Koła zębate ZV z kątowymi przekładniami stożkowymi KS

Koła zębate ZV i kątowe przekładnie stożkowe KS-ME z adapterem pod serwosilnik. Moduły koła zębatego 2 – 4. Liczby zębów 18 -25. Dynamiczne siły posuwu 3,2 – 11 kN. Prędkości liniowe 0,07 – 3,0 m/s. Luz liniowy 37 – 44 µm. 6 klasa jakości. 

KĄTOWE NAPĘDY ZĘBATKOWE ZV-KS-ME FIRMY STOBER ANTRIEBSTECHNIK

Modułowe koła zębate:

  • 6 klasa jakości uzębienia według DIN3962
  • Uzębienie śrubowe, utwardzone powierzchniowo i szlifowane (lewe 19° 31′ 42″).
  • Bezluzowe połączenie wał-piasta, klejone kurczliwie i skręcane na wpust
  • Odpowiednia zębatka musi mieć konstrukcję prawostronną (19° 31′ 42″), minimalna jakość 8, materiał C45 hartowana indukcyjne
  • Do wyboru dwie pozycje mocowania zębnika: (E) uzębienie na końcu wału wyjściowego, (S) uzębienie zaraz przy przekładni zapewniające wyższe dopuszczalne siły posuwu.
  • Zębnik i zębatka ZV: za smarowanie odpowiada klient; polecamy wysokiej jakości smary na bazie oleju syntetycznego, klasa NLGI 0

Kątowe przekładnie stożkowe:

  • Precyzyjne – standardowy i zredukowany luz obrotowy
  • Precyzyjne – przełożenie w postaci ułamka
  • Cichobieżne – skośne uzębienie
  • Bezobsługowe – nie wymagają wymiany oleju
  • Nasmarowane na cały okres eksploatacji
  • Pozycja pracy do określenia przy zamówieniu
  • Zbiornik wyrównawczy oleju przy pozycji pracy pionowej EL5
  • Temperatura otoczenia od 0 °C do 40 °C (inny zakres temperaturowy na zapytanie)
  • Przekładnia standardowo wypełniona smarem syntetycznym CLP HC ISO VG 150, opcjonalnie mineralnym do użytku w przemyśle spożywczym, napojów i farmaceutycznym
  • Maksymalna dopuszczalna temperatura przekładni (na powierzchni przekładni) ≤ 90 °C
  • Klasa ochrony IP65 opcjonalnie IP66
  • Łożyskowanie: standardowe, wzmocnione osiowo lub promieniowo
  • Uszczelnienie na wyjściu przekładni standardowo NBR, opcjonalnie FKM.
  • W przypadku cyklu pracy > 60% i wyższych temperatur otoczenia zalecamy promieniowe pierścienie uszczelniające wału wykonane z FKM na wyjściu.
  • Obudowa przekładni z żeliwa.
  • Standardowo lakierowana na kolor czarny RAL9005 (inne kolory na zapytanie)
  • Opcjonalnie bezpośredni montaż serwosilnika firmy STOBER serii EZ/LM bez adaptera i sprzęgła

Adapter serwosilnika:

  • Szybkie i łatwe mocowanie silnika serwo
  • EasyAdapt (ME) ze sprzęgłem zaciskowym, opcjonalnie z dużą płytą silnika (MEL)
  • FlexiAdapt (MF) ze sprzęgłem mieszkowym i zintegrowaną termiczną kompensacją długości, opcjonalnie z dużą płytą silnika (MFL)
  • ServoStop (MB) ze złączem wtykowym (sprzęgło kłowe) i zintegrowanym hamulcem sprężynowym

 

Typ

Moduł

m

Liczby zębów

Z

Siły dynamiczne

Fv2B [kN]

Prędkości liniowe

Vmax [m/s]

Luz liniowy

Δs [mm]

ZV_KS402

2

20 – 21

3,2 – 4,3

0,66 – 2,2

≤ 0,04

ZV_KS403

2

20 – 21

3,2 – 4,3

0,07 – 0,56

≤ 0,04

ZV_KS502

2

25 – 26

5 – 7,7

0,82 – 2,5

≤ 0,04

ZV_KS502

3

18 – 19

5,2 – 7

0,9 – 2,8

≤ 0,04

ZV_KS503

2

25 – 26

5 – 7,7

0,08 – 0,69

≤ 0,04

ZV_KS503

3

18 – 19

5,2 – 7

0,09 – 0,75

≤ 0,04

ZV_KS702

3

22 – 23

6,4 – 12

1,1 – 2,8

≤ 0,04

ZV_KS702

4

18 – 19

6,7 – 11

1,2 – 3

≤ 0,04

ZV_KS703

3

22 – 23

6,4 – 12

0,11 – 0,92

≤ 0,04

ZV_KS703

4

18 – 19

6,7 – 11

0,12 – 1

≤ 0,04

Katalogi

443137_en_04_KAT_Zahnstangentriebe.pdf – Katalog liniowych napędów zębatkowych firmy Stober&Antlanta w j.angielskim 

442568_01_mh_einstellplatte_en – Instrukcja montażu przekładni Stober z kołem zębatym Atlanta poprzez płytę regulacyjną do zębatki

442763_01_bal_perma – Instrukcja obsługi automatycznego systemu smarowania zębnika i zębatki

Koła zębate o skośnym uzębieniu firmy ATLANTA pod wał z klinem

Opcjonalna płyta montażowa przekładni do szybkiego i łatwego wyregulowania luzu pomiędzy kołem zębatym a zębatką za pomocą czterech śrub regulacyjnych.

Opcjonalne koło zębate z filcu z uchwytem montażowym

Listwy zębate o skośnym lub prostym uzębieniu firmy ATLANTA

Opcjonalna płyta montażowa przekładni z elementem regulacyjnym do szybkiego i łatwego wyregulowania luzu pomiędzy kołem zębatym a zębatką firmy ATLANTA

Zestaw startowy zdecentralizowanego systemu smarowania koła zębatego i listwy zębatej