Kątowe motoreduktory stożkowe K-IE3D

Kątowe przekładnie stożkowe K z silnikami elektrycznymi 3-fazowymi w zakresie mocy 0,12 – 30 kW.  Przełożenia od 4:1 do 381:1. Max. momenty na wyjściu 6,5 – 13 970 Nm.  Standardowy luz obrotowy 10 – 12 arcmin, zredukowany klasy II: 4 – 6 arcmin, klasy I: 1,5 – 3,0 arcmin. Sprawność 94 – 97%. Klasa energooszczędności IE3. Opcjonalnie  wykonanie ATEX, Washdown, antykorozyjne.

KĄTOWE MOTOREDUKTORY STOŻKOWE K-IE3D FIRMY STOBER

Właściwości kątowych przekładni stożkowych K

  • Bezpośrednia zabudowa przekładni na silniku, bez adaptera i sprzęgła
  • Obudowa z żeliwa
  • Cichobieżne – skośne uzębienie kół zębatych
  • Precyzyjne – przełożenie przekładni w postaci ułamka, brak błędów pozycjonowania
  • Bezobsługowe – nie wymaga wymiany oleju dla wielkości K1 – K4
  • Standardowy luz obrotowy 10-12arcmin, zredukowany 1.5 – 6 arcmin
  • Uszczelnienie wału wyjściowego NBR, opcjonalnie FKM VITON, podwójne
  • Temperatura otoczenia od -0 do +40stopniC, inny zakres na zapytanie.
  • Maksymalna dopuszczalna temperatura przekładni (na powierzchni przekładni) ≤ 80°C
  • Klasa ochrony IP56/opcjonalnie IP66
  • Różne formy wałów wyjściowych: V – pełny wał z klinem, V2 – pełny wał z klinem z dwóch stron, G – pełny gładki wał, A – wał drążony z wpustem (opcjonalnie z pokrywą), S – wał drążony gładki z pierścieniem zaciskowym (opcjonalnie z pokrywą)
  • Różne formy mocowania: G – Średnica koła podziałowego (otwory w obudowie wokół wału wyj.), F – Kołnierz okrągły, Q – kołnierz kwadratowy, D – ramię reakcyjne, N – łapy
  • Pozycja pracy do określenia przy zamówieniu
  • Opcjonalnie wykonanie przeciwwybuchowe ATEX
  • Standardowo w kolorze RAL7001 lub RAL9005, inne kolory na zapytanie
  • Standardowo smar mineralny CLP ISO VG 220, opcjonalnie: smar syntetyczny CLP HC ISO VG 220 lub specjalny dla przemysłu spożywczego
  • Opcjonalnie wał wyjściowy ze stali nierdzewnej
  • Opcjonalnie z adapterem ME lub MR i sprzęgłem dopasowanych do silnika elektrycznego.
  • Opcjonalnie zbiorniczek wyrównawczy oleju dla pionowej pozycji pracy EL5

Właściwości elektrycznych silników asynchronicznych IE3D:

  • Zakres regulacji 0 – 100Hz
  • Termiczna ochrona silnika – zintegrowane czujniki temperatury na uzwojeniach (termistor PTC)
  • Zasilanie 3-fazowe 50Hz 3×230/400V(AC) lub 87Hz 3x230V(AC)
  • Dwa rodzaje uzwojeń trójkąt/gwiazda
  • Silniki 2-polowe lub 4-polowe
  • Standardowo chłodzenie własne silnika, opcjonalnie wentylacja wymuszona (szczególnie zalecana przy pracy z przetwornicą częstotliwości przy niskich prędkościach).
  • Opcjonalnie z enkoderem inkrementalnym HTL lub absolutnym SSI
  • Opcjonalnie hamulec sprężynowy 24V(DC) lub 1x230V(AC)
  • Opcjonalnie ręczny luzownik hamulca
  • Opcjonalnie grzałki na silniku,
  • Opcjonalnie otwory kondensacyjne na silniku,
  • Opcjonalnie daszek ochronny silnika
  • Klasa efektywności energetycznej IE3 zgodnie z normą EN 60034-30-1
  • Certyfikaty: CE, cURus, numer EISA CC, w tym cURus (na życzenie)

Zalecane sterowniki ruchu silników firmy STOBER:

  • falowniki wektorowe FDS5000 w zakresie mocy 0,75 do 7,5 kW
  • serwonapędy SDS5000/MDS5000 w zakresie mocy 0,75 do 45 kW
  • serwonapędy SD6 w zakresie mocy od 0,75 kW do 45 kW
  • SI6/SC6 o zakresie mocy od 0,75 kW do 25,9 kW

 

Katalogi

443136_en_03_KAT_Asynchronous_geared_motors_web.pdf – Katalog motoreduktorów firmy STOBER w j.angielskim