Przekładnie planetarne PH-MB z hamulcem

przekładnie z hamulcem, przekładnie planetarne z hamulcem, stober ph-mb, stober servostop

Przekładnie planetarne PH z kołnierzem obrotowym z hamulcem bezpieczeństwa w adapterze MB serwosilnika. Zakres przełożeń: 4:1 – 100:1. Max. momenty dynamiczne 144 – 7 500 Nm. Momenty znamionowe hamulca 8 – 160 Nm. Luz obrotowy ≤ 1 – 3 arcmin. Sprawność 93 – 96 %. Bezpieczne hamowanie w przypadku braku zasilania.

PRZEKŁADNIE PLANETARNE PH-MB STOBER Z HAMULCEM

Właściwości przekładni planetarnych PH:

  • Wysokowydajne, precyzyjne przekładnie planetarne ze zintegrowanym hamulcem
  • Wał wyjściowy: kolnierz obrotowy
  • Cichobieżne – koła zębate o skośnym uzębieniu
  • Precyzyjne – przełożenia w postaci ułamka, brak błędów pozycjonowania
  • Bezobsługowe – nie wymagają wymiany oleju ani konserwacji
  • Standardowy lub zredukowany luz obrotowy przekładni
  • Dowolna pozycja pracy
  • Praca ciągła bez dodatkowego chłodzenia
  • Standardowa temperatura otoczenia w zakresie 0 °C to 40 °C (inny zakres na zapytanie)
  • Max. temperatura obudowy przekładni ≤ 90 °C
  • Pierścienie uszczelnienia wału promieniowego na wyjściu wykonanym z NBR lub FKM
  • Podczas zapytania i zamówienia należy ustalić pozycje pracy
  • Sztywne łożyska wyjściowe z powodu naprężenia wstępnego
  • Przekładnie wypełnione są odpowiednią ilością oleju zależną od pozycji pracy
  • Standardowo lakierowane 1 warstwą lakieru podkładowego RAL9005, opcjonalnie wiele warstw lakieru i kolory RAL na zapytanie
  • Opcjonalnie wzmocnione łożyskowanie wyjściowe: osiowe i radialne przekładni planetarnej
  • Opcjonalnie z podwójnym hamulcem bezpieczeństwa, z serwosilnikiem EZ i hamulcem bezpieczeństwa na silniku.
  • Obudowa żeliwna

Właściwości sprężynowego hamulca bezpieczeństwa:

  • Bezpieczne hamowanie w przypadku braku prądu
  • Hamulec sprężynowy uruchamiany elektrycznie do pracy na sucho
  • Ręczne monitorowanie zużycia okładzin hamulca przez kontrole szczeliny powietrza z miernikiem
  • Monitorowanie uwalniania elektrycznego w polu terminalu z bez kontaktowym i bez zużycia przełącznika zbliżeniowego
  • Napięcie zasilania 24VDC lub 1x230VAC
  • Opcjonalnie ręczny luzownik hamulca
  • Cztery otwory spustowe oleju chroniące hamulec przed zaolejeniem w przypadku wycieku
  • Pojedynczy hamulec lub razem z hamulcem silnikowym jako redundantny układ hamulcowy

Adapter serwosilnika MB:

  • Łatwe i niezawodne przyłączenie do dowolnego elektrycznego silnika synchronicznego (serwosilnika) dzięki sprzężeniu bez luzu i odpowiednio dobranej wielkości kołnierza adaptera
  • Podłączenie elektryczne za pomocą skrzynek zaciskowych lub złączy wtykowych

Katalogi

443234_en_02_KAT_ServoStop.pdf – Katalog ServoSTOP przekładni firmy Stober z hamulcami w adapterze MB serwosilnika w j.angielskim

443054_en_05_KAT_Servogetriebe.pdf – Katalog serwo przekładni firmy Stober w j.angielskim

443137_en_05_KAT_Zahnstangentriebe.pdf – Katalog liniowych napędów zębatkowych Stober & Atlanta z przekładniami