Koła zębate ZV z kątowymi przekładniami stożkowymi KL

Koła zębate ZV i kątowe przekładnie stożkowe KL-MQ z adapterem pod serwosilnik. Moduł koła zębatego 2. Liczby zębów 16 -20. Dynamiczne siły posuwu 1,3 – 2,7 kN. Prędkości liniowe 0,33 – 2,8 m/s. Luz liniowy 99 – 123 µm. 6 klasa jakości.

KĄTOWE NAPĘDY ZĘBATKOWE ZV-KL-MQ FIRMY STOBER ANTRIEBSTECHNIK

Modułowe koła zębate:

  • 6 klasa jakości uzębienia według DIN3962
  • Uzębienie śrubowe, utwardzone powierzchniowo i szlifowane (lewe 19° 31′ 42″).
  • Bezluzowe połączenie wał-piasta, klejone kurczliwie i skręcane na wpust
  • Odpowiednia zębatka musi mieć konstrukcję prawostronną (19° 31′ 42″), minimalna jakość 8, materiał C45 hartowana indukcyjne
  • Do wyboru dwie pozycje mocowania zębnika: (E) uzębienie na końcu wału wyjściowego, (S) uzębienie zaraz przy przekładni zapewniające wyższe dopuszczalne siły posuwu.
  • Zębnik i zębatka ZV: za smarowanie odpowiada klient; polecamy wysokiej jakości smary na bazie oleju syntetycznego, klasa NLGI 0

Kątowe przekładnie stożkowe:

  • Precyzyjne – standardowy i zredukowany luz obrotowy
  • Precyzyjne – przełożenie w postaci ułamka
  • Cichobieżne – skośne uzębienie
  • Bezobsługowe – nie wymagają wymiany oleju
  • Nasmarowane na cały okres eksploatacji
  • Pozycja pracy do określenia przy zamówieniu
  • Różne formy mocowania przekładni: G: otwory gwintowane, N: łapy
  • Temperatura otoczenia od 0 °C do 40 °C (inny zakres temperaturowy na zapytanie)
  • Przekładnie standardowo wypełnione smarem syntetycznym CLP HC ISO VG 150, opcjonalnie mineralny do użytku w przemyśle spożywczym, napojów i farmaceutycznym
  • Maksymalna dopuszczalna temperatura przekładni (na powierzchni przekładni) ≤ 80 °C
  • Klasa ochrony IP65 opcjonalnie IP66
  • Uszczelnienie na wyjściu przekładni standardowo NBR, opcjonalnie FKM.
  • W przypadku cyklu pracy > 60% i wyższych temperatur otoczenia zalecamy promieniowe pierścienie uszczelniające wału wykonane z FKM na wyjściu.
  • Obudowa przekładni z żeliwa.
  • Opcjonalnie bezpośredni montaż serwosilnika firmy STOBER serii EZ/LM bez adaptera i sprzęgła
  • Standardowo lakierowana na kolor czarny RAL9005 (inne kolory na zapytanie

Adapter serwosilnika:

  • Szybkie i łatwe mocowanie silnika serwo
  • Adapter serwosilnika kwadratowy (MQ) ze sprzęgłem wtykowym (sprzęgło kłowe)

Typ

Moduł

m

Liczba zębów

z

Siła przyspieszeniowa

Fv2B [kN]

Prędkość liniowa

vMAX [m/s]

Luz liniowy

Δs [mm]

ZV_KL102

2

16 – 17

1,3 – 1,7

0,33 – 2,2

≤ 0,1 – 0,12

ZV_KL202

2

20 – 21

2,2 – 3,1

0,41 – 2,8

≤ 0,1 – 0,12

 

Katalogi

443137_en_04_KAT_Zahnstangentriebe.pdf – Katalog liniowych napędów zębatkowych firmy Stober&Antlanta w j.angielskim 

442568_01_mh_einstellplatte_en – Instrukcja montażu przekładni Stober z kołem zębatym Atlanta poprzez płytę regulacyjną do zębatki

442763_01_bal_perma – Instrukcja obsługi automatycznego systemu smarowania zębnika i zębatki

Koła zębate o skośnym uzębieniu firmy ATLANTA pod wał z klinem

Opcjonalna płyta montażowa przekładni do szybkiego i łatwego wyregulowania luzu pomiędzy kołem zębatym a zębatką za pomocą czterech śrub regulacyjnych.

Opcjonalne koło zębate z filcu z uchwytem montażowym

Listwy zębate o skośnym lub prostym uzębieniu firmy ATLANTA

Opcjonalna płyta montażowa przekładni z elementem regulacyjnym do szybkiego i łatwego wyregulowania luzu pomiędzy kołem zębatym a zębatką firmy ATLANTA

Zestaw startowy zdecentralizowanego systemu smarowania koła zębatego i listwy zębatej