Silniki liniowe z prowadnicą rolkową DLM

3 grupy wielkości: 120, 160, 200. Max.powtarzalność: ± 0,05 mm do 4000 mm, ±0,1 mm dla > 4000 mm. Max.prędkosć liniowa: max. 8 m/s. Max.długość 6 000 mm. Zintegrowany enkoder liniowy

SILNIKI LINIOWE Z PROWADNICĄ ROLKOWĄ DLM FIRMY BAHR

  • Korpus prowadnicy liniowego silnika liniowego składa się z aluminiowego profilu prostokątnego, w którym dwie prowadnice rolkowe są zintegrowane z dziesięcioma lub dwunastoma rolkami prowadzącymi w zależności od długości i obciążenia.
  • Liniowa oś silnika DLM opiera się na zasadzie liniowego synchronicznego silnika trójfazowego. Część wtórna jest wyposażona w magnesy trwałe i służy jako stojan.
  • Część pierwotna służy jako wirnik i ma uzwojenie trójfazowe. Przyciąganie magnetyczne prowadzi do efektu siły między częścią pierwotną i wtórną, nawet gdy silnik jest odłączony od zasilania, co może być wykorzystane jako mechaniczne przesunięcie do przechowywania.
  • Kilka wózków prowadzących (części pierwotnych) można przesuwać niezależnie na profilu prowadzącym.
  • Max. długość jednego kawałka 6000 mm.
  • Oś liniowa może być połączona z dowolnym profilem rowka T.
  • Domyślnie wózek jest zamontowany na dziesięciu lub dwunastu rolkach, które można regulować i utrzymywać w jednej pozycji. Podczas przedłużania karetki można zwiększyć liczbę rolek.
  • Aluminiowa jednostka liniowa z wewnątrz umieszczoną podwójną liniową prowadnicą rolkową wózka. Wózek napędzany za pomocą elektrycznego silnika liniowego zintegrowanego wewnątrz prodilu liniowego.
  • Montaż wózka silnika liniowego: poprzez nakrętki teowe
  • Montaż jednostki liniowej: poprzez nakrętki teowe lub zestaw montażowy.
  • Max.siła przyciągania Fa: 11 000 N
  • Max.dopuszczalne obciążenie Fz: 2800 N
  • System pomiarowy: LE100 enkoder liniowy HTL (24V) / TTL (5V)
  • Opcjonalnie wykonanie z mieszkiem sprężystym
  • Polecany serwonapęd ze sterownikiem ruchu SD6 firmy Stober

Dane techniczne enkodera pomiarowego LE100/1

  • Napięcie zasilania 10,5 – 30 [V(DC)], 5 [V(DC)] +/- 5%
  • Pobór prądu: <25 mA przy 24 VDC; <50mA przy 5VDC
  • Ochrona: przed odwrotną polaryzacją
  • Obudowa metalowa
  • Sygnały wyjściowe: sinus A, B, przesunięcie fazowe 90 °
  • Prąd wyjściowy: I out max. 5 mA na ścieżkę sygnału
  • Rozmiar sygnału: około 1 Vpp
  • Max.prędkość liniowa 10m/s
  • Dokładność pomiaru: zależnie od elektroniki interpolacyjnej
  • Klasa dokładności ± 0,1 °
  • Dokładność powtórzeń max. ± 1 μm
  • Skala odległości / czujnik: 0,1 – 0,4 mm
  • Temperatura pracy: -10 ° …. + 70 ° C
  • Temperatura przechowywania: -30 ° …. + 80 ° C
  • Klasa odporności: 3, zgodnie z IEC 801
  • Znak certyfikacji: CE
  • Klasa ochrony IP 67 z kierunkiem odczytu S

Liniowy enkoder LE100 / 1
Bezdotykowa jednostka pomiarowa ze zintegrowanym wyjściem sygnału analogowego (sinusoida 1 Vpp). LE100 / 1 wraz z taśmą magnetyczną MB100 i elektroniką interpolacji w dół tworzą otwarty i solidny liniowy system pomiarowy

data-sheet-le100-1.pdf – parametry techniczne czujnika magnetycznego LE100/1 w j.angielskim

quick-start-guide-le100-1.pdf – szybkie uruchomienie czujnika magnetycznego LE100/1 w j.angielskim

user-information-le100-1.pdf – instrukcja użytkowania czujnika magnetycznego LE100/1 w j.angielskim

Cechy enkodera liniowego LE100/1:

  • Łatwy montaż
  • Wyświetlacz LED statusu
  • Okres sygnału 1000 μm (analogowy)
  • Skala MB100
  • Sygnał odniesienia (Opcja)
  • Niewrażliwy na kurz, wióry, wilgoć

Taśma magnetyczna MB100
Materiał podstawowy jest namagnesowany w określonych odstępach i trwale połączony z taśmą nośną. Do montażu przygotowana jest specjalna taśma klejąca. W zestawie znajduje się dodatkowa taśma maskująca ze stali nierdzewnej.

Katalogi

BAHR-katalog_de_web201803.pdf – Katalog silników liniowych z liniowymi prowadnicam wózka firmy Bahr w j.niemieckim

BAHR-katalog_en_web201803.pdf – katalog silników liniowych z liniowymi prowadnicam wózka firmy Bahr w j.angielskim

DLM_INSTRUCTION.pdf – Instrukcja montażu silników liniowych z liniowymi prowadnicam wózka firmy Bahr w j.angielskim