Planetarne napędy zębatkowe ZTRS-PH-ME

Łożyskowane i podparte koła zębate ZTRS firmy ATLANTA, przekładnie planetarne PH/PHV z adapterem ME serwosilnika. Moduły koła zębatego 2 – 10. Liczba zębów 15 – 32. Przełożenia przekładni 3 – 100. Liniowe siły przyspieszeniowe 16 – 94 kN. Max. prędkości liniowe 0,18 – 4,7 m/s. Luz liniowy 7 – 70 µm. 5 klasa jakości.
PLANETARNE NAPĘDY ZĘBATKOWE ZTRS-PH-ME FIRMY STOBER ANTRIEBSTECHNIK
Modułowe koła zębate ZTRS firmy ATLANTA:
- Opracowany przez firmę STOBER mocno przykręcony kielich łożyska nośnego z żebrami usztywniającymi na konturze wewnętrznym umożliwia po raz pierwszy pełne wykorzystanie momentu obrotowego przekładni w napędzie zębatkowym – a tym samym również optymalizację gęstości mocy i sztywności.
- Przy określaniu napędu moment przebicia nie jest już odpowiednią zmienną, ale faktycznie wymaganym momentem obrotowym.
- ZTRS idealnie nadaje się do stosowania w osiach posuwu obrabiarek, maszyn laserowych oraz wysoce dynamicznych i precyzyjnych systemów manipulacyjnych.
- 5 klasa jakości uzębienia według DIN3962
- Uzębienie śrubowe, utwardzone powierzchniowo i szlifowane (lewe 19° 31′ 42″).
- Odpowiednia zębatka musi mieć konstrukcję prawostronną (19° 31′ 42″), minimalna jakość 5/6, materiał C45, 16MnCr5 hartowane indukcyjnie
- Opcjonalnie bicie promieniowe zredukowane ≤ 10 µm
- Zębnik i zębatka: za smarowanie odpowiada klient; polecamy wysokiej jakości smary na bazie oleju syntetycznego, klasa NLGI 0
- Opcjonalnie z filcowym kołem zębatym do smarowania zębatki
Przekładnie planetarne PH/PHV firmy STOBER:
- Wysokowydajne precyzyjne przekładnie planetarne z podtrzymującym uchwytem łożyskowanym
- Precyzyjne – standardowy i zredukowany luz obrotowy
- Precyzyjne – przełożenie w postaci ułamka
- Cichobieżne – skośne uzębienie
- Bezobsługowe – nie wymagają wymiany oleju
- Nasmarowane na cały okres eksploatacji
- Dowolna pozycja pracy
- Opcjonalnie wzmocnione łożyskowanie osiowe
- Temperatura otoczenia od 0 °C do 40 °C (inny zakres temperaturowy na zapytanie)
- Przekładnie standardowo wypełnione smarem syntetycznym CLP HC ISO VG 150, opcjonalnie mineralny do użytku w przemyśle spożywczym, napojów i farmaceutycznym
- Maksymalna dopuszczalna temperatura przekładni (na powierzchni przekładni) ≤ 90 °C
- Klasa ochrony IP65
- Uszczelnienie na wyjściu przekładni standardowo NBR, opcjonalnie FKM.
- W przypadku cyklu pracy > 60% i wyższych temperatur otoczenia zalecamy promieniowe pierścienie uszczelniające wału wykonane z FKM na wyjściu.
- Obudowa przekładni z żeliwa.
- Opcjonalnie bezpośredni montaż serwosilnika firmy STOBER serii EZ/LM bez adaptera i sprzęgła
- Standardowo lakierowana na kolor czarny RAL9005 (inne kolory na zapytanie
- Opcjonalnie wykonania kątowe napędów zębatkowych: PH-KX-ME, PH-K-ME
Adapter serwosilnika:
- Szybkie i łatwe mocowanie silnika serwo
- EasyAdapt (ME) ze sprzęgłem zaciskowym, opcjonalnie z dużą płytą silnika (MEL)
- FlexiAdapt (MF) ze sprzęgłem mieszkowym i zintegrowaną termiczną kompensacją długości, opcjonalnie z dużą płytą silnika (MFL)
- ServoStop (MB) ze złączem wtykowym (sprzęgło kłowe) i zintegrowanym hamulcem sprężynowym
Liczba zębów Z |
Siła przyspieszeniowa Fv2B [kN] |
Prędkości liniowe vMAX [m/s] |
Luz liniowy Δs [mm] |
||
ZTRS_PH721 |
2 |
23 – 29 |
16 – 17 |
1,3 – 3,2 |
≤ 0,02 – 0,03 |
ZTRS_PH721 |
3 |
17 – 18 |
15 – 20 |
1,4 – 2,8 |
≤ 0,02 |
ZTRS_PH722 |
2 |
23 – 29 |
16 – 17 |
0,17 – 1 |
≤ 0,02 – 0,03 |
ZTRS_PH722 |
3 |
17 – 18 |
15 – 20 |
0,18 – 0,89 |
≤ 0,02 |
ZTRS_PH821 |
3 |
26 – 32 |
24 – 28 |
1,7 – 4,7 |
≤ 0,04 |
ZTRS_PH821 |
4 |
20 – 21 |
28 – 40 |
1,8 – 3,9 |
≤ 0,04 |
ZTRS_PH821 |
5 |
16 – 17 |
28 – 40 |
1,8 – 3,9 |
≤ 0,04 |
ZTRS_PH822 |
3 |
26 – 32 |
24 – 28 |
0,26 – 1,5 |
≤ 0,04 |
ZTRS_PH822 |
4 |
20 – 21 |
28 – 45 |
0,26 – 1,3 |
≤ 0,04 |
ZTRS_PH822 |
5 |
16 – 17 |
28 – 43 |
0,27 – 1,3 |
≤ 0,04 |
ZTRS_PH932 |
5 |
20 |
70 – 77 |
0,42 – 1,4 |
≤ 0,05 |
ZTRS_PH932 |
6 |
16 – 21 |
58 – 77 |
0,4 – 1,7 |
≤ 0,04 – 0,06 |
ZTRS_PH932 |
8 |
15 – 16 |
58 – 79 |
0,5 – 1,7 |
≤ 0,06 |
ZTRS_PH1032 |
10 |
15 – 16 |
69 – 94 |
0,63 – 1,4 |
≤ 0,07 |
ZTRS_PH1032 |
8 |
19 – 20 |
69 – 94 |
0,63 – 1,4 |
≤ 0,07 |
Katalogi
443137_en_04_KAT_Zahnstangentriebe.pdf – Katalog liniowych napędów zębatkowych firmy Stober&Antlanta w j.angielskim
442568_01_mh_einstellplatte_en – Instrukcja montażu przekładni Stober z kołem zębatym Atlanta poprzez płytę regulacyjną do zębatki
442571_01_mh_befestigungswinkel_en Instrukcja montażu automatycznego systemu smarowania zębnika i zębatki
442455_1.pdf Instrukcja montażu listew zębatych ATLANTA
Koła zębate o skośnym i prostym uzębieniu firmy ATLANTA pod kołnierz obrotowy przekładni
Opcjonalna płyta montażowa przekładni do szybkiego i łatwego wyregulowania luzu pomiędzy kołem zębatym a zębatką za pomocą czterech śrub regulacyjnych.
Opcjonalne koło zębate z filcu i uchwytem montażowym
Listwy zębate o skośnym lub prostym uzębieniu firmy ATLANTA
Opcjonalna płyta montażowa przekładni z elementem regulacyjnym do szybkiego i łatwego wyregulowania luzu pomiędzy kołem zębatym a zębatką firmy ATLANTA
Zestaw startowy zdecentralizowanego systemu smarowania koła zębatego i listwy zębatej
Opcjonalny wspornik montażowy umożliwiający uproszczenikonstrukcji maszyny. Możliwość prostego i szybkiego wyregulowania luzu pomiędzy kołem zębatym a zębatką firmy ATLANTA za pomocą śrub nastawczych.