Planetarne serwomotoreduktory zębatkowe ZR-PH-EZ

Koła zębate ZR z przekładniami planetarnymi PH i serwosilnikami EZ. Bezpośrednia zabudowa bez adaptera i sprzęgła. Zakres mocy 0,29 – 16,0kW. Zakres przełożeń przekładni 4:1 – 70:1, Luz liniowy 10 – 56 μm, moduły 2 – 4, liczba zębów 30 – 40, max. siły posuwu 0,93 – 16 kN, max. prędkości liniowe 0,16 – 6,0 m/s. 5 klasa jakości. Opcjonalnie bicie promieniowe ≤ 10 μm, podwójny hamulec, wentylator, jednokablowy serwosilnik.

PLANETARNE SERWOMOTOREDUKTORY ZĘBATKOWE ZR-PH-EZ STOBER

Wysokowydajne, precyzyjne motoreduktory planetarne z przykręcanym zębnikiem.

Kompaktowy i bardzo dynamiczny dzięki bezpośredniemu mocowaniu silnika.

Właściwości modułowych kół zębatych ZR firmy ATLANTA:

  • 5 klasa jakości uzębienia według DIN3962
  • Koło zębate napędu zębatkowego jest utwardzane dyfuzyjnie i ma spiralne zęby (przeciwnie do ruchu wskazówek zegara 19° 31′ 42″).
  • Przykręcane koło zębate ATLANTA
  • Odpowiednia listwa zębata musi mieć konstrukcję prawostronną (19° 31′ 42″), minimalna jakość 5-6, materiał 16MnCr5 lub C45 hartowana indukcyjne
  • Za smarowanie koła i listwy zębatej odpowiada klient; polecamy wysokiej jakości smary na bazie oleju syntetycznego, klasa NLGI 0

Właściwości przekładni planetarnych PH firmy STOBER:

  • Precyzyjne – standardowy i zredukowany luz obrotowy
  • Precyzyjne – przełożenie w postaci ułamka
  • Cichobieżne – skośne uzębienie
  • Bezobsługowe – nie wymagają wymiany oleju
  • Nasmarowane na cały okres eksploatacji
  • Dowolna pozycja pracy
  • Temperatura otoczenia od 0 °C do 40 °C (inny zakres temperaturowy na zapytanie)
  • Standardowo wypełnione smarem syntetycznym CLP HC ISO VG 150,
  • Opcjonalnie olej mineralny do użytku w przemyśle spożywczym, napojów i farmaceutycznym
  • Maksymalna dopuszczalna temperatura przekładni (na powierzchni przekładni) 90 °C
  • Klasa ochrony IP64 opcjonalnie IP66
  • Uszczelnienie na wyjściu przekładni standardowo NBR, opcjonalnie FKM.
  • W przypadku cyklu pracy > 60% i wyższych temperatur otoczenia zalecamy promieniowe pierścienie uszczelniające wału wykonane z FKM na wyjściu.
  • Obudowa przekładni z żeliwa.
  • Standardowo lakierowana na kolor czarny RAL9005 (inne kolory RAL na zapytanie)
  • Opcjonalnie bicie promieniowe ≤ 10 μm
  • Opcjonalnie wzmocnione łożyskowanie dla PH3 – PH5
  • Opcjonalnie z adapterem ME/MEL i sprzęgłem pod serwosilniki dostępne na rynku
  • Praca rewersyjna przekładni w zakresie 20° do 90° na zapytanie

Właściwości serwosilników EZ:

  • elektryczne silniki synchroniczne z magnesami trwałymi
  • do wyboru sprzężenia zwrotne: enkodery absolutne EnDat 2.1/2.2/3.0, resolwer
  • złącza wtykowe dowolnie obrotowe
  • temperatury otoczenia od 15° C do +40° C
  • standardowo w klasie ochrony IP56, opcjonalnie IP66
  • klasa temperaturowa F (155)
  • opcjonalnie jednokablowe rozwiązanie OCS z enkoderem absolutnym EnDat 3.0
  • elektroniczna tabliczka znamionowa dla szybkiego rozpoznania serwosilnika
  • standardowo dla serwonapędów SDS5000MDS5000SI6 / SC6SD6 firmy STOBER
  • opcjonalnie dla serwonapędów Siemens, B&R, Beckhoff, Kollmorgen, Bosch Rexroth, Allen Bradley
  • opcjonalnie z wentylatorem, który może zapewnić 30% wzrost momentu obrotowego
  • opcjonalnie z elektromagnetycznym hamulcem bezpieczeństwa
  • certyfikaty CE, UKCA, opcjonalnie cURus
  • standardowo zintegrowany termistor PTC, opcjonalnie czujnik temperatury KTY
  • standardowo w kolorze czarnym RAL9005, opcjonalnie każdy kolor RAL
  • opcjonalnie z serwosilnikim LM bez enkoderowym

Opcjonalnie ServoSTOP – adapter przekładni z hamulcem (MB)

  • Podwójne bezpieczeństwo osi pionowych obciążonych grawitacyjnie
  • Podwójny hamulec bezpieczeństwa: w adapterze przekładni i na serwosilniku
  • Redundantny układ hamowania sterowany np z serwonapędu SD6 firmy STOBER
  • Elektrycznie uruchamiany hamulec sprężynowy do pracy na sucho
  • Z bezluzowym sprzęgłem wtykowym (sprzęgło kłowe) do łatwego demontażu silnika podczas hamowania Oś w dowolnej pozycji
  • Monitorowanie wyzwalania elektrycznego w skrzynce zaciskowej adaptera silnika
  • Ręczna kontrola zużycia poprzez sprawdzanie szczeliny powietrznej za pomocą szczelinomierza
  • Jako pojedynczy hamulec lub razem z hamulcem silnikowym jako redundantny układ hamulcowy
  • Ręczne zwalnianie – opcjonalnie ręczny luzownik hamulca
  • Uszczelnienia promieniowe wału FKM z dwiema wargami uszczelniającymi
  • Cztery otwory spustowe oleju chroniące hamulec przed zanieczyszczeniem olejem w przypadku wycieku
  • Prosty i szybki montaż silnika

Katalogi

443286_en_03_KAT_Zahnstangentriebe_EZ.pdf – Katalog serwomotoreduktorów zębatkowych firmy STOBER w j.angielskim