Serwonapęd SD6 ze sterownikiem ruchu

Serwonapędy SD6 – sterownik silnika ze sterownikiem ruchu firmy STOBER

Dla silników synchronicznych do 16kW i asynchronicznych do 45kW z enkoderowym sprzężeniem zwrotnym. Dowolnie programowalne aplikacje: pozycjonowania, synchronizacji MASTER-SLAVE, synchronizacja w locie: „latająca piła”, regulacja prędkości i momentu, CIA402.Do wyboru komunikacja: Profinet, Ethercat, Canopen. Karty opcjonalne I/O, zintegrowane funkcje bezpieczeństwa STO/SS1. Bezpłatne oprogramowanie. Dowolne programowanie. Wspólpraca z enkoderami: EnDAT 2.2/2.1, resolwer, enkoder inkrementalny i innymi.
Typ Zasilanie
V(AC)
Grupa wlk. Prąd znam. wyj. silnika asynchr.
[A] przy 4[kHz]
Moc pozorna
[kVA]
Prąd znam. wyj. silnika synchr.
[A] przy 8[kHz]
Prąd znam. wyj.
[A] przy 16[kHz]
Waga
[kg]
Wymiary
(szer.x wys.x gł.)
SD6A02 1×230 0 4,0 0,9 3,0 2,0 70x300x194
SD6A04 3×400 0 2,3 1,6 1,7 1,1 70x300x194
SD6A06 3×400 0 4,5 3,1 3,4 2,3 70x300x194
SD6A14 3×400 1 10,0 6,9 6,0 4,0 70x300x284
SD6A16 3×400 1 16,0 11,1 10,0 5,7 70x300x284
SD6A24 3×400 2 22,0 15,2 14,0 8,1 105x300x284
SD6A26 3×400 2 32,0 22,2 20,0 12,0 105x300x284
SD6A36 3×400 3 44,0 30,5 30,0 18,0 190x382x305
SD6A36 3×400 3 70,0 48,5 50,0 31,0 190x382x305
SD6A38 3×400 3 85,0 58,9 60,0 37,8 190x382x305
  • Szybki sterownik silnika serwo z funkcjami pozycjonowania, synchronizacji osi, latającej piły, elektrycznej przekładni.
  • Praca w pętli sprzężenia zwrotnego.
  • Wysoka dynamika sterowania położeniem, momentem i prędkością obliczana w cyklu 62,5mikrosekundowym (16kHz).
  • Funkcje bezpieczeństwa STO, SS1 (SIL3, PLe, kat.4).
  • Praca w trybie CiA 402.
  • Komunikacja ProfiNET IO, EtherCAT lub CANopen
  • SD6 obsługuje komunikację ProfiNET IO-RT
  • Zintegrowany 32-bitowy procesor dwurdzeniowy.
  • Max.rozdzielczość pozycjonowania 33 mln.imp./1 obrót serwomotoru.
  • Zintegrowany sterownik ruchu zgodny z plc-open
  • Wewnętrzna magistrala systemowa IGB do parametryzacji, programowania i synchronizacji wielo-osiowych aplikacji napędowych
  • Wykorzystanie energii zwrotnej w aplikacjach wielo-osiowych poprzez szyne sprzężenia DC-link
  • Zintegrowane sterowanie hamulcem postojowym
  • Bezpłatny software DriveControlSuite dla szybkiego uruchomienia, programowania i diagnostyki aplikacji
  • Dowolne programowanie zgodne z plcopen
  • Paramodul – wymienna karta pamięci z parametrami aplikacji
  • Automatyczna parametryzacja silnika dzięki elektronicznej tabliczce znamionowej serwomotoru
  • Zintegrowany filtr sieciowy
  • Certyfikaty CE, UL (UL508C i UL840), cUL (CSA-UL)
  • Spełniają wymagania dyrektywy: maszynowej, niskonapięciowej i EMC
  • W klasie ochrony IP20 – przeznaczone do zabudowy w szafie elektrycznej
  • Obudowa ocynkowana z blachy stalowej

SD6 – sterownik ruchu silników:

  • Silników aynchronicznych 3-fazowych indukcyjnych
  • Silników synchronicznych – serwomotorów
  • Silników liniowych
  • Silników momentowych

Złącza enkoderowe – sprzężenie zwrotne sterowników ruchu SD6:

  • enkodery absolutne EnDat® 2.1/2.2 Multiturn/Singleturn
  • enkodery absolutne SSI
  • enkodery inkrementalne
  • enkodery absolutne EnDat® 2.1 Sin/Cos,
  • Resolver
  • Puls/kierunek (step/dir)
  • Sin/Cos

Opcjonalne moduły I/O sterowników ruchu SD6 ze złączami enkoderowymi

  • IO6 – karta standardowa I/O (5 wej./2 wyj.binarnych, 2 wej./2 wyj.analogowe), 2 wej.dla enkodera inkremetalnego HTL
  • RI6 – karta resolwerowa I/O (5 wej./2 wyj.binarnych, 2 wej./2 wyj.analogowe), złacze resolwera, enkodera absolutnego EnDat 2.1/2.2, SSI, inkrementalnego HTL/TTL, sterowanie step/dir
  • XI6 – karta rozszerzona I/O (13 wej./10 wyj.binarnych, 3 wej./2 wyj.analogowe), złącze enkodera inkrementalnego HTL/TTL i absolutnego SSI, sterowanie step/dir

Moduły komunikacyjne dostępne dla sterowników ruchu SD6:

  • CA6 – CANopen®
  • EC6 – EtherCAT®
  • PN6 – PROFINET®

Funkcje bezpieczeństwa – karta opcjonalna ST6

  • STO – bezpieczne wyłaczenie momentu
  • SS1 – bezpieczne zatrzymanie (Safe STOP1)

Karta opcjonalna SE6: rozszerzone funkcje bezpieczeństwa (SIL 3, PL e, Kategoria 4)

  • STO – bezpieczne wyłaczenie momentu
  • SS1 – bezpieczne zatrzymanie (Safe STOP1)
  • SS2 – bezpieczne zatrzymanie (Safe STOP2)
  • SLS – bezpieczna ograniczona prędkość
  • SBC – bezpieczne sterowanie hamulcem
  • SBT – bezpieczny testa hamowania
  • SDI – bezpieczny kierunek obrotów
  • SLI – bezpieczne ograniczenie pozycji

Katalogi

442711_en_11_KAT_Antriebe_und_Automation.pdf – Katalog napędów i sterowania firmy Stober w j.angielskim