Serwomotoreduktory walcowe C-LM bez enkodera

Przełożenia w zakresie 2 – 212, max. momenty przypieszeniowe 8,7 – 4 140 Nm, luz obrotowy ≤ 10 – 20arcmin, dokładność pozycjonowania ±1° z serwonapędem SC6 / SI6, sprawność 96 – 97 %, klasa energooszczędności IE5. Serwosilniki w zakresie mocy 0,71 – 8,0 kW bez sprzężenia zwrotnego.

WALCOWE SERWOMOTOREDUKTORY C-LM FIRMY STOBER ANTRIEBSTECHNIK

  • Przekładnia walcowa o spiralnym uzębieniu kół zębatych
  • Elektryczne silniki synchroniczne na trwałych magnesach bez enkodera
  • Przekładnia walcowa bezpośrednio zabudowana na serwomotorze bez sprzęgła, adaptera
  • Mniejsze, lżejsze i energooszczędniejsze niż standardowe elektryczne silniki asynchroniczne
  • Brak błędów pozycjonowania – precyzyjne przełożenie przekładni w postaci ułamka
  • Prędkość i moment obrotowy można regulować w sposób ciągły od stanu spoczynku do prędkości maksymalnej z pełną kontrolą momentu obrotowego.
  • Przy współpracy z serwonapędami SI6/SC6 – pozycjonuje z dokładnością do +/-1°.
  • Pomimo braku enkodera w silniku odchyłka prędkości jest mniejsza niż 1%
  • Nie wymaga kabla enkoderowego, ponieważ nie posiada enkodera.
  • Małe nagrzewanie przy małych prędkościach obrotowych.
  • Temperatura otoczenia od 0°C do +40°C (opcjonalnie od -15°C)
  • Max. dopuszczalna temperatura obudowy przekładni ≤ 80 °C
  • Stały znamionowy moment obrotowy w pełnym zakresie prędkości obrotowej.
  • Cichobieżne rozwiązanie dzięki przekładni ze skośnym uzębieniem kół zębatych.
  • Bezobsługowe od C0 do C5 – nie wymagają wymiany oleju.
  • Praca ciągła bez dodatkowego chłodzenia
  • Dowolnie obrotowe szybkozłącze kabla mocy
  • Zintegrowany czujnik temperatury – termistor PTC
  • Obudowa przekładni żeliwna

Opcjonalnie:

  • wzmocnione łożyskowanie wału wyjściowego na zapytanie
  • zbiornik wyrównawczy oleju przy pozycji pracy EL5
  • BR – sprężynowy hamulec bezpieczeństwa na silniku
  • z olejem Mobil CIBUS 150/220 dla przemysłu spożywczego, do maszyn spożywczych, z dopuszczeniem NSF H1
  • MR – adapter i sprzęgło silnika ze zintegrowanym hamulcem bezpieczeństwa

Różne formy mocowania przekładni walcowej:

  • G – Otwory gwintowane
  • F – Kołnierz okrągły
  • Q – Kołnierz kwadratowy
  • N – Łapy

Uszczelnienie przekładni:

  • standardowo FKM VITON na wejściu / NBR na wyjściu
  • opcjonalnie FKM VITON dla wysokich temperatur

Lakierowanie:

  • Standardowo 1 warstwa lakieru podkładowego, kolor RAL9005
  • Opcjonalnie każdy kolor RAL, wykonanie Washdown

Klasa ochrony

  • przekładnia: IP65 (opcjonalnie IP66)
  • serwomotor standardowo: IP56 (opcjonalnie IP66)

Różne formy wykonania wałów wyjściowych przekładni planetarnej:

  • P – pełny wał z klinem
  • G – pełny gładki wał

Certyfikaty i deklaracje:

  • CE
  • UKCA
  • cURus

Katalogi

443016_en_05_KAT_Lean-Motoren.pdf – Katalog motoreduktorów serwo LM bez enkoderowych firmy Stober w j.angielskim