Serwomotoreduktory walcowe C-LM bez enkodera

Przełożenia w zakresie 2 – 212, max. momenty przypieszeniowe 8,7 – 4 140 Nm, luz obrotowy ≤ 10 – 20arcmin, dokładność pozycjonowania ±1° z serwonapędem SC6 / SI6, sprawność 96 – 97 %, klasa energooszczędności IE5. Serwosilniki w zakresie mocy 0,71 – 8,0 kW bez sprzężenia zwrotnego.
WALCOWE SERWOMOTOREDUKTORY C-LM FIRMY STOBER ANTRIEBSTECHNIK
- Przekładnia walcowa o spiralnym uzębieniu kół zębatych
- Elektryczne silniki synchroniczne na trwałych magnesach bez enkodera
- Przekładnia walcowa bezpośrednio zabudowana na serwomotorze bez sprzęgła, adaptera
- Mniejsze, lżejsze i energooszczędniejsze niż standardowe elektryczne silniki asynchroniczne
- Brak błędów pozycjonowania – precyzyjne przełożenie przekładni w postaci ułamka
- Prędkość i moment obrotowy można regulować w sposób ciągły od stanu spoczynku do prędkości maksymalnej z pełną kontrolą momentu obrotowego.
- Przy współpracy z serwonapędami SI6/SC6 – pozycjonuje z dokładnością do +/-1°.
- Pomimo braku enkodera w silniku odchyłka prędkości jest mniejsza niż 1%
- Nie wymaga kabla enkoderowego, ponieważ nie posiada enkodera.
- Małe nagrzewanie przy małych prędkościach obrotowych.
- Temperatura otoczenia od 0°C do +40°C (opcjonalnie od -15°C)
- Max. dopuszczalna temperatura obudowy przekładni ≤ 80 °C
- Stały znamionowy moment obrotowy w pełnym zakresie prędkości obrotowej.
- Cichobieżne rozwiązanie dzięki przekładni ze skośnym uzębieniem kół zębatych.
- Bezobsługowe od C0 do C5 – nie wymagają wymiany oleju.
- Praca ciągła bez dodatkowego chłodzenia
- Dowolnie obrotowe szybkozłącze kabla mocy
- Zintegrowany czujnik temperatury – termistor PTC
- Obudowa przekładni żeliwna
Opcjonalnie:
- wzmocnione łożyskowanie wału wyjściowego na zapytanie
- zbiornik wyrównawczy oleju przy pozycji pracy EL5
- BR – sprężynowy hamulec bezpieczeństwa na silniku
- z olejem Mobil CIBUS 150/220 dla przemysłu spożywczego, do maszyn spożywczych, z dopuszczeniem NSF H1
- MR – adapter i sprzęgło silnika ze zintegrowanym hamulcem bezpieczeństwa
Różne formy mocowania przekładni walcowej:
- G – Otwory gwintowane
- F – Kołnierz okrągły
- Q – Kołnierz kwadratowy
- N – Łapy
Uszczelnienie przekładni:
- standardowo FKM VITON na wejściu / NBR na wyjściu
- opcjonalnie FKM VITON dla wysokich temperatur
Lakierowanie:
- Standardowo 1 warstwa lakieru podkładowego, kolor RAL9005
- Opcjonalnie każdy kolor RAL, wykonanie Washdown
Klasa ochrony
- przekładnia: IP65 (opcjonalnie IP66)
- serwomotor standardowo: IP56 (opcjonalnie IP66)
Różne formy wykonania wałów wyjściowych przekładni planetarnej:
- P – pełny wał z klinem
- G – pełny gładki wał
Certyfikaty i deklaracje:
- CE
- UKCA
- cURus
Katalogi
443016_en_05_KAT_Lean-Motoren.pdf – Katalog motoreduktorów serwo LM bez enkoderowych firmy Stober w j.angielskim