Planetarne napędy zębatkowe ZTRS-PH-ME

Łożyskowane i podparte koła zębate ZTRS firmy ATLANTA, przekładnie planetarne PH/PHV z adapterem ME serwosilnika. Moduły koła zębatego 2 – 10. Liczba zębów 15 – 32. Przełożenia przekładni 3 – 100. Liniowe siły przyspieszeniowe 16 – 94 kN. Max. prędkości liniowe 0,18 – 4,7 m/s. Luz liniowy 7 – 70 µm. 5 klasa jakości.

PLANETARNE NAPĘDY ZĘBATKOWE ZTRS-PH-ME FIRMY STOBER ANTRIEBSTECHNIK

Modułowe koła zębate ZTRS  firmy ATLANTA:

      • Opracowany przez firmę STOBER mocno przykręcony kielich łożyska nośnego z żebrami usztywniającymi na konturze wewnętrznym umożliwia po raz pierwszy pełne wykorzystanie momentu obrotowego przekładni w napędzie zębatkowym – a tym samym również optymalizację gęstości mocy i sztywności.
      • Przy określaniu napędu moment przebicia nie jest już odpowiednią zmienną, ale faktycznie wymaganym momentem obrotowym.
      • ZTRS idealnie nadaje się do stosowania w osiach posuwu obrabiarek, maszyn laserowych oraz wysoce dynamicznych i precyzyjnych systemów manipulacyjnych.
      • 5 klasa jakości uzębienia według DIN3962
      • Uzębienie śrubowe, utwardzone powierzchniowo i szlifowane (lewe 19° 31′ 42″).
      • Odpowiednia zębatka musi mieć konstrukcję prawostronną (19° 31′ 42″), minimalna jakość 5/6, materiał C45, 16MnCr5 hartowane indukcyjnie
      • Opcjonalnie bicie promieniowe zredukowane ≤ 10 µm
      • Zębnik i zębatka: za smarowanie odpowiada klient; polecamy wysokiej jakości smary na bazie oleju syntetycznego, klasa NLGI 0
      • Opcjonalnie z filcowym kołem zębatym do smarowania zębatki

Przekładnie planetarne PH/PHV firmy STOBER:

      • Wysokowydajne precyzyjne przekładnie planetarne z podtrzymującym uchwytem łożyskowanym
      • Precyzyjne – standardowy i zredukowany luz obrotowy
      • Precyzyjne – przełożenie w postaci ułamka
      • Cichobieżne – skośne uzębienie
      • Bezobsługowe – nie wymagają wymiany oleju
      • Nasmarowane na cały okres eksploatacji
      • Dowolna pozycja pracy
      • Opcjonalnie wzmocnione łożyskowanie osiowe
      • Temperatura otoczenia od 0 °C do 40 °C (inny zakres temperaturowy na zapytanie)
      • Przekładnie standardowo wypełnione smarem syntetycznym CLP HC ISO VG 150, opcjonalnie mineralny do użytku w przemyśle spożywczym, napojów i farmaceutycznym
      • Maksymalna dopuszczalna temperatura przekładni (na powierzchni przekładni) ≤ 90 °C
      • Klasa ochrony IP65
      • Uszczelnienie na wyjściu przekładni standardowo NBR, opcjonalnie FKM.
      • W przypadku cyklu pracy > 60% i wyższych temperatur otoczenia zalecamy promieniowe pierścienie uszczelniające wału wykonane z FKM na wyjściu.
      • Obudowa przekładni z żeliwa.
      • Opcjonalnie bezpośredni montaż serwosilnika firmy STOBER serii EZ/LM bez adaptera i sprzęgła
      • Standardowo lakierowana na kolor czarny RAL9005 (inne kolory na zapytanie
      • Opcjonalnie wykonania kątowe napędów zębatkowych: PH-KX-ME, PH-K-ME

Adapter serwosilnika:

      • Szybkie i łatwe mocowanie silnika serwo
      • EasyAdapt (ME) ze sprzęgłem zaciskowym, opcjonalnie z dużą płytą silnika (MEL)
      • FlexiAdapt (MF) ze sprzęgłem mieszkowym i zintegrowaną termiczną kompensacją długości, opcjonalnie z dużą płytą silnika (MFL)
      • ServoStop (MB) ze złączem wtykowym (sprzęgło kłowe) i zintegrowanym hamulcem sprężynowym

    Liczba zębów Z

    Siła przyspieszeniowa Fv2B [kN]

    Prędkości liniowe vMAX [m/s]

    Luz liniowy

    Δs [mm]

    ZTRS_PH721

    2

    23 – 29

    16 – 17

    1,3 – 3,2

    ≤ 0,02 – 0,03

    ZTRS_PH721

    3

    17 – 18

    15 – 20

    1,4 – 2,8

    ≤ 0,02

    ZTRS_PH722

    2

    23 – 29

    16 – 17

    0,17 – 1

    ≤ 0,02 – 0,03

    ZTRS_PH722

    3

    17 – 18

    15 – 20

    0,18 – 0,89

    ≤ 0,02

    ZTRS_PH821

    3

    26 – 32

    24 – 28

    1,7 – 4,7

    ≤ 0,04

    ZTRS_PH821

    4

    20 – 21

    28 – 40

    1,8 – 3,9

    ≤ 0,04

    ZTRS_PH821

    5

    16 – 17

    28 – 40

    1,8 – 3,9

    ≤ 0,04

    ZTRS_PH822

    3

    26 – 32

    24 – 28

    0,26 – 1,5

    ≤ 0,04

    ZTRS_PH822

    4

    20 – 21

    28 – 45

    0,26 – 1,3

    ≤ 0,04

    ZTRS_PH822

    5

    16 – 17

    28 – 43

    0,27 – 1,3

    ≤ 0,04

    ZTRS_PH932

    5

    20

    70 – 77

    0,42 – 1,4

    ≤ 0,05

    ZTRS_PH932

    6

    16 – 21

    58 – 77

    0,4 – 1,7

    ≤ 0,04 – 0,06

    ZTRS_PH932

    8

    15 – 16

    58 – 79

    0,5 – 1,7

    ≤ 0,06

    ZTRS_PH1032

    10

    15 – 16

    69 – 94

    0,63 – 1,4

    ≤ 0,07

    ZTRS_PH1032

    8

    19 – 20

    69 – 94

    0,63 – 1,4

    ≤ 0,07

     

    Katalogi

    443137_en_04_KAT_Zahnstangentriebe.pdf – Katalog liniowych napędów zębatkowych firmy Stober&Antlanta w j.angielskim 

    442568_01_mh_einstellplatte_en – Instrukcja montażu przekładni Stober z kołem zębatym Atlanta poprzez płytę regulacyjną do zębatki

    442571_01_mh_befestigungswinkel_en Instrukcja montażu automatycznego systemu smarowania zębnika i zębatki 

    442455_1.pdf Instrukcja montażu listew zębatych ATLANTA

    Koła zębate o skośnym i prostym uzębieniu firmy ATLANTA pod kołnierz obrotowy przekładni

    Opcjonalna płyta montażowa przekładni do szybkiego i łatwego wyregulowania luzu pomiędzy kołem zębatym a zębatką za pomocą czterech śrub regulacyjnych.

    Opcjonalne koło zębate z filcu i uchwytem montażowym

    Listwy zębate o skośnym lub prostym uzębieniu firmy ATLANTA

    Opcjonalna płyta montażowa przekładni z elementem regulacyjnym do szybkiego i łatwego wyregulowania luzu pomiędzy kołem zębatym a zębatką firmy ATLANTA

    Zestaw startowy zdecentralizowanego systemu smarowania koła zębatego i listwy zębatej

    Opcjonalny wspornik montażowy umożliwiający uproszczenikonstrukcji maszyny. Możliwość prostego i szybkiego wyregulowania luzu pomiędzy kołem zębatym a zębatką firmy ATLANTA za pomocą śrub nastawczych.