Przekładnie planetarne P-MB z hamulcem

Zakres przełożeń: 3,0 – 100. Momenty przyspieszeniowe 109 – 4 450 Nm. Moment znamionowy hamulca 8 – 300 Nm. Luz obrotowy 1,0 – 4,0 arcmin. Sprawność 95 – 97 %. Bezpieczne hamowanie w przypadku braku zasilania.
PRZEKŁADNIE PLANETARNE P-MB FIRMY STOBER Z HAMULCEM W ADAPTERZE
Właściwości przekładni planetarnych P:
- Wał wyjściowy: P – pełny wał z klinem, G – pełny gładki wał
- Różne formy mocowania: G – otwory gwintowane, F – kołnierz okrągły, Q – kołnierz kwadratowy, N – łapy
- Cichobieżne – koła zębate o skośnym uzębieniu
- Precyzyjne – przełożenia w postaci ułamka, brak błędów pozycjonowania
- Bezobsługowe – nie wymagają wymiany oleju ani konserwacji
- Standardowy lub opcjonalnie zredukowany luz obrotowy przekładni
- Opcjonalnie wzmocnione łożyskowanie wyjściowe: osiowe i radialne przekładni planetarnej
- Praca ciągła bez dodatkowego chłodzenia
- Standardowa temperatura otoczenia w zakresie 0 °C to 40 °C (inny zakres na zapytanie)
- Max. temperatura obudowy przekładni ≤ 80 °C
- Pierścienie uszczelnienia wału promieniowego na wyjściu wykonanym z NBR lub FKM
- Podczas zapytania i zamówienia należy ustalić pozycje pracy
- Sztywne łożyska wyjściowe z powodu naprężenia wstępnego
- Przekładnie wypełnione są odpowiednią ilością oleju zależną od pozycji pracy
- Standardowo lakierowane 1 warstwą lakieru podkładowego RAL9005, opcjonalnie wiele warstw lakieru i kolory RAL na zapytanie
- Opcjonalnie z podwójnym hamulcem bezpieczeństwa, z serwosilnikiem EZ i hamulcem bezpieczeństwa na silniku.
- Obudowa żeliwna
Właściwości sprężynowego hamulca bezpieczeństwa:
- Bezpieczne hamowanie w przypadku braku prądu
- Ręczne monitorowanie zużycia okładzin hamulca przez kontrole szczeliny powietrza z miernikiem
- Monitorowanie uwalniania elektrycznego w polu terminalu z bez kontaktowym i bez zużycia przełącznika zbliżeniowego
- Napięcie zasilania 20VDC lub 1x230VAC
- Opcjonalnie ręczny luzownik hamulca
- Cztery otwory spustowe oleju w celu ochrony hamulca przed olejem w przypadku wycieku
Adapter serwosilnika MB:
- Łatwe i niezawodne przyłączenie do dowolnego elektrycznego silnika synchronicznego (serwosilnika) dzięki sprzężeniu bez luzu i odpowiednio dobranej wielkości kołnierza adaptera
- Przyłącze elektryczne poprzez puszkę elektryczną
Typ |
Przełożenie i |
Momenty przyspieszeniowe M2acc [Nm] |
Waga m [kg] |
Luz obrotowy Δφ2 [arcmin] |
P521 |
3 – 10 |
109 – 255 |
11 |
≤ 3 |
P721 |
3 – 10 |
291 – 650 |
19 |
≤ 3 |
P722 |
12 – 70 |
428 – 700 |
20 |
≤ 4 |
P821 |
3 – 10 |
953 – 1591 |
41 – 49 |
≤ 3 |
P822 |
12 – 80 |
1140 – 1600 |
39 |
≤ 4 |
P922 |
16 – 50 |
3000 |
76 – 83 |
≤ 4 |
Katalogi
-
443234_en_01_KAT_ServoStop.pdf – Katalog ServoSTOP przekładni firmy Stober z hamulcami w adapterze MB serwosilnika w j.angielskim
442800-en_Manual_ServoStop_Installation.pdf – Instrukcja obsługi przekładnie ServoSTOP z hamulcami w adapterze MB przekładni w j.angielskim