Przekładnie kątowe stożkowe K-ME
Precyzyjna przekładnia kątowa, stożkowa K z adapterem serwosilnika. Zakres przełożeń 4:1 – 381:1. Momenty obrotowe 50 – 13 200 Nm. Standardowy lub zredukowany luz obrotowy 1,5 – 12 minut kątowych. Sprawność 94 – 97 %. Klasa ochrony IP65 / IP66. Opcjonalnie z hamulcem, serwosilnikiem, modułowym kołem zębatym lub wykonanie przeciwwybuchowe ATEX. Obudowa z żeliwa.
Właściwości przekładni kątowych stożkowych K-ME:
- Standardowy lub zredukowany luz obrotowy.
- Precyzyjne – przełożenie przekładni w postaci ułamka, brak błędów pozycjonowania.
- Bezobsługowe – nie wymaganą wymiany oleju, ani konserwacji.
- Cichobieżne – koła zębate o skośnym uzębieniu.
- Standardowo uszczelnienie FKM na wejściu / NBR na wyjściu..
- Małe momenty bezwładności.
- Praca ciągła bez dodatkowego chłodzenia.
- Temperatura otoczenia od 0° C do 40° C (inny zakres temperatur na zapytanie).
- Max. temperatura obudowy przekładni ≤ 80 °C.
- Klasa ochrony IP65.
- Ilość oleju zależna od pozycji pracy.
- Pozycja pracy do określenia przy zamówieniu.
- Gotowe do pracy i zalane syntetycznym olejem przekładniowym typu CLP HC ISO VG 150.
- Jedna warstwa lakieru podkładowego w kolorze RAL7001 lub RA9005.
Opcjonalne wykonania przekładni kątowych stożkowych K-ME:
- Zredukowany luz obrotowy.
- Uszczelnienie FKM Viton.
- Klasa ochrony IP66.
- Zbiorniczek wyrównawczy oleju dla pozycji montażowe EL5.
- Dwie lub więcej lakierów i w dowolnym kolorze RAL.
- Specjalne oleje dla przemysłu spożywczego.
- Konstrukcja przeciwwybuchowa zgodnie z dyrektywą ATEX 2014/34/EU.
- Wzmocnione łożyskowanie osiowe i radialne wału wyjściowego dla wilkości K5-K8.
- Bezpośrednio zabudowany serwosilnik EZ/LM bez adaptera i sprzęgła.
- Hamulec bezpieczeństwa w adapterze serwosilnika.
- Z modułowym kołem zębatym i listwą zębatą.
Wały wyjściowe przekładni kątowych stożkowych K-ME:
- G – pełny gładki wał,
- V – pełny wał z klinem,
- V2 – pełny wał z klinem z dwóch stron przekładni,
- A – wał drążony z wpustem,
- S – wał drążony gładki z pierścieniem zaciskowym i osłoną.
Mocowanie przekładni kątowych stożkowych K-ME:
- G – otwory gwintowane,
- N – łapy,
- F – kołnierz okrągły,
- D – ramię reakcyjne.
Zzastosowania przekładni kątowych stożkowych K-ME
- automaty pakujące i dozujące,
- podajniki automatyczne,
- liniowe roboty kartezjański,
- przewijarki, nawijarki,
- systemy magazynowania,
- robotyka,
- kartoniarki.
Właściwości motoadapterów przekładni Stober
- Szybkie i łatwe mocowanie każdego serwosilnika.
- Jednoczęściowe, wytrzymałe sprzęgło zaciskowe z funkcją rozprężania.
- Najniższe momenty bezwładności masy dla najwyższej dynamiki pracy.
- Wyważone dla cichej pracy bez wibracji, nawet przy dużych prędkościach.
- Szeroki zakres wyboru średnic i długości wałów silników.
- Bezbłędne dopasowane dzięki dokładnemu centrowaniu silnika.
- Silnik można zdemontować w dowolnej pozycji.
- Opcjonalnie podwójne uszczelnienie adaptera dla dużych modeli przekładni.
- Opcjonalnie bez adaptera i sprzęgła – bezpośrednia zabudowa serwosilnika EZ lub LM.
- Aby zmniejszyć luz, łożysko wału silnika musi mieć konstrukcję osiowo pozbawioną luzów.
EasyAdapt (ME/MEL)
- Jednoczęściowe, wytrzymałe sprzęgło zaciskowe z funkcją rozprężania.
FlexiAdapt (MF):
- Wytrzymałe, spawane laserowo sprzęgło mieszkowe z funkcją rozprężania.
- Ze zintegrowaną termiczną kompensacją długości, kompensuje rozszerzalność liniową wału silnika.
- Wał silnika oddzielony od sił osiowych.
Adapter serwosilnika ServoStop z hamulcem bezpieczeństwa (MB)
Katalogi
443054_en_05_KAT_Servogetriebe.pdf – Katalog precyzyjnych serwo przekładni firmy Stober z adapterem silnika serwo w j.angielskim
Formularz_przekladnie_STOBER_26082024.pdf – formularz zapytania o serwo przekładnie z adapterem serwosilnika w j.polskim/nimieckim/angielskim