Koła zębate ZV z przekładniami planetarnymi PE

Koła zębate ZV i przekładnie planetarne PE-ME z adapterem pod serwosilnik. Moduły koła zębatego 2 – 3. Liczby zębów 16 -25. Dynamiczne siły posuwu 1,7 – 6,1 kN. Prędkości liniowe 0,14 – 4,5 m/s. Luz liniowy 40 – 83 µm. 6 klasa jakości.

PLANETARNE NAPĘDY ZĘBATKOWE ZV-PE-ME FIRMY STOBER ANTRIEBSTECHNIK

Modułowe koła zębate:

      • 6 klasa jakości uzębienia według DIN3962
      • Uzębienie śrubowe, utwardzone powierzchniowo i szlifowane (lewe 19° 31′ 42″).
      • Bezluzowe połączenie wał-piasta, klejone kurczliwie i skręcane na wpust
      • Odpowiednia zębatka musi mieć konstrukcję prawostronną (19° 31′ 42″), minimalna jakość 8, materiał C45 hartowana indukcyjne
      • Do wyboru dwie pozycje mocowania zębnika: (E) uzębienie na końcu wału wyjściowego, (S) uzębienie zaraz przy przekładni zapewniające wyższe dopuszczalne siły posuwu.
      • Zębnik i zębatka ZV: za smarowanie odpowiada klient; polecamy wysokiej jakości smary na bazie oleju syntetycznego, klasa NLGI 0

Przekładnie planetarne:

      • Precyzyjne – standardowy i zredukowany luz obrotowy
      • Precyzyjne – przełożenie w postaci ułamka
      • Cichobieżne – skośne uzębienie
      • Bezobsługowe – nie wymagają wymiany oleju
      • Nasmarowane na cały okres eksploatacji
      • Dowolna pozycja pracy
      • Temperatura otoczenia od 0 °C do 40 °C (inny zakres temperaturowy na zapytanie)
      • Przekładnie standardowo wypełnione smarem syntetycznym CLP HC ISO VG 150, opcjonalnie mineralny do użytku w przemyśle spożywczym, napojów i farmaceutycznym
      • Maksymalna dopuszczalna temperatura przekładni (na powierzchni przekładni) ≤ 80 °C
      • Klasa ochrony IP64 opcjonalnie IP66
      • Uszczelnienie na wyjściu przekładni standardowo NBR, opcjonalnie FKM.
      • W przypadku cyklu pracy > 60% i wyższych temperatur otoczenia zalecamy promieniowe pierścienie uszczelniające wału wykonane z FKM na wyjściu.
      • Obudowa przekładni z aluminium.
      • Opcjonalnie bezpośredni montaż serwosilnika firmy STOBER serii EZ/LM bez adaptera i sprzęgła
      • Standardowo lakierowana na kolor czarny RAL9005 (inne kolory na zapytanie

Adapter serwosilnika:

      • Szybkie i łatwe mocowanie silnika serwo
      • EasyAdapt (ME) ze sprzęgłem zaciskowym, opcjonalnie z dużą płytą silnika (MEL)

    Typ

    Moduł

    m

    Liczba zębów Z

    Dynam. siła posuwu Fv2B [kN]

    Prędkości liniowe

    Vmax [m/s]

    Luz liniowy

    Δs [mm]

    ZV_PE321

    2

    16 – 17

    1,7 – 2,1

    1,1 – 3,6

    ≤ 0,04

    ZV_PE322

    2

    16 – 17

    1,7 – 2,1

    0,11 – 0,89

    ≤ 0,05

    ZV_PE421

    2

    20 – 21

    2,2 – 3

    1,3 – 4,1

    ≤ 0,05

    ZV_PE422

    2

    20 – 21

    2,2 – 3

    0,13 – 1

    ≤ 0,06

    ZV_PE521

    2

    25 – 26

    3,9 – 6,3

    1,4 – 4,2

    ≤ 0,06

    ZV_PE521

    3

    18 – 19

    4 – 6,4

    1,5 – 4,5

    ≤ 0,07

    ZV_PE522

    2

    25 – 26

    3,9 – 6,3

    0,14 – 1

    ≤ 0,08

    ZV_PE522

    3

    18 – 19

    4 – 6,4

    0,15 – 1,1

    ≤ 0,08

     

    Katalogi

    443137_en_04_KAT_Zahnstangentriebe.pdf – Katalog liniowych napędów zębatkowych firmy Stober&Antlanta w j.angielskim 

    442568_01_mh_einstellplatte_en – Instrukcja montażu przekładni Stober z kołem zębatym Atlanta poprzez płytę regulacyjną do zębatki

    442763_01_bal_perma – Instrukcja obsługi automatycznego systemu smarowania zębnika i zębatki

    Koła zębate o skośnym uzębieniu firmy ATLANTA pod wał z klinem

    Opcjonalna płyta montażowa przekładni do szybkiego i łatwego wyregulowania luzu pomiędzy kołem zębatym a zębatką za pomocą czterech śrub regulacyjnych.

    Opcjonalne koło zębate z filcu z uchwytem montażowym

    Listwy zębate o skośnym lub prostym uzębieniu firmy ATLANTA

    Opcjonalna płyta montażowa przekładni z elementem regulacyjnym do szybkiego i łatwego wyregulowania luzu pomiędzy kołem zębatym a zębatką firmy ATLANTA

    Zestaw startowy zdecentralizowanego systemu smarowania koła zębatego i listwy zębatej