Przekładnie planetarne P-MB z hamulcem

Zakres przełożeń: 3:1 – 100:1. Momenty przyspieszeniowe 109 – 3 450 Nm. Momenty znamionowe hamulca 8 – 300 Nm. Luz obrotowy 1,0 – 4,0 arcmin. Sprawność 95 – 97 %. Bezpieczne hamowanie w przypadku braku zasilania.

PRZEKŁADNIE PLANETARNE P-MB FIRMY STOBER Z HAMULCEM

Precyzyjne przekładnie planetarne z przekładnią zębatą walcową i zintegrowanym hamulcem

Właściwości przekładni planetarnych P:

  • Wał wyjściowy: P – pełny wał z klinem, G – pełny gładki wał
  • Różne formy mocowania: G – otwory gwintowane, F – kołnierz okrągły, Q – kołnierz kwadratowy, N – łapy
  • Cichobieżne – koła zębate o skośnym uzębieniu
  • Precyzyjne – przełożenia w postaci ułamka, brak błędów pozycjonowania
  • Bezobsługowe – nie wymagają wymiany oleju ani konserwacji
  • Standardowy lub opcjonalnie zredukowany luz obrotowy przekładni
  • Praca ciągła bez dodatkowego chłodzenia
  • Standardowa temperatura otoczenia w zakresie 0 °C to 40 °C (inny zakres na zapytanie)
  • Max. temperatura obudowy przekładni ≤ 90 °C
  • Pierścienie uszczelnienia wału promieniowego na wyjściu wykonanym z NBR lub FKM
  • Podczas zapytania i zamówienia należy ustalić pozycje pracy
  • Sztywne łożyska wyjściowe z powodu naprężenia wstępnego
  • Przekładnie wypełnione są odpowiednią ilością oleju zależną od pozycji pracy
  • Standardowo lakierowane 1 warstwą lakieru podkładowego RAL9005, opcjonalnie wiele warstw lakieru i kolory RAL na zapytanie
  • Opcjonalnie wzmocnione łożyskowanie wyjściowe: osiowe i radialne przekładni planetarnej
  • Opcjonalnie z podwójnym hamulcem bezpieczeństwa, z serwosilnikiem EZ i hamulcem bezpieczeństwa na silniku.
  • Obudowa żeliwna

Właściwości sprężynowego hamulca bezpieczeństwa:

  • Bezpieczne hamowanie w przypadku braku prądu
  • Ręczne monitorowanie zużycia okładzin hamulca przez kontrole szczeliny powietrza z miernikiem
  • Monitorowanie uwalniania elektrycznego w polu terminalu z bez kontaktowym i bez zużycia przełącznika zbliżeniowego
  • Napięcie zasilania 24VDC lub 1x230VAC
  • Opcjonalnie ręczny luzownik hamulca
  • Cztery otwory spustowe oleju w celu ochrony hamulca przed olejem w przypadku wycieku

Adapter serwosilnika MB:

  • Łatwe i niezawodne przyłączenie do dowolnego elektrycznego silnika synchronicznego (serwosilnika) dzięki sprzężeniu bez luzu i odpowiednio dobranej wielkości kołnierza adaptera
  • Podłączenie elektryczne za pomocą skrzynek zaciskowych lub złączy wtykowych

 

Typ Przełożenia i Max. moment przyspieszeniowy M2acc [Nm] Waga m [kg] Luz obrotowy Δφ2 [arcmin] Rozmiar wału wyj. [mm]
P521 / P531 3:1 – 10:1 255 13 1 – 3 32×88
P721 / P731 3:1 – 10:1 700 25 1 – 3 40×112
P722 / P732 12:1 – 80:1 805 22 2 – 4 40×112
P821 / P831 3:1 – 10:1 1 521 50 1 – 3 55×112
P822 / P832 12:1 – 100:1 2 000 45 2 – 4 55×112
P931 4:1 – 10:1 2 300 101 3,0 75×143
P922 / P932 16:1 – 70:1 3 450 84 4,0 75×143

 

Katalogi

443234_en_02_KAT_ServoStoppdf – Katalog ServoSTOP przekładni firmy Stober z hamulcami w adapterze MB serwosilnika w j.angielskim

443287_en_01_BAL_Motoradapter_MB23_MB53.pdf – Instrukcja obsługi przekładni ServoSTOP z hamulcami w adapterze MB przekładni w j.angielskim