Przekładnie planetarne PH-MB z hamulcem

Zakres przełożeń: 4,0 – 100. Momenty przyspieszeniowe 144 – 2 100 Nm. Moment znamionowy hamulca 8 – 160 Nm. Luz obrotowy ≤ 1 – 3 arcmin. Sprawność ≤ 93 – 96 %. Bezpieczne hamowanie w przypadku braku zasilania.
PRZEKŁADNIE PLANETARNE PH-MB FIRMY STOBER Z HAMULCEM W ADAPTERZE
Właściwości przekładni planetarnych PH:
- Wał wyjściowy: kolnierz obrotowy
- Różne formy mocowania: G – otwory gwintowane, F – kołnierz okrągły, Q – kołnierz kwadratowy, N – łapy
- Cichobieżne – koła zębate o skośnym uzębieniu
- Precyzyjne – przełożenia w postaci ułamka, brak błędów pozycjonowania
- Bezobsługowe – nie wymagają wymiany oleju ani konserwacji
- Standardowy lub opcjonalnie zredukowany luz obrotowy przekładni
- Opcjonalnie wzmocnione łożyskowanie wyjściowe: osiowe i radialne przekładni planetarnej
- Praca ciągła bez dodatkowego chłodzenia
- Standardowa temperatura otoczenia w zakresie 0 °C to 40 °C (inny zakres na zapytanie)
- Max. temperatura obudowy przekładni ≤ 80 °C
- Pierścienie uszczelnienia wału promieniowego na wyjściu wykonanym z NBR lub FKM
- Podczas zapytania i zamówienia należy ustalić pozycje pracy
- Sztywne łożyska wyjściowe z powodu naprężenia wstępnego
- Przekładnie wypełnione są odpowiednią ilością oleju zależną od pozycji pracy
- Standardowo lakierowane 1 warstwą lakieru podkładowego RAL9005, opcjonalnie wiele warstw lakieru i kolory RAL na zapytanie
- Opcjonalnie z podwójnym hamulcem bezpieczeństwa, z serwosilnikiem EZ i hamulcem bezpieczeństwa na silniku.
- Obudowa żeliwna
Właściwości sprężynowego hamulca bezpieczeństwa:
- Bezpieczne hamowanie w przypadku braku prądu
- Ręczne monitorowanie zużycia okładzin hamulca przez kontrole szczeliny powietrza z miernikiem
- Monitorowanie uwalniania elektrycznego w polu terminalu z bez kontaktowym i bez zużycia przełącznika zbliżeniowego
- Napięcie zasilania 20VDC lub 1x230VAC
- Opcjonalnie ręczny luzownik hamulca
- Cztery otwory spustowe oleju w celu ochrony hamulca przed olejem w przypadku wycieku
Adapter serwosilnika MB:
- Łatwe i niezawodne przyłączenie do dowolnego elektrycznego silnika synchronicznego (serwosilnika) dzięki sprzężeniu bez luzu i odpowiednio dobranej wielkości kołnierza adaptera
- Przyłącze elektryczne poprzez puszkę elektryczną
Typ | Przełożenie i | Momenty przyspieszeniowe M2acc [Nm] | Waga m [kg] | Luz obrotowy Δφ2 [arcmin] |
PH521 | 4 – 10 | 144 – 252 | 11 | ≤ 3 |
PH721 | 4 – 10 | 384 – 650 | 19 | ≤ 3 |
PH722 | 16 – 70 | 558 – 700 | 19 | ≤ 3 |
PH821 | 4 – 10 | 1200 – 1600 | 50 | ≤ 3 |
PH822 | 16 – 70 | 1488 – 2000 | 47 | ≤ 3 |
PH932 | 12 – 60 | 3655 – 5000 | 86 – 93 | ≤ 3 |
PH1032 | 18 – 60 | 5482 – 7500 | 101 – 109 | ≤ 3 |
PHV933 | 61 – 121 | 4250 | 70 | ≤ 3 |
PHV1033 | 61 – 91 | 7500 | 105 | ≤ 3 |
Katalogi
- 443234_en_01_KAT_ServoStop.pdf – Katalog ServoSTOP przekładni firmy Stober z hamulcami w adapterze MB serwosilnika w j.angielskim
442800-en_Manual_ServoStop_Installation.pdf – Instrukcja obsługi przekładnie ServoSTOP z hamulcami w adapterze MB przekładni w j.angielskim