Motoreduktory stożkowe K-IE3D
Kątowa przekładnia stożkowa K z elektrycznym silnikiem asynchronicznym 3-fazowym. W zakresie mocy 0,12 – 30 kW. Przełożenia od 4:1 do 381:1. Momenty obrotowe max 6,5 – 13 970 Nm. Standardowy luz obrotowy 10 – 12 arcmin, zredukowany klasy II: 4 – 6 arcmin, klasy I: 1,5 – 3,0 arcmin. Sprawność 94 – 97 %. Klasa energooszczędności IE3. Opcjonalnie z enkoderm, hamulcem, wentylatorem, wykonanie ATEX, Washdown, antykorozyjne.
MOTOREDUKTORY STOŻKOWE K-IE3D
Właściwości kątowych przekładni stożkowych K
- Bezpośrednia zabudowa przekładni na silniku, bez adaptera i sprzęgła
- Obudowa z żeliwa
- Cichobieżne – skośne uzębienie kół zębatych
- Precyzyjne – przełożenie przekładni w postaci ułamka, brak błędów pozycjonowania
- Bezobsługowe – nie wymaga wymiany oleju dla wielkości K1 – K4
- Standardowy luz obrotowy 10-12arcmin,
- Uszczelnienie wału wyjściowego NBR,
- Temperatura otoczenia od -0 do +40stopniC, inny zakres na zapytanie.
- Maksymalna dopuszczalna temperatura przekładni (na powierzchni przekładni) ≤ 80°C
- Klasa ochrony IP56
- W kolorze RAL7001 lub RAL9005, inne kolory na zapytanie
- Smar mineralny CLP ISO VG 220,
- Pozycja pracy do określenia przy zamówieniu
Opcjonalne wykonania kątowych przekładni stożkowych K:
- zredukowany luz obrotowy 1.5 – 6 arcmin
- klasa ochrony IP66
- uszczelnienie FKM VITON,
- podwójne uszczelnienie
- smar syntetyczny CLP HC ISO VG 220 lub specjalny dla przemysłu spożywczego
- wykonanie przeciwwybuchowe ATEX
- wał wyjściowy ze stali nierdzewnej
- z adapterem ME lub MR i sprzęgłem dopasowanych do silnika elektrycznego.
- zbiorniczek wyrównawczy oleju dla pionowej pozycji pracy EL5
Różne formy wałów wyjściowych kątowych przekładni stożkowyh K:
V – pełny wał z klinem, V2 – pełny wał z klinem z dwóch stron, G – pełny gładki wał, A – wał drążony z wpustem (opcjonalnie z pokrywą), S – wał drążony gładki z pierścieniem zaciskowym (opcjonalnie z pokrywą)
Formy mocowania kątowych przekładni stożkowyh K:
G – Średnica koła podziałowego (otwory w obudowie wokół wału wyj.), F – Kołnierz okrągły, Q – kołnierz kwadratowy, D – ramię reakcyjne, N – łapy
Właściwości elektrycznych silników asynchronicznych IE3D:
- Zakres wektorowej regulacji prędkości obrotowej 0 – 100Hz
- Zakres regulacji stałomomentowej 0 – 87Hz
- Termiczna ochrona silnika – zintegrowane czujniki temperatury na uzwojeniach (termistor PTC)
- Zasilanie 3-fazowe 50Hz 3×230/400V(AC) lub 87Hz 3x230V(AC)
- Dwa rodzaje uzwojeń trójkąt/gwiazda
- Silniki 2-polowe lub 4-polowe
- Standardowo chłodzenie własne silnika,
- klasa efektywności energetycznej IE3 zgodnie z normą EN 60034-30-1
- Certyfikaty: CE, cURus, numer EISA CC, w tym cURus (na życzenie)
Opcjonalne wykonania elektrycznych silników asynchronicznmych:
- enkoder inkrementalny HTL lub absolutnym SSI
- hamulec sprężynowy 24V(DC) lub 1x230V(AC)
- ręczny luzownik hamulca
- grzałki na silniku,
- otwory kondensacyjne na silniku,
- daszek ochronny silnika
Zalecane sterowniki ruchu silników firmy STOBER:
Katalogi
443136_en_03_KAT_Asynchronous_geared_motors_web.pdf – Katalog motoreduktorów firmy STOBER w j.angielskim