Przekładnie planetarne PH-MB z hamulcem

Przekładnia planetarna PHMB z hamulcem

Zakres przełożeń: 4,0 – 100. Momenty przyspieszeniowe 144 – 2 100 Nm. Moment znamionowy hamulca 8 – 160 Nm. Luz obrotowy ≤ 1 – 3 arcmin. Sprawność ≤ 93 – 96 %. Bezpieczne hamowanie w przypadku braku zasilania.

PRZEKŁADNIE PLANETARNE PH-MB FIRMY STOBER Z HAMULCEM W ADAPTERZE

Właściwości przekładni planetarnych PH:

  • Wał wyjściowy: kolnierz obrotowy
  • Różne formy mocowania: G – otwory gwintowane, F – kołnierz okrągły, Q – kołnierz kwadratowy, N – łapy
  • Cichobieżne – koła zębate o skośnym uzębieniu
  • Precyzyjne – przełożenia w postaci ułamka, brak błędów pozycjonowania
  • Bezobsługowe – nie wymagają wymiany oleju ani konserwacji
  • Standardowy lub opcjonalnie zredukowany luz obrotowy przekładni
  • Opcjonalnie wzmocnione łożyskowanie wyjściowe: osiowe i radialne przekładni planetarnej
  • Praca ciągła bez dodatkowego chłodzenia
  • Standardowa temperatura otoczenia w zakresie 0 °C to 40 °C (inny zakres na zapytanie)
  • Max. temperatura obudowy przekładni ≤ 80 °C
  • Pierścienie uszczelnienia wału promieniowego na wyjściu wykonanym z NBR lub FKM
  • Podczas zapytania i zamówienia należy ustalić pozycje pracy
  • Sztywne łożyska wyjściowe z powodu naprężenia wstępnego
  • Przekładnie wypełnione są odpowiednią ilością oleju zależną od pozycji pracy
  • Standardowo lakierowane 1 warstwą lakieru podkładowego RAL9005, opcjonalnie wiele warstw lakieru i kolory RAL na zapytanie
  • Opcjonalnie z podwójnym hamulcem bezpieczeństwa, z serwosilnikiem EZ i hamulcem bezpieczeństwa na silniku.
  • Obudowa żeliwna

Właściwości sprężynowego hamulca bezpieczeństwa:

  • Bezpieczne hamowanie w przypadku braku prądu
  • Ręczne monitorowanie zużycia okładzin hamulca przez kontrole szczeliny powietrza z miernikiem
  • Monitorowanie uwalniania elektrycznego w polu terminalu z bez kontaktowym i bez zużycia przełącznika zbliżeniowego
  • Napięcie zasilania 20VDC lub 1x230VAC
  • Opcjonalnie ręczny luzownik hamulca
  • Cztery otwory spustowe oleju w celu ochrony hamulca przed olejem w przypadku wycieku

Adapter serwosilnika MB:

  • Łatwe i niezawodne przyłączenie do dowolnego elektrycznego silnika synchronicznego (serwosilnika) dzięki sprzężeniu bez luzu i odpowiednio dobranej wielkości kołnierza adaptera
  • Przyłącze elektryczne poprzez puszkę elektryczną
Typ Przełożenie i Momenty przyspieszeniowe M2acc [Nm] Waga m [kg] Luz obrotowy Δφ2 [arcmin]
PH521 4 – 10 144 – 252 11 ≤ 3
PH721 4 – 10 384 – 650 19 ≤ 3
PH722 16 – 70 558 – 700 19 ≤ 3
PH821 4 – 10 1200 – 1600 50 ≤ 3
PH822 16 – 70 1488 – 2000 47 ≤ 3
PH932 12 – 60 3655 – 5000 86 – 93 ≤ 3
PH1032 18 – 60 5482 – 7500 101 – 109 ≤ 3
PHV933 61 – 121 4250 70 ≤ 3
PHV1033 61 – 91 7500 105 ≤ 3

 

Katalogi