Przekładnie planetarne P-MB z hamulcem

Zakres przełożeń: 3:1 – 100:1. Momenty przyspieszeniowe 109 – 3 450 Nm. Momenty znamionowe hamulca 8 – 300 Nm. Luz obrotowy 1,0 – 4,0 arcmin. Sprawność 95 – 97 %. Bezpieczne hamowanie w przypadku braku zasilania.
PRZEKŁADNIE PLANETARNE P-MB FIRMY STOBER Z HAMULCEM
Precyzyjne przekładnie planetarne z przekładnią zębatą walcową i zintegrowanym hamulcem
Właściwości przekładni planetarnych P:
- Wał wyjściowy: P – pełny wał z klinem, G – pełny gładki wał
- Różne formy mocowania: G – otwory gwintowane, F – kołnierz okrągły, Q – kołnierz kwadratowy, N – łapy
- Cichobieżne – koła zębate o skośnym uzębieniu
- Precyzyjne – przełożenia w postaci ułamka, brak błędów pozycjonowania
- Bezobsługowe – nie wymagają wymiany oleju ani konserwacji
- Standardowy lub opcjonalnie zredukowany luz obrotowy przekładni
- Praca ciągła bez dodatkowego chłodzenia
- Standardowa temperatura otoczenia w zakresie 0 °C to 40 °C (inny zakres na zapytanie)
- Max. temperatura obudowy przekładni ≤ 90 °C
- Pierścienie uszczelnienia wału promieniowego na wyjściu wykonanym z NBR lub FKM
- Podczas zapytania i zamówienia należy ustalić pozycje pracy
- Sztywne łożyska wyjściowe z powodu naprężenia wstępnego
- Przekładnie wypełnione są odpowiednią ilością oleju zależną od pozycji pracy
- Standardowo lakierowane 1 warstwą lakieru podkładowego RAL9005, opcjonalnie wiele warstw lakieru i kolory RAL na zapytanie
- Opcjonalnie wzmocnione łożyskowanie wyjściowe: osiowe i radialne przekładni planetarnej
- Opcjonalnie z podwójnym hamulcem bezpieczeństwa, z serwosilnikiem EZ i hamulcem bezpieczeństwa na silniku.
- Obudowa żeliwna
Właściwości sprężynowego hamulca bezpieczeństwa:
- Bezpieczne hamowanie w przypadku braku prądu
- Ręczne monitorowanie zużycia okładzin hamulca przez kontrole szczeliny powietrza z miernikiem
- Monitorowanie uwalniania elektrycznego w polu terminalu z bez kontaktowym i bez zużycia przełącznika zbliżeniowego
- Napięcie zasilania 24VDC lub 1x230VAC
- Opcjonalnie ręczny luzownik hamulca
- Cztery otwory spustowe oleju w celu ochrony hamulca przed olejem w przypadku wycieku
Adapter serwosilnika MB:
- Łatwe i niezawodne przyłączenie do dowolnego elektrycznego silnika synchronicznego (serwosilnika) dzięki sprzężeniu bez luzu i odpowiednio dobranej wielkości kołnierza adaptera
- Podłączenie elektryczne za pomocą skrzynek zaciskowych lub złączy wtykowych
Typ | Przełożenia i | Max. moment przyspieszeniowy M2acc [Nm] | Waga m [kg] | Luz obrotowy Δφ2 [arcmin] | Rozmiar wału wyj. [mm] |
P521 / P531 | 3:1 – 10:1 | 255 | 13 | 1 – 3 | 32×88 |
P721 / P731 | 3:1 – 10:1 | 700 | 25 | 1 – 3 | 40×112 |
P722 / P732 | 12:1 – 80:1 | 805 | 22 | 2 – 4 | 40×112 |
P821 / P831 | 3:1 – 10:1 | 1 521 | 50 | 1 – 3 | 55×112 |
P822 / P832 | 12:1 – 100:1 | 2 000 | 45 | 2 – 4 | 55×112 |
P931 | 4:1 – 10:1 | 2 300 | 101 | 3,0 | 75×143 |
P922 / P932 | 16:1 – 70:1 | 3 450 | 84 | 4,0 | 75×143 |
Katalogi
443234_en_02_KAT_ServoStoppdf – Katalog ServoSTOP przekładni firmy Stober z hamulcami w adapterze MB serwosilnika w j.angielskim
443287_en_01_BAL_Motoradapter_MB23_MB53.pdf – Instrukcja obsługi przekładni ServoSTOP z hamulcami w adapterze MB przekładni w j.angielskim