Koła zębate ZV z kątowymi przekładniami stożkowymi K

Koła zębate ZV i kątowe przekładnie stożkowe K-ME z adapterem pod serwosilnik. Moduły koła zębatego 2 – 4. Liczby zębów 18 -25. Dynamiczne siły posuwu 2,7 – 15 kN. Prędkości liniowe 0,06 – 3,8 m/s. Luz liniowy 12 – 111 µm. 6 klasa jakości.

KĄTOWE NAPĘDY ZĘBATKOWE ZV-K-ME FIRMY STOBER ANTRIEBSTECHNIK

Modułowe koło zębate:

      • 6 klasa jakości uzębienia według DIN3962
      • Uzębienie śrubowe, utwardzone powierzchniowo i szlifowane (lewe 19° 31′ 42″).
      • Bezluzowe połączenie wał-piasta, klejone kurczliwie i skręcane na wpust
      • Odpowiednia zębatka musi mieć konstrukcję prawostronną (19° 31′ 42″), minimalna jakość 8, materiał C45 hartowana indukcyjne
      • Do wyboru dwie pozycje mocowania zębnika: (E) uzębienie na końcu wału wyjściowego, (S) uzębienie zaraz przy przekładni zapewniające wyższe dopuszczalne siły posuwu.
      • Zębnik i zębatka ZV: za smarowanie odpowiada klient; polecamy wysokiej jakości smary na bazie oleju syntetycznego, klasa NLGI 0

Kątowe przekładnie stożkowe:

      • Precyzyjne – standardowy i zredukowany luz obrotowy
      • Precyzyjne – przełożenie w postaci ułamka
      • Cichobieżne – skośne uzębienie
      • Bezobsługowe – nie wymagają wymiany oleju
      • Nasmarowane na cały okres eksploatacji
      • Pozycja pracy do określenia przy zamówieniu
      • Różne formy mocowania przekładni: G: otwory gwintowane, N: łapy
      • Temperatura otoczenia od 0 °C do 40 °C (inny zakres temperaturowy na zapytanie)
      • Przekładnie standardowo wypełnione smarem syntetycznym CLP HC ISO VG 150, opcjonalnie mineralny do użytku w przemyśle spożywczym, napojów i farmaceutycznym
      • Maksymalna dopuszczalna temperatura przekładni (na powierzchni przekładni) ≤ 80 °C
      • Klasa ochrony IP65 opcjonalnie IP66
      • Uszczelnienie na wyjściu przekładni standardowo NBR, opcjonalnie FKM.
      • W przypadku cyklu pracy > 60% i wyższych temperatur otoczenia zalecamy promieniowe pierścienie uszczelniające wału wykonane z FKM na wyjściu.
      • Obudowa przekładni z żeliwa.
      • Opcjonalnie bezpośredni montaż serwosilnika firmy STOBER serii EZ/LM bez adaptera i sprzęgła
      • Standardowo lakierowana na kolor czarny RAL9005 (inne kolory na zapytanie

Adapter silnika serwo:

      • Szybkie i łatwe mocowanie silnika serwo
      • EasyAdapt (ME) ze złączem zaciskowym
      • ServoStop (MB) ze złączem wtykowym (sprzęgło kłowe) i zintegrowanym hamulcem sprężynowym

Typ

Moduł m

Liczba zębów Z

Siła przyspieszeniowa Fv2B [kN]

Max. prędkość liniowa vmax [m/s]

Luz liniowy Δs [mm]

ZV_K102

2

20 – 21

2,6 – 6,4

0,19 – 2,5

≤ 0,07

ZV_K202

2

25 – 26

2 – 8,5

0,22 – 2,8

≤ 0,08

ZV_K202

3

18 – 19

1,9 – 7,7

0,24 – 3

≤ 0,08

ZV_K203

2

25 – 26

5,2 – 8,3

0,06 – 0,39

≤ 0,08

ZV_K203

3

18 – 19

5,4 – 7,6

0,06 – 0,42

≤ 0,08

ZV_K302

2

25 – 26

2,2 – 10

0,2 – 2,6

≤ 0,08

ZV_K302

3

18 – 19

2,1 – 11

0,22 – 2,9

≤ 0,08

ZV_K303

2

25 – 26

5,2 – 10

0,05 – 0,43

≤ 0,08

ZV_K303

3

18 – 19

5,3 – 11

0,06 – 0,46

≤ 0,08

ZV_K402

3

22 – 23

4,5 – 15

0,26 – 3,2

≤ 0,1

ZV_K402

4

18 – 19

4,2 – 16

0,29 – 3,5

≤ 0,11

ZV_K403

3

22 – 23

6,6 – 15

0,07 – 0,57

≤ 0,1

ZV_K403

4

18 – 19

6,9 – 16

0,07 – 0,62

≤ 0,11

 

Katalogi

443137_en_04_KAT_Zahnstangentriebe.pdf – Katalog liniowych napędów zębatkowych firmy Stober&Antlanta w j.angielskim 

442763_01_bal_perma – Instrukcja obsługi automatycznego systemu smarowania zębnika i zębatki

442568_01_mh_einstellplatte_en – Instrukcja montażu przekładni Stober z kołem zębatym Atlanta poprzez płytę regulacyjną do zębatki

Koła zębate o skośnym uzębieniu firmy ATLANTA pod wał z klinem

Opcjonalna płyta montażowa przekładni do szybkiego i łatwego wyregulowania luzu pomiędzy kołem zębatym a zębatką za pomocą czterech śrub regulacyjnych.

Opcjonalne koło zębate z filcu z uchwytem montażowym

Listwy zębate o skośnym lub prostym uzębieniu firmy ATLANTA

Opcjonalna płyta montażowa przekładni z elementem regulacyjnym do szybkiego i łatwego wyregulowania luzu pomiędzy kołem zębatym a zębatką firmy ATLANTA

Zestaw startowy zdecentralizowanego systemu smarowania koła zębatego i listwy zębatej