Napędy zębatkowe planetarne ZV-P-ME

Listwy i koła zębate ZV z przekładniami planetarnymi P i adapterem serwosilnika firmy STOBER. Moduły koła zębatego 2 – 4. Liczby zębów 16 -25. Zakres przełożeń 3:1 – 100:1. Siły dynamiczne 1,7 – 15 kN. Prędkości liniowe 0,14 – 5,3 m/s. Luz liniowy 8 – 44 µm. 6 klasa jakości uzębienia. Opcjonalnie z serwosilnikiem, hamulcem bezpieczeństwa, standardowy luz zredukowany luz obrotowy.

NAPĘDY ZĘBATKOWE PLANETARNE ZV-P-ME

Modułowe koła zębate ZV napędów zębatkowych:

  • 6 klasa jakości uzębienia według DIN3962
  • Pozycja wałka zębatego E z łożyskiem typu S (standard)
  • Pozycja wałka zębatego S z łożyskiem typu D (wzmocniona osiowo, opcja)
  • Uzębienie śrubowe, utwardzone powierzchniowo i szlifowane (lewe 19° 31′ 42″).
  • Bezluzowe połączenie wał-piasta, klejone kurczliwie i skręcane na wpust
  • Odpowiednia zębatka musi mieć konstrukcję prawostronną (19° 31′ 42″), minimalna jakość 8, materiał C45 hartowana indukcyjne
  • Do wyboru dwie pozycje mocowania zębnika: (E) uzębienie na końcu wału wyjściowego, (S) uzębienie zaraz przy przekładni zapewniające wyższe dopuszczalne siły posuwu.
  • Zębnik i zębatka ZV: za smarowanie odpowiada klient; polecamy wysokiej jakości smary na bazie oleju syntetycznego, klasa NLGI 0

Modułowe listwy zębate ZS napędów zębatkowych:

  • precyzyjne o skośnym uzębieniu 6 klasy jakości,
  • zęby spiralne, hartowane i szlifowane
  • moduły w zakresie wielkości 2 – 6
  • podwójna liczba otworów montażowych co 62,5mm
  • max. siła posuwu 12,6 do 83,1 kN
  • dwie grupy długości 500 i 1000 mm

 

Przekładnie planetane P-ME napędów zębatkowych:

  • Mocowanie przekładni poprzez kołnierz kwadratowy.
  • Precyzyjne – luz obrotowy standardowy lub zredukowany.
  • Brak błędów pozycjonowania – przełożenie przekładni w postaci ułamka.
  • Bezobsługowe – nie wymaganą wymiany oleju, ani konserwacji.
  • Cichobieżne – koła zębate o skośnym uzębieniu.
  • Dowolna pozycja pracy.
  • Wysoka sztywność skrętna.
  • Niskie momenty bezwładności.
  • Ciągła praca bez chłodzenia.
  • Uszczelnienie FKM na wejściu / NBR na wyjściu (opcjonalnie FKM VITON).
  • Do wyboru standardowe lub wzmocnione łożyskowanie osiowe i radialne wału wyjściowego.
  • Sztywne łożysko wyjściowe z powodu napięcia wstępnego.
  • Temperatura otoczenia od 0° C do 40° C (inny zakres temperatur na zapytanie).
  • Max. temperatura obudowy przekładni ≤ 90 °C.
  • Klasa ochrony IP65, opcjonalnie IP66.
  • Syntetyczny olej przekładniowy typu CLP HC ISO VG 150.
  • Jedna warstwa lakieru podkładowego w kolorze RAL7001 lub RA9005.
  • Opcjonalnie dwie lub więcej lakierów i w dowolnym kolorze RAL.
  • Specjalne oleje dla przemysłu spożywczego na życzenie klienta.
  • Opcjonalnie konstrukcja przeciwwybuchowa zgodnie z dyrektywą ATEX 2014/34/EU

Motoadaptery napędów zębatkowych planetarnych ZV-PE-ME:

  • Szybkie i łatwe mocowanie każdego serwosilnika
  • Jednoczęściowe, wytrzymałe sprzęgło zaciskowe z funkcją rozprężania
  • Najniższe momenty bezwładności masy dla najwyższej dynamiki pracy
  • Wyważone dla cichej pracy bez wibracji, nawet przy dużych prędkościach
  • Szeroki zakres wyboru średnic i długości wałów silników
  • Bezbłędne dopasowane dzięki dokładnemu centrowaniu silnika
  • Silnik można zdemontować w dowolnej pozycji
  • Podwójne uszczelnienie adaptera dla dużych modeli przekładni
  • Opcjonalnie bez adaptera i sprzęgła – bezpośrednia zabudowa serwosilnika EZ lub LM
  • Aby zmniejszyć luz, łożysko wału silnika musi mieć konstrukcję osiowo pozbawioną luzów

EasyAdapt (ME/MEL)

  • Jednoczęściowe, wytrzymałe sprzęgło zaciskowe z funkcją rozprężania

FlexiAdapt (MF):

  • Wytrzymałe, spawane laserowo sprzęgło mieszkowe z funkcją rozprężania
  • Ze zintegrowaną termiczną kompensacją długości, kompensuje rozszerzalność liniową wału silnika
  • Wał silnika oddzielony od sił osiowych

Sprzęgło kłowe (MQ)

  • Ze zintegrowaną termiczną kompensacją długości, kompensuje rozszerzalność liniową wału silnika

Adapter silnika ServoStop z hamulcem bezpieczeństwa (MB)

Katalogi

443137_en_06_KAT_Zahnstangentriebe.pdf – Katalog przekłądni Stober z napędami zębatkowymi w j.angielskim

Formularz_przekladnie_STOBER_26082024.pdf – Formularz zapytania o serwo przekładnie Stober w j.polskim/niemieckim/angielskim