Silniki liniowe DLM
Elektryczny napęd liniowy. 3 grupy wielkości profilu aluminiowego: 120×60, 160×80, 200×100. Aluminiowa jednostka liniowa z wewnątrzną, podwójną liniową prowadnicą rolkową wózka dla wysokich przeciążeń. Wózek napędzany za pomocą elektrycznego, synchronicznego silnika liniowego AC zintegrowanego wewnątrz aluminiowego profilu liniowego. Powtarzalność 0,05mm. Max. prędkość liniowa 8 m/s. Max. siła posuwu 13,8 kN.
ELEKTRYCZNE SILNIKI LINIOWE DLM
Właściwości elektrycznych silników liniowych DLM
- Korpus prowadnicy liniowego silnika składa się z aluminiowego profilu prostokątnego
- Dwie prowadnice rolkowe są zintegrowane z dziesięcioma lub dwunastoma rolkami prowadzącymi w zależności od długości i obciążenia.
- Liniowa oś silnika DLM opiera się na zasadzie liniowego synchronicznego silnika trójfazowego.
- Część wtórna jest wyposażona w magnesy trwałe i służy jako stojan.
- Część pierwotna służy jako wirnik i ma uzwojenie trójfazowe.
- Przyciąganie magnetyczne prowadzi do efektu siły między częścią pierwotną i wtórną,
- Kilka wózków prowadzących (części pierwotnych) można przesuwać niezależnie na profilu prowadzącym.
- Max. długość jednego kawałka 6000 mm.
- Oś liniowa może być połączona z dowolnym profilem rowka T.
- Domyślnie wózek jest zamontowany na dziesięciu lub dwunastu rolkach, które można regulować i utrzymywać w jednej pozycji.
- Podczas przedłużania karetki można zwiększyć liczbę rolek.
- Aluminiowa jednostka liniowa z wewnątrz umieszczoną podwójną liniową prowadnicą rolkową wózka.
- Wózek napędzany za pomocą elektrycznego silnika liniowego zintegrowanego wewnątrz prodilu liniowego.
- Montaż wózka silnika liniowego: poprzez nakrętki teowe
- Montaż jednostki liniowej: poprzez nakrętki teowe lub zestaw montażowy.
- Max.siła przyciągania Fa: 11 000 N
- Max.dopuszczalne obciążenie Fz: 2800 N
- System pomiarowy: LE100 enkoder liniowy HTL (24V) / TTL (5V)
- Opcjonalnie wykonanie z mieszkiem sprężystym
- Polecany serwonapęd ze sterownikiem ruchu SD6 firmy Stober
Dane techniczne enkodera pomiarowego LE100/1
- Napięcie zasilania 10,5 – 30 [V(DC)], 5 [V(DC)] +/- 5%
- Pobór prądu: <25 mA przy 24 VDC; <50mA przy 5VDC
- Ochrona: przed odwrotną polaryzacją
- Obudowa metalowa
- Sygnały wyjściowe: sinus A, B, przesunięcie fazowe 90 °
- Prąd wyjściowy: I out max. 5 mA na ścieżkę sygnału
- Rozmiar sygnału: około 1 Vpp
- Max.prędkość liniowa 10m/s
- Dokładność pomiaru: zależnie od elektroniki interpolacyjnej
- Klasa dokładności ± 0,1 °
- Dokładność powtórzeń max. ± 1 μm
- Skala odległości / czujnik: 0,1 – 0,4 mm
- Temperatura pracy: -10 ° …. + 70 ° C
- Temperatura przechowywania: -30 ° …. + 80 ° C
- Klasa odporności: 3, zgodnie z IEC 801
- Znak certyfikacji: CE
- Klasa ochrony IP 67 z kierunkiem odczytu S
Liniowy enkoder LE100 / 1
Bezdotykowa jednostka pomiarowa ze zintegrowanym wyjściem sygnału analogowego (sinusoida 1 Vpp).
LE100 / 1 wraz z taśmą magnetyczną MB100 i elektroniką interpolacji w dół tworzą otwarty i solidny liniowy system pomiarowy
data-sheet-le100-1.pdf – parametry techniczne czujnika magnetycznego LE100/1 w j.angielskim
quick-start-guide-le100-1.pdf – szybkie uruchomienie czujnika magnetycznego LE100/1 w j.angielskim
user-information-le100-1.pdf – instrukcja użytkowania czujnika magnetycznego LE100/1 w j.angielskim
Cechy enkodera liniowego LE100/1:
- Łatwy montaż
- Wyświetlacz LED statusu
- Okres sygnału 1000 μm (analogowy)
- Skala MB100
- Sygnał odniesienia (Opcja)
- Niewrażliwy na kurz, wióry, wilgoć
Taśma magnetyczna MB100
Materiał podstawowy jest namagnesowany w określonych odstępach i trwale połączony z taśmą nośną. Do montażu przygotowana jest specjalna taśma klejąca. W zestawie znajduje się dodatkowa taśma maskująca ze stali nierdzewnej.
Katalogi
DLM_EN.pdf – Karta katalogowa elektrycznych silników liniowych DLM Bahr
linearencoder_dlm_dsm_de.pdf – Karta katalogowa liniowych enkoderów pomiarowych LE100/MB100
DLM_INSTRUCTION_EN.pdf – Instrukcja montażu elektrycznych silników liniowych DLM
ACCESSORIES_EN.pdf – Akcesoria napędów liniowych i prowadnic liniowych Bahr