Planetarne napędy zębatkowe ZTR-PH-ME

Koła zębate ZTR firmy ATLANTA i przekładnie planetarne PH z adapterem ME serwosilnika. Moduły koła zębatego 2 – 8. Liczba zębów 12 -32. Przełożeni przekładni 3 – 100. Liniowe siły przyspieszeniowe 5,8 – 67 kN. Max. prędkości liniowe 0,09 – 4,7 m/s. Luz liniowy 4 – 44 µm. 5 klasa jakości.
PLANETARNE NAPĘDY ZĘBATKOWE ZTR-PH/PHV-ME FIRMY STOBER ANTRIEBSTECHNIK
Modułowe koła zębate ZTR firmy ATLANTA:
- Bardzo precyzyjna i jednocześnie bardzo wydajna seria ZTR charakteryzuje się małymi średnicami zębników, dużą sztywnością liniową i niższymi momentami obrotowymi.
- Śrubowe koła zębate z przyspawanym kołnierzem można łatwo montować i demontować. Seria ZTR nadaje się zatem idealnie do stosowania w osiach posuwu obrabiarek, w których dzwon łożyska nośnego reprezentuje kontur kolizyjny: oznacza to maszyny bramowe, tokarki pionowe i poziome lub centra frezarskie i wiertarskie.
- 5 klasa jakości uzębienia według DIN3962
- Uzębienie śrubowe, utwardzone powierzchniowo i szlifowane (lewe 19° 31′ 42″).
- Odpowiednia zębatka musi mieć konstrukcję prawostronną (19° 31′ 42″), minimalna jakość 5/6, materiał C45, 16MnCr5 hartowane indukcyjnie
- Opcjonalnie bicie promieniowe zredukowane ≤ 10 µm
- Zębnik i zębatka: za smarowanie odpowiada klient; polecamy wysokiej jakości smary na bazie oleju syntetycznego, klasa NLGI 0
Przekładnie planetarne PH/PHV firmy STOBER:
- Wysoko wydajne precyzyjne przekładnie planetarne z przykręcanym kołem zębatym ATLANTA
- Precyzyjne – standardowy i zredukowany luz obrotowy
- Precyzyjne – przełożenie w postaci ułamka
- Cichobieżne – skośne uzębienie
- Bezobsługowe – nie wymagają wymiany oleju
- Nasmarowane na cały okres eksploatacji
- Dowolna pozycja pracy
- Opcjonalnie wzmocnione łożyskowanie osiowe
- Temperatura otoczenia od 0 °C do 40 °C (inny zakres temperaturowy na zapytanie)
- Przekładnie standardowo wypełnione smarem syntetycznym CLP HC ISO VG 150, opcjonalnie mineralny do użytku w przemyśle spożywczym, napojów i farmaceutycznym
- Maksymalna dopuszczalna temperatura przekładni (na powierzchni przekładni) ≤ 90 °C
- Klasa ochrony IP65
- Uszczelnienie na wyjściu przekładni standardowo NBR, opcjonalnie FKM.
- W przypadku cyklu pracy > 60% i wyższych temperatur otoczenia zalecamy promieniowe pierścienie uszczelniające wału wykonane z FKM na wyjściu.
- Obudowa przekładni z żeliwa.
- Opcjonalnie bezpośredni montaż serwosilnika firmy STOBER serii EZ/LM bez adaptera i sprzęgła
- Standardowo lakierowana na kolor czarny RAL9005 (inne kolory na zapytanie
- Opcjonalnie wykonania kątowe napędów zębatkowych: PH-KX-ME, PH-K-ME
Adapter serwosilnika:
- Szybkie i łatwe mocowanie silnika serwo
- EasyAdapt (ME) ze sprzęgłem zaciskowym, opcjonalnie z dużą płytą silnika (MEL)
- FlexiAdapt (MF) ze sprzęgłem mieszkowym i zintegrowaną termiczną kompensacją długości, opcjonalnie z dużą płytą silnika (MFL)
- ServoStop (MB) ze złączem wtykowym (sprzęgło kłowe) i zintegrowanym hamulcem sprężynowym
Typ |
Moduł m |
Liczba zębów Z |
Siła przyspieszeniowa Fv2B [kN] |
Prędkości liniowe vmax [m/s] |
Luz liniowy Δs [mm] |
ZTR_PH421 |
2 |
12 – 17 |
3,8 – 6,7 |
0,8 – 2,2 |
0,01 – 0,02 |
ZTR_PH422 |
2 |
12 – 17 |
3,8 – 6,7 |
0,11 – 0,72 |
0,01 – 0,02 |
ZTR_PH521 |
2 |
12 – 24 |
3,8 – 10 |
0,8 – 3,2 |
0,01 – 0,02 |
ZTR_PH521 |
3 |
12 – 14 |
6,3 – 10 |
1,2 – 2,9 |
0,02 |
ZTR_PH522 |
2 |
12 – 24 |
3,8 – 10 |
0,09 – 0,96 |
0,01 – 0,02 |
ZTR_PH522 |
3 |
12 – 14 |
6,3 – 10 |
0,14 – 0,88 |
0,02 |
ZTR_PH721 |
2 |
12 – 30 |
3,8 – 15 |
0,67 – 3,2 |
0,01 – 0,03 |
ZTR_PH721 |
3 |
12 – 20 |
6,3 – 19 |
1 – 3,2 |
0,02 – 0,03 |
ZTR_PH721 |
4 |
12 – 13 |
12 – 19 |
1,3 – 2,7 |
0,02 |
ZTR_PH722 |
2 |
12 – 30 |
3,8 – 15 |
0,09 – 1 |
0,01 – 0,03 |
ZTR_PH722 |
3 |
12 – 20 |
6,3 – 19 |
0,13 – 0,99 |
0,02 – 0,03 |
ZTR_PH722 |
4 |
12 – 13 |
12 – 19 |
0,17 – 0,85 |
0,02 |
ZTR_PH821 |
3 |
12 – 33 |
6,3 – 25 |
0,8 – 4,7 |
0,02 – 0,04 |
ZTR_PH821 |
4 |
12 – 24 |
12 – 35 |
1,1 – 4,4 |
0,02 – 0,04 |
ZTR_PH821 |
5 |
12 – 19 |
19 – 35 |
1,3 – 4,4 |
0,03 – 0,04 |
ZTR_PH821 |
6 |
12 – 16 |
25 – 34 |
1,6 – 4,4 |
0,03 – 0,04 |
ZTR_PH822 |
3 |
12 – 33 |
6,3 – 25 |
0,12 – 1,5 |
0,02 – 0,04 |
ZTR_PH822 |
4 |
12 – 24 |
12 – 35 |
0,16 – 1,4 |
0,02 – 0,04 |
ZTR_PH822 |
5 |
12 – 19 |
19 – 35 |
0,2 – 1,4 |
0,03 – 0,04 |
ZTR_PH822 |
6 |
12 – 16 |
25 – 34 |
0,24 – 1,4 |
0,03 – 0,04 |
ZTR_PH932 |
4 |
12 – 21 |
12 – 42 |
0,2 – 1,1 |
0,02 – 0,04 |
ZTR_PH932 |
5 |
14 – 20 |
27 – 70 |
0,29 – 1,4 |
0,03 – 0,05 |
ZTR_PH932 |
6 |
12 – 17 |
28 – 56 |
0,3 – 1,3 |
0,03 – 0,05 |
ZTR_PH1032 |
5 |
12 – 20 |
19 – 67 |
0,25 – 0,88 |
0,03 – 0,04 |
ZTR_PH1032 |
6 |
12 – 19 |
28 – 56 |
0,3 – 1 |
0,03 – 0,05 |
ZTR_PH1032 |
8 |
12 – 13 |
50 – 60 |
0,4 – 0,91 |
0,04 – 0,05 |
Katalogi
443137_en_04_KAT_Zahnstangentriebe443137_en_02_rack_and_pinion_drives_web.pdf – Katalog liniowych napędów zębatkowych firmy Stober&Antlanta w j.angielskim
442568_01_mh_einstellplatte_en – Instrukcja montażu przekładni Stober z kołem zębatym Atlanta poprzez płytę regulacyjną do zębatki
442762_en_02_mh_perma.pdf Instrukcja montażu automatycznego systemu smarowania zębnika i zębatki
442455_1.pdf Instrukcja montażu listew zębatych ATLANTA
Koła zębate o skośnym i prostym uzębieniu firmy ATLANTA pod kołnierz obrotowy przekładni
Opcjonalna płyta montażowa przekładni do szybkiego i łatwego wyregulowania luzu pomiędzy kołem zębatym a zębatką za pomocą czterech śrub regulacyjnych.
Opcjonalne koło zębate z filcu i uchwytem montażowym
Listwy zębate o skośnym lub prostym uzębieniu firmy ATLANTA
Opcjonalna płyta montażowa przekładni z elementem regulacyjnym do szybkiego i łatwego wyregulowania luzu pomiędzy kołem zębatym a zębatką firmy ATLANTA
Zestaw startowy zdecentralizowanego systemu smarowania koła zębatego i listwy zębatej
Opcjonalny wspornik montażowy umożliwiający uproszczenikonstrukcji maszyny. Możliwość prostego i szybkiego wyregulowania luzu pomiędzy kołem zębatym a zębatką firmy ATLANTA za pomocą śrub nastawczych.