Przekładnie kątowe stożkowe K-ME

Przekładnie stożkowe, przekładnie kątowe, k-me

Precyzyjna przekładnia kątowa, stożkowa K z adapterem serwosilnika. Zakres przełożeń 4:1 – 381:1. Momenty obrotowe 50 – 13 200 Nm. Standardowy lub zredukowany luz obrotowy 1,5 – 12 minut kątowych. Sprawność 94 – 97 %. Klasa ochrony IP65 / IP66. Opcjonalnie z hamulcem, serwosilnikiem, modułowym kołem zębatym lub wykonanie przeciwwybuchowe ATEX. Obudowa z żeliwa.

PRZEKŁADNIE KĄTOWE STOŻKOWE K-ME

Właściwości przekładni kątowych stożkowych K-ME:

  • Standardowy lub zredukowany luz obrotowy.
  • Precyzyjne – przełożenie przekładni w postaci ułamka, brak błędów pozycjonowania.
  • Bezobsługowe – nie wymaganą wymiany oleju, ani konserwacji.
  • Cichobieżne – koła zębate o skośnym uzębieniu.
  • Standardowo uszczelnienie FKM na wejściu / NBR na wyjściu..
  • Małe momenty bezwładności.
  • Praca ciągła bez dodatkowego chłodzenia.
  • Temperatura otoczenia od 0° C do 40° C (inny zakres temperatur na zapytanie).
  • Max. temperatura obudowy przekładni ≤ 80 °C.
  • Klasa ochrony IP65.
  • Ilość oleju zależna od pozycji pracy.
  • Pozycja pracy do określenia przy zamówieniu.
  • Gotowe do pracy i zalane syntetycznym olejem przekładniowym typu CLP HC ISO VG 150.
  • Jedna warstwa lakieru podkładowego w kolorze RAL7001 lub RA9005.

Opcjonalne wykonania przekładni kątowych stożkowych K-ME:

  • Zredukowany luz obrotowy.
  • Uszczelnienie FKM Viton.
  • Klasa ochrony IP66.
  • Zbiorniczek wyrównawczy oleju dla pozycji montażowe EL5.
  • Dwie lub więcej lakierów i w dowolnym kolorze RAL.
  • Specjalne oleje dla przemysłu spożywczego.
  • Konstrukcja przeciwwybuchowa zgodnie z dyrektywą ATEX 2014/34/EU.
  • Wzmocnione łożyskowanie osiowe i radialne wału wyjściowego dla wilkości K5-K8.
  • Bezpośrednio zabudowany serwosilnik EZ/LM bez adaptera i sprzęgła.
  • Hamulec bezpieczeństwa w adapterze serwosilnika.
  • Z modułowym kołem zębatym i listwą zębatą.

Wały wyjściowe przekładni kątowych stożkowych K-ME:

  • G – pełny gładki wał,
  • V – pełny wał z klinem,
  • V2 – pełny wał z klinem z dwóch stron przekładni,
  • A – wał drążony z wpustem,
  • S – wał drążony gładki z pierścieniem zaciskowym i osłoną.

Mocowanie przekładni kątowych stożkowych K-ME:

  • G – otwory gwintowane,
  • N – łapy,
  • F – kołnierz okrągły,
  • D – ramię reakcyjne.
Zzastosowania przekładni kątowych stożkowych K-ME
  • automaty pakujące i dozujące,
  • podajniki automatyczne,
  • liniowe roboty kartezjański,
  • przewijarki, nawijarki,
  • systemy magazynowania,
  • robotyka,
  • kartoniarki.

Właściwości motoadapterów przekładni Stober

  • Szybkie i łatwe mocowanie każdego serwosilnika.
  • Jednoczęściowe, wytrzymałe sprzęgło zaciskowe z funkcją rozprężania.
  • Najniższe momenty bezwładności masy dla najwyższej dynamiki pracy.
  • Wyważone dla cichej pracy bez wibracji, nawet przy dużych prędkościach.
  • Szeroki zakres wyboru średnic i długości wałów silników.
  • Bezbłędne dopasowane dzięki dokładnemu centrowaniu silnika.
  • Silnik można zdemontować w dowolnej pozycji.
  • Opcjonalnie podwójne uszczelnienie adaptera dla dużych modeli przekładni.
  • Opcjonalnie bez adaptera i sprzęgła – bezpośrednia zabudowa serwosilnika EZ lub LM.
  • Aby zmniejszyć luz, łożysko wału silnika musi mieć konstrukcję osiowo pozbawioną luzów.

EasyAdapt (ME/MEL)

  • Jednoczęściowe, wytrzymałe sprzęgło zaciskowe z funkcją rozprężania.

FlexiAdapt (MF):

  • Wytrzymałe, spawane laserowo sprzęgło mieszkowe z funkcją rozprężania.
  • Ze zintegrowaną termiczną kompensacją długości, kompensuje rozszerzalność liniową wału silnika.
  • Wał silnika oddzielony od sił osiowych.

Adapter serwosilnika ServoStop z hamulcem bezpieczeństwa (MB)

Katalogi

443054_en_05_KAT_Servogetriebe.pdf – Katalog precyzyjnych serwo przekładni firmy Stober z adapterem silnika serwo w j.angielskim

Formularz_przekladnie_STOBER_26082024.pdf – formularz zapytania o serwo przekładnie z adapterem serwosilnika w j.polskim/nimieckim/angielskim