Serwomotoreduktory kątowe KL-LM bez enkodera

Przełożenia 4:1, 8:1, 16:1. Max. momenty przyspieszeniowe 35 – 60 Nm, luz obrotowy ≤ 16 – 20 arcmin, sprawność 97 %, dokładność pozycjonowania ±1° z serwonapędem SC6 / SI6, klasa energooszczędności IE5. Serwosilniki w zakresie mocy 0,71 – 8,0 kW bez sprzężenia zwrotnego.

KĄTOWE SERWOMOTOREDUKTORY KL-LM BEZ ENKODEROWE FIRMY STOBER ANTRIEBSTECHNIK

  • Kątowe przekładnie stożkowe o spiralnym uzębieniu
  • Elektryczne silniki synchroniczne na trwałych magnesach bez enkodera.
  • Kątowe przekładnie stożkowe bezpośrednio zabudowane na serwomotorze bez sprzęgła, adaptera
  • Silniki synchroniczne LM na trwałych magnesach – mniejsze, lżejsze i energo oszczędniejsze niż standardowe elektryczne silniki asynchroniczne
  • Brak błędów pozycjonowania – precyzyjne przełożenie przekładni w postaci ułamka
  • Prędkość i moment obrotowy można regulować w sposób ciągły od stanu spoczynku do prędkości maksymalnej z pełną kontrolą momentu obrotowego.
  • Przy współpracy z serwonapędami SI6/SC6 – pozycjonuje z dokładnością do +/-1°.
  • Pomimo braku enkodera w silniku odchyłka prędkości jest mniejsza niż 1%
  • Nie wymaga kabla enkoderowego, ponieważ nie posiada enkodera.
  • Małe nagrzewanie przy małych prędkościach obrotowych.
  • Temperatura otoczenia od 0°C do +40°C (opcjonalnie od -15°C)
  • Stały znamionowy moment obrotowy w pełnym zakresie prędkości obrotowej.
  • Cichobieżne rozwiązanie dzięki przekładni ze skośnym uzębieniem kół zębatych.
  • Bezobsługowe – nie wymagają wymiany oleju.
  • Dowolna pozycja pracy – ilość oleju zależna od pozycji pracy.
  • Praca ciągła bez dodatkowego chłodzenia
  • Obrotowe szybkozłącze kabla mocy
  • Zintegrowany czujnik temperatury – termistor PTC
  • Żeliwna obudowa przekładni stożkowej

Opcjonalnie:

  • BR – sprężynowy hamulec bezpieczeństwa
  • zbiorniczek wyrówwnawczy oleju
  • z modułowym kołem zębatym firmy ATLANTA na wale wyjściowym przekładni
  • z olejem Mobil CIBUS 150/220 dla przemysłu spożywczego, do maszyn spożywczych, z dopuszczeniem NSF H1

    Uszczelnienie przekładni:

    • standardowow FKM na wejściu / NBR na wyjsciu
    • opcjonalnie FKM VITON dla wysokich temperatur

    Lakierowanie:

    • Standardowo 1 warstwa lakieru podkładowego, kolor RAL9005
    • Opcjonalnie każdy kolor RAL, wykonanie Washdown

    Klasa ochrony

    • przekładnia: IP65 (opcjonalnie IP66)
    • serwomotor standardowo: IP56 (opcjonalnie IP65/IP66)

    Różne formy wykonania wałów wyjściowych przekładni planetarnej:

    • V – pełny wał z klinem
    • V2 – pełny wał z klinem z dwóch ston przekładni
    • G – pełny gładki wał
    • A – wał drążony z wpustem
    • S – wał drążony gładki z pierścieniem zaciskowym
    • SSV – wał drążony gładki z pierścieniem zaciskowym i osłoną

    Różne formy mocowania przekładni:

    • G – otwory gwintowane w obudowie
    • F – kołnierz okrągły
    • N – łapy
    • G – ramię reakcyjne

    Certyfikaty i deklaracje:

    • CE
    • UL
    • cUL
    • cURus

     

    Katalogi

    443016_en_05_KAT_Lean-Motoren.pdf – Katalog motoreduktorów serwo LM bez enkoderowych firmy Stoeber w j.angielskim