Przekładnie kątowe K-MB z hamulcem

przekładnie z hamulcem, przekładnie kątowe z hamulcem, stober k-mb

Zakres przełożeń: 4:1 – 99:1. Max.momenty przyspieszeniowe 93 – 7 700 Nm. Momenty znamionowe hamulca 8 – 160 Nm. Luz obrotowy 1,5 – 12 arcmin. Sprawność 96 – 97 %. Bezpieczne hamowanie w przypadku braku zasilania. Opcjonalnie z modułowym kołem zębatym, z serwosilnikiem, z podwójnym hamulcem bezpieczeństwa.

KĄTOWE PRZEKŁADNIE STOŻKOWE K-MB Z HAMULCEM

Właściwości kątowych przekładni stożkowych K:

  • Różne formy wału wyjściowe: V – pełny wał z klinem, V2 – pełny wał z klinem z dwóch stron, A – wał drążony z wpustem, S – wał drążony gładki z pierścieniem zaciskowym, SSV – wał drążony gładki z pierścieniem zaciskowym i osłoną
  • Różne formy mocowania: G – otwory gwintowane, F – kołnierz okrągły, N – łapy, D – ramię reakcyjne
  • Cichobieżne – koła zębate o skośnym uzębieniu
  • Precyzyjne – przełożenia w postaci ułamka, brak błędów pozycjonowania
  • Bezobsługowe – nie wymagają wymiany oleju ani konserwacji
  • Standardowy lub opcjonalnie zredukowany luz obrotowy przekładni
  • Opcjonalnie wzmocnione łożyskowanie wyjściowe: osiowe i radialne przekładni planetarnej
  • Praca ciągła bez dodatkowego chłodzenia
  • Standardowa temperatura otoczenia w zakresie 0 °C to 40 °C (inny zakres na zapytanie)
  • Max. temperatura obudowy przekładni ≤80 °C
  • Pierścienie uszczelnienia wału promieniowego na wyjściu wykonanym z NBR lub FKM
  • Podczas zapytania i zamówienia należy ustalić pozycje pracy
  • Sztywne łożyska wyjściowe z powodu naprężenia wstępnego
  • Przekładnie wypełnione są odpowiednią ilością oleju zależną od pozycji pracy
  • Standardowo lakierowane 1 warstwą lakieru podkładowego RAL9005
  • Obudowa żeliwna

Wykonania opcjonalne kątowych przekładni stożkowych K-MB

  • Wzmocnione łożyskowanie wału wyjściowego
  • Uszczelnienie FKM VITON dla wysokich temperatur
  • Z modułowym kołem zębatym ATLANTA o skośnym uzębieniu
  • Specjalne oleje dla przemysłu spożywczego na życzenie klienta
  • Dwie lub więcej lakierów i w dowolnym kolorze RAL
  • Wykonanie Washdown
  • Klasa ochrony IP66
  • Zbiorniczek wyrównawczy oleju dla pionowej pozycji pracy
  • Bez adaptera – bezpośrednio z serwosilnikami EZ/LM
  • ME – adapter serwosilnika z kołnierzem kwadratowym i bezluzowym sprzęgłem zaciskowym EasyAdapt. Jednoczęściowe, wytrzymałe złącze zaciskowe z funkcją rozprężania
  • MEL – adapter dużych serwosilników z kołnierzem kwadratowym i bezluzowym sprzęgłem zaciskowym EasyAdapt
  • MF – adapter serwosilnika z kołnierzem kwadratowym i bezluzowym sprzęgłem zaciskowym FlexiAdapt. Wytrzymałe, spawane laserowo sprzęgło mieszkowe z funkcją rozprężania. Ze zintegrowaną termiczną kompensacją długości, kompensuje rozszerzalność liniową wału silnika. Wał silnika oddzielony od sił osiowych.
  • Wiele warstw lakieru i kolory RAL na zapytanie
  • Opcjonalnie z podwójnym hamulcem bezpieczeństwa

Właściwości adapterów silnika (MB) z hamulcem ServoSTOP

  • Hamulec prądu spoczynkowego jest zintegrowany z adapterem silnika.
  • Posiada funkcję hamulca trzymającego.
  • Hamowanie od pełnej prędkości, np. w przypadku spadku napięcia lub wyłączenia awaryjnego w sytuacjach zagrożenia.
  • Hamulec może pracować jako hamulec pojedynczy lub w połączeniu z hamulcem silnikowym jako redundantny układ hamulcowy.
  • Hamulec sprężynowy uruchamiany elektrycznie do pracy na sucho.
  • Posiada bezluzowe sprzęgło wtykowe (sprzęgło kłowe) umożliwiające łatwy demontaż silnika przy hamowanej osi w dowolnym położeniu.
  • Kontrola zwolnienia elektrycznego w skrzynce zaciskowej za pomocą bezdotykowego i odpornego na zużycie wyłącznika zbliżeniowego.
  • Ręczna kontrola zużycia poprzez kontrolę szczeliny powietrznej za pomocą szczelinomierza
  • Promieniowe pierścienie uszczelniające wał wykonane z FKM z dwiema wargami uszczelniającymi
  • Cztery otwory spustowe oleju zabezpieczające hamulce przed zaolejeniem w przypadku wycieku
  • System różnicowo-redundantny zgodny z EN ISO 13849-1
  • Podłączenie elektryczne standardowo w puszce elektrycznej, opcjonalnie jako złącze wtykowe (niemożliwe w połączeniu z kontrolą zwolnienia)
  • W stanie beznapięciowym hamowanie odbywa się za pomocą siły sprężyny.
  • Hamulec jest zwalniany przez cewkę elektromagnetyczną prądu stałego przed włączeniem silnika.
  • Standardowo złącza wtykowe silnika lub skrzynka zaciskowa/złącze wtykowe adaptera silnika są zamontowane w pozycji 270°
  • Razem z hamulcem silnika daje to rozwiązanie z dwoma hamulcami i wyjątkowo kompaktowymi wymiarami.

Katalogi

443234_en_02_KAT_ServoStop.pdf – Katalog ServoSTOP przekładni firmy Stober z hamulcami w adapterze MB serwosilnika w j.angielskim

Formularz_przekladnie_STOBER_26082024.pdf – Formularz zapytania o serwo przekładnie Stober w j.polskim/niemieckim/angielskim