Planetarne napędy zębatkowe ZR-PH-ME

Koła zębate ZR i przekładnie planetarne PH-ME z adapterem pod serwosilnik. Moduły koła zębatego 2 – 4. Liczby zębów 26 -40. Dynamiczne siły posuwu 2,1 – 15 kN. Prędkości liniowe 0,23 – 6,7 m/s. Luz liniowy 10 – 56 µm. 5 klasa jakości.

PLANETARNE NAPĘDY ZĘBATKOWE ZR-PH-ME FIRMY STOBER ANTRIEBSTECHNIK

Modułowe koła zębate ZR  firmy ATLANTA:

      • Seria ZR wyposażona jest w spiralne koła zębate o dużym okręgu podziałowym, które pozwalają na wysokie prędkości posuwu.
      • Koła zębate są montowane bez dodatkowego kołnierza – jeden z powodów atrakcyjnego stosunku ceny do wydajności.
      • 5 klasa jakości uzębienia według DIN3962
      • Uzębienie śrubowe, utwardzone powierzchniowo i szlifowane (lewe 19° 31′ 42″).
      • Odpowiednia zębatka musi mieć konstrukcję prawostronną (19° 31′ 42″), minimalna jakość 5/6, materiał C45, 16MnCr5 hartowane indukcyjnie
      • Zębnik i zębatka ZV: za smarowanie odpowiada klient; polecamy wysokiej jakości smary na bazie oleju syntetycznego, klasa NLGI 0

Przekładnie planetarne PH firmy STOBER:

      • Wysoko wydajne precyzyjne przekładnie planetarne z przykręcanym kołem zębatym ATLANTA
      • Precyzyjne – standardowy i zredukowany luz obrotowy
      • Precyzyjne – przełożenie w postaci ułamka
      • Cichobieżne – skośne uzębienie
      • Bezobsługowe – nie wymagają wymiany oleju
      • Nasmarowane na cały okres eksploatacji
      • Dowolna pozycja pracy
      • Opcjonalnie wzmocnione łożyskowanie osiowe
      • Temperatura otoczenia od 0 °C do 40 °C (inny zakres temperaturowy na zapytanie)
      • Przekładnie standardowo wypełnione smarem syntetycznym CLP HC ISO VG 150, opcjonalnie mineralny do użytku w przemyśle spożywczym, napojów i farmaceutycznym
      • Maksymalna dopuszczalna temperatura przekładni (na powierzchni przekładni) ≤ 90 °C
      • Klasa ochrony IP65
      • Uszczelnienie na wyjściu przekładni standardowo NBR, opcjonalnie FKM.
      • W przypadku cyklu pracy > 60% i wyższych temperatur otoczenia zalecamy promieniowe pierścienie uszczelniające wału wykonane z FKM na wyjściu.
      • Obudowa przekładni z żeliwa.
      • Opcjonalnie bezpośredni montaż serwosilnika firmy STOBER serii EZ/LM bez adaptera i sprzęgła
      • Standardowo lakierowana na kolor czarny RAL9005 (inne kolory na zapytanie
      • Opcjonalnie wykonania kątowe napędów zębatkowych: PH-KX-ME, PH-K-ME

Adapter serwosilnika:

      • Szybkie i łatwe mocowanie silnika serwo
      • EasyAdapt (ME) ze sprzęgłem zaciskowym, opcjonalnie z dużą płytą silnika (MEL)
      • FlexiAdapt (MF) ze sprzęgłem mieszkowym i zintegrowaną termiczną kompensacją długości, opcjonalnie z dużą płytą silnika (MFL)
      • ServoStop (MB) ze złączem wtykowym (sprzęgło kłowe) i zintegrowanym hamulcem sprężynowym

Typ

Moduł

m

Liczba zębów Z

Siła przyspieszeniowa

Fv2B [kN]

Prędkości liniowe

vmax [m/s]

Luz liniowy

Δs [mm]

ZR_PH321

2

26 – 27

1,7 – 2,2

1,7 – 3,6

≤ 0,03

ZR_PH322

2

26 – 27

1,7 – 2,2

0,23 – 1,2

≤ 0,03

ZR_PH421

2

33 – 37

2,5 – 3,7

2,2 – 5,1

≤ 0,03

ZR_PH422

2

33 – 37

2,5 – 3,7

0,29 – 1,7

≤ 0,03

ZR_PH521

2

40 – 45

5,2 – 7,5

2,7 – 6,3

≤ 0,04

ZR_PH521

3

30

5,2 – 6,7

3 – 6,3

≤ 0,04

ZR_PH522

2

40 – 45

5,2 – 7,5

0,31 – 1,9

≤ 0,04

ZR_PH522

3

30

5,2 – 6,7

0,35 – 1,9

≤ 0,04

ZR_PH721

3

35 – 40

7,9 – 13

2,9 – 6,7

≤ 0,05 – 0,06

ZR_PH721

4

30

7,9 – 11

3,3 – 6,7

≤ 0,06

ZR_PH722

3

35 – 40

7,9 – 13

0,38 – 2,1

≤ 0,05 – 0,06

ZR_PH722

4

30

7,9 – 11

0,43 – 2,1

≤0,06

Katalogi

443137_en_04_KAT_Zahnstangentriebe.pdf – Katalog liniowych napędów zębatkowych firmy Stober&Antlanta w j.angielskim 

Koła zębate o skośnym i prostym uzębieniu firmy ATLANTA pod wał z klinem

Opcjonalna płyta montażowa przekładni do szybkiego i łatwego wyregulowania luzu pomiędzy kołem zębatym a zębatką za pomocą czterech śrub regulacyjnych.

Opcjonalne koło zębate z filcu z uchwytem montażowym

Listwy zębate o skośnym lub prostym uzębieniu firmy ATLANTA

Opcjonalna płyta montażowa przekładni z elementem regulacyjnym do szybkiego i łatwego wyregulowania luzu pomiędzy kołem zębatym a zębatką firmy ATLANTA

Zestaw startowy zdecentralizowanego systemu smarowania koła zębatego i listwy zębatej