Przekładnie planetarne PH-MB z hamulcem

Zakres przełożeń: 4:1 – 100:1. Momenty przyspieszeniowe 144 – 7 500 Nm. Momenty znamionowe hamulca 8 – 160 Nm. Luz obrotowy 1 – 3 arcmin. Sprawność 93 – 96 %. Bezpieczne hamowanie w przypadku braku zasilania.
PRZEKŁADNIE PLANETARNE PH-MB FIRMY STOBER Z HAMULCEM
Wysokowydajne, precyzyjne przekładnie planetarne ze zintegrowanym hamulcem
Właściwości przekładni planetarnych PH:
- Wał wyjściowy: kolnierz obrotowy
- Cichobieżne – koła zębate o skośnym uzębieniu
- Precyzyjne – przełożenia w postaci ułamka, brak błędów pozycjonowania
- Bezobsługowe – nie wymagają wymiany oleju ani konserwacji
- Standardowy lub zredukowany luz obrotowy przekładni
- Dowolna pozycja pracy
- Praca ciągła bez dodatkowego chłodzenia
- Standardowa temperatura otoczenia w zakresie 0 °C to 40 °C (inny zakres na zapytanie)
- Max. temperatura obudowy przekładni ≤ 90 °C
- Pierścienie uszczelnienia wału promieniowego na wyjściu wykonanym z NBR lub FKM
- Podczas zapytania i zamówienia należy ustalić pozycje pracy
- Sztywne łożyska wyjściowe z powodu naprężenia wstępnego
- Przekładnie wypełnione są odpowiednią ilością oleju zależną od pozycji pracy
- Standardowo lakierowane 1 warstwą lakieru podkładowego RAL9005, opcjonalnie wiele warstw lakieru i kolory RAL na zapytanie
- Opcjonalnie wzmocnione łożyskowanie wyjściowe: osiowe i radialne przekładni planetarnej
- Opcjonalnie z podwójnym hamulcem bezpieczeństwa, z serwosilnikiem EZ i hamulcem bezpieczeństwa na silniku.
- Obudowa żeliwna
Właściwości sprężynowego hamulca bezpieczeństwa:
- Bezpieczne hamowanie w przypadku braku prądu
- Hamulec sprężynowy uruchamiany elektrycznie do pracy na sucho
- Ręczne monitorowanie zużycia okładzin hamulca przez kontrole szczeliny powietrza z miernikiem
- Monitorowanie uwalniania elektrycznego w polu terminalu z bez kontaktowym i bez zużycia przełącznika zbliżeniowego
- Napięcie zasilania 24VDC lub 1x230VAC
- Opcjonalnie ręczny luzownik hamulca
- Cztery otwory spustowe oleju chroniące hamulec przed zaolejeniem w przypadku wycieku
- Pojedynczy hamulec lub razem z hamulcem silnikowym jako redundantny układ hamulcowy
Adapter serwosilnika MB:
- Łatwe i niezawodne przyłączenie do dowolnego elektrycznego silnika synchronicznego (serwosilnika) dzięki sprzężeniu bez luzu i odpowiednio dobranej wielkości kołnierza adaptera
- Podłączenie elektryczne za pomocą skrzynek zaciskowych lub złączy wtykowych
Typ | Przełożenia i | Max. momenty przyspieszeniowe M2acc [Nm] | Waga m [kg] | Luz obrotowy Δφ2 [arcmin] | Średnica kołnierza ∅a1 [mm] |
PH521 / PH531 | 4:1 – 10:1 | 288 | 13 | 1,0 – 3,0 | 145 |
PH721 / PH731 | 4:1 – 10:1 | 672 | 24 | 1,0 – 3,0 | 179 |
PH722 / PH732 | 16:1 – 70:1 | 908 | 22 | 1,0 – 3,0 | 179 |
PH821 / PH831 | 4:1 – 10:1 | 1505 | 52 | 1,0 – 3,0 | 247 |
PH822 / PH832 | 16:1 – 100:1 | 2 300 | 47 | 1,0 – 3,0 | 247 |
PH932 / PH942 | 12:1 – 60:1 | 5 000 | 89 | 1,0 – 3,0 | 300 |
PH1032 / PH1042 | 18:1 – 60:1 | 7 500 | 105 | 3,0 | 330 |
Katalogi
443234_en_02_KAT_ServoStop.pdf – Katalog ServoSTOP przekładni firmy Stober z hamulcami w adapterze MB serwosilnika w j.angielskim
443287_en_01_BAL_Motoradapter_MB23_MB53.pdf – Instrukcja obsługi przekładni ServoSTOP z hamulcami w adapterze MB przekładni w j.angielskim