Motoreduktory stożkowe K-IE3D

Kątowa przekładnia stożkowa K z elektrycznym silnikiem asynchronicznym 3-fazowym. W zakresie mocy 0,12 – 30 kW.  Przełożenia od 4:1 do 381:1. Momenty obrotowe max 6,5 – 13 970 Nm.  Standardowy luz obrotowy 10 – 12 arcmin, zredukowany klasy II: 4 – 6 arcmin, klasy I: 1,5 – 3,0 arcmin. Sprawność 94 – 97 %. Klasa energooszczędności IE3. Opcjonalnie z enkoderm, hamulcem, wentylatorem, wykonanie ATEX, Washdown, antykorozyjne.

MOTOREDUKTORY STOŻKOWE K-IE3D

Właściwości kątowych przekładni stożkowych K

  • Bezpośrednia zabudowa przekładni na silniku, bez adaptera i sprzęgła
  • Obudowa z żeliwa
  • Cichobieżne – skośne uzębienie kół zębatych
  • Precyzyjne – przełożenie przekładni w postaci ułamka, brak błędów pozycjonowania
  • Bezobsługowe – nie wymaga wymiany oleju dla wielkości K1 – K4
  • Standardowy luz obrotowy 10-12arcmin,
  • Uszczelnienie wału wyjściowego NBR,
  • Temperatura otoczenia od -0 do +40stopniC, inny zakres na zapytanie.
  • Maksymalna dopuszczalna temperatura przekładni (na powierzchni przekładni) ≤ 80°C
  • Klasa ochrony IP56
  • W kolorze RAL7001 lub RAL9005, inne kolory na zapytanie
  • Smar mineralny CLP ISO VG 220,
  • Pozycja pracy do określenia przy zamówieniu

Opcjonalne wykonania kątowych przekładni stożkowych K:

  • zredukowany luz obrotowy 1.5 – 6 arcmin
  • klasa ochrony IP66
  • uszczelnienie FKM VITON,
  • podwójne uszczelnienie
  • smar syntetyczny CLP HC ISO VG 220 lub specjalny dla przemysłu spożywczego
  • wykonanie przeciwwybuchowe ATEX
  • wał wyjściowy ze stali nierdzewnej
  • z adapterem ME lub MR i sprzęgłem dopasowanych do silnika elektrycznego.
  • zbiorniczek wyrównawczy oleju dla pionowej pozycji pracy EL5

Różne formy wałów wyjściowych kątowych przekładni stożkowyh K:

V – pełny wał z klinem, V2 – pełny wał z klinem z dwóch stron, G – pełny gładki wał, A – wał drążony z wpustem (opcjonalnie z pokrywą), S – wał drążony gładki z pierścieniem zaciskowym (opcjonalnie z pokrywą)

Formy mocowania kątowych przekładni stożkowyh K:

G – Średnica koła podziałowego (otwory w obudowie wokół wału wyj.), F – Kołnierz okrągły, Q – kołnierz kwadratowy, D – ramię reakcyjne, N – łapy

Właściwości elektrycznych silników asynchronicznych IE3D:

  • Zakres wektorowej regulacji prędkości obrotowej 0 – 100Hz
  • Zakres regulacji stałomomentowej 0 – 87Hz
  • Termiczna ochrona silnika – zintegrowane czujniki temperatury na uzwojeniach (termistor PTC)
  • Zasilanie 3-fazowe 50Hz 3×230/400V(AC) lub 87Hz 3x230V(AC)
  • Dwa rodzaje uzwojeń trójkąt/gwiazda
  • Silniki 2-polowe lub 4-polowe
  • Standardowo chłodzenie własne silnika,
  • klasa efektywności energetycznej IE3 zgodnie z normą EN 60034-30-1
  • Certyfikaty: CE, cURus, numer EISA CC, w tym cURus (na życzenie)

Opcjonalne wykonania elektrycznych silników asynchronicznmych:

  • enkoder inkrementalny HTL lub absolutnym SSI
  • hamulec sprężynowy 24V(DC) lub 1x230V(AC)
  • ręczny luzownik hamulca
  • grzałki na silniku,
  • otwory kondensacyjne na silniku,
  • daszek ochronny silnika
Zalecane sterowniki ruchu silników firmy STOBER:
  • falowniki wektorowe FDS5000 w zakresie mocy 0,75 do 7,5 kW
  • serwonapędy SDS5000/MDS5000 w zakresie mocy 0,75 do 45 kW
  • serwonapędy SD6 w zakresie mocy od 0,75 kW do 45 kW
  • SI6/SC6 o zakresie mocy od 0,75 kW do 25,9 kW

Katalogi

443136_en_03_KAT_Asynchronous_geared_motors_web.pdf – Katalog motoreduktorów firmy STOBER w j.angielskim