Przekładnia walcowa C-MB z hamulcem

Przekładnia walcowa C z hamulcem bezpieczeństwa w adapterze MB serwosilnika. Zakres przełożeń: 2:1 – 70:1. Momenty obrotowe max. 47 – 4 800 Nm. Momenty znamionowe hamulców 8 – 160 Nm. Luz obrotowy 10 – 20 arcmin. Sprawność 97 %. Bezpieczne hamowanie w przypadku braku zasilania. Opcjonalnie ręczny luzownik hamulca, serwosilnik, serwomotoreduktor walcowy z dwoma hamulcami.
PRZEKŁADNIA WALCOWA C-MB Z HAMULCEM
Właściwości przekładni walcowych C-MB z hamulcami
- Wał wyjściowy: pełny wał z klinem
- Cichobieżne – koła zębate o skośnym uzębieniu
- Precyzyjne – przełożenia w postaci ułamka, brak błędów pozycjonowania
- Bezobsługowe – nie wymagają wymiany oleju ani konserwacji
- Standardowy niski luz obrotowy przekładni
- Praca ciągła bez dodatkowego chłodzenia
- Standardowa temperatura otoczenia w zakresie 0 °C to 40 °C (inny zakres na zapytanie)
- Max. temperatura obudowy przekładni ≤ 80 °C
- Pierścienie uszczelnienia wału promieniowego na wyjściu wykonanym z NBR lub FKM
- Podczas zapytania i zamówienia należy ustalić pozycje pracy
- Sztywne łożyska wyjściowe z powodu naprężenia wstępnego
- Przekładnie wypełnione są odpowiednią ilością oleju zależną od pozycji pracy
- Lakierowana 1 warstwą lakieru podkładowego RAL9005 lub RAL7001
- Obudowa żeliwna
Opcjonalne wykonania przekładni walcowych C-MB z hamulcami
- Ręczny luzownik hamulca
- Wiele warstw lakieru i kolory RAL na zapytanie
- Wzmocnione łożyskowanie wyjściowe
- Klasa ochrony IP66
- Serwosilnik EZ / LM firmy Stober
- Serwomotoreduktor walcowy C-MB-EZ z dwoma hamulcami bezpieczeństwa
Różne formy mocowania przekładni walcowych C-MB z hamulcami
- G – otwory gwintowane, F – kołnierz okrągły, Q – kołnierz kwadratowy, N – łapy
Właściwości adapterów MB przekładni walowych C
- Hamulec prądu spoczynkowego jest zintegrowany z adapterem silnika.
- Posiada funkcję hamulca trzymającego.
- Hamowanie od pełnej prędkości, np. w przypadku spadku napięcia lub wyłączenia awaryjnego w sytuacjach zagrożenia.
- Hamulec może pracować jako hamulec pojedynczy lub w połączeniu z hamulcem silnikowym jako redundantny układ hamulcowy.
- Hamulec sprężynowy uruchamiany elektrycznie do pracy na sucho.
- Posiada bezluzowe sprzęgło wtykowe (sprzęgło kłowe) umożliwiające łatwy demontaż silnika przy hamowanej osi w dowolnym położeniu.
- Kontrola zwolnienia elektrycznego w skrzynce zaciskowej za pomocą bezdotykowego i odpornego na zużycie wyłącznika zbliżeniowego.
- Ręczna kontrola zużycia poprzez kontrolę szczeliny powietrznej za pomocą szczelinomierza
- Promieniowe pierścienie uszczelniające wał wykonane z FKM z dwiema wargami uszczelniającymi
- Cztery otwory spustowe oleju zabezpieczające hamulce przed zaolejeniem w przypadku wycieku
- System różnicowo-redundantny zgodny z EN ISO 13849-1
- Podłączenie elektryczne standardowo w puszce elektrycznej, opcjonalnie jako złącze wtykowe (niemożliwe w połączeniu z kontrolą zwolnienia)
- W stanie beznapięciowym hamowanie odbywa się za pomocą siły sprężyny.
- Hamulec jest zwalniany przez cewkę elektromagnetyczną prądu stałego przed włączeniem silnika.
- Standardowo złącza wtykowe silnika lub skrzynka zaciskowa/złącze wtykowe adaptera silnika są zamontowane w pozycji 270°
- Razem z hamulcem silnika daje to rozwiązanie z dwoma hamulcami i wyjątkowo kompaktowymi wymiarami.
Katalogi
443234_en_02_KAT_ServoStop.pdf – Katalog ServoSTOP przekładni firmy Stober z hamulcami w adapterze MB serwosilnika w j.angielskim
Formularz_przekladnie_STOBER_26082024.pdf – Formularz zapytania o serwo przekładnie Stober w j.polskim/niemieckim/angielskim