wpustem pod klin, G – pełny gładki wał, A – Wał drążony z wpustem (opcjonalnie z pokrywą), S – Wał drążony gładki z pierścieniem zaciskowym (opcjonalnie z pokrywą)
  • Różne formy mocowania: G – Średnica koła podziałowego (otwory w obudowie wokół wału wyj.), F – Kołnierz okrągły, Q – kołnierz kwadratowy, D – ramię reakcyjne
  • Pozycja pracy do określenia przy zamówieniu
  • Opcjonalnie wykonanie przeciwwybuchowe ATEX
  • Standardowo w kolorze RAL7001 lub RAL9005, inne kolory na zapytanie
  • Standardowo smar mineralny CLP ISO VG 220, opcjonalnie: smar syntetyczny CLP HC ISO VG 220 lub specjalny dla przemysłu spożywczego
  • Opcjonalnie wał wyjściowy ze stali nierdzewnej
  • Opcjonalnie z adapterem ME i sprzęgłem dopasowanych do silnika elektrycznego.

Właściwości elektrycznych silników asynchronicznych IE3D:

  • Zakres regulacji 0 – 100Hz
  • Termiczna ochrona silnika – zintegrowane czujniki temperatury na uzwojeniach (termistor PTC)
  • Zasilanie 3-fazowe 50Hz 3×230/400V(AC) lub 87Hz 3x230V(AC)
  • Dwa rodzaje uzwojeń trójkąt/gwiazda
  • Silniki 2-polowe (1400obr/min) lub 4-polowe (2800obr/min)
  • Standardowo chłodzenie własne silnika, opcjonalnie wentylacja wymuszona (szczególnie zalecana przy pracy z przetwornicą częstotliwości przy niskich prędkościach).
  • Opcjonalnie z enkoderem inkrementalnym lub absolutnym
  • Opcjonalnie hamulec sprężynowy 24V(DC) lub 1x230V(AC)
  • Opcjonalnie ręczny luzownik hamulca
  • Opcjonalnie grzałki na silniku,
  • Opcjonalnie otwory kondensacyjne na silniku,
  • Opcjonalnie daszek ochronny silnika
  • Klasa efektywności energetycznej IE3 zgodnie z normą EN 60034-30-1
  • Certyfikaty: CE, cURus, numer EISA CC, w tym cURus (na życzenie)

Zalecane sterowniki ruchu silników firmy STOBER:

  • falowniki wektorowe FDS5000 w zakresie mocy 0,75 do 7,5 kW
  • serwonapędy SDS5000/MDS5000 w zakresie mocy 0,75 do 45 kW
  • serwonapędy SD6 w zakresie mocy od 0,75 kW do 45 kW
  • SI6/SC6 o zakresie mocy od 0,75 kW do 25,9 kW

Katalogi

443136_en_03_KAT_Asynchronous_geared_motors_web.pdf – Katalog motoreduktorów firmy STOBER w j.angielskim