Odkryj wysokoefektywne układy hamulcowe falowe dla statków, które są dokładnie dostosowane do Twoich indywidualnych wymagań. Niezależnie od tego, czy to luksusowy jacht, statek badawczy, łódź rybacka, statek wojskowy czy łódź podwodna: nasze nowoczesne rozwiązania zapewniają maksymalne bezpieczeństwo, niezawodność i efektywność na pokładzie. Każdy projekt traktujemy jako fascynującą misję. Dzięki naszej bliskiej współpracy z uznanymi partnerami stale rozszerzamy naszą ofertę układów hamulcowych falowych dla statków o najnowsze technologie i innowacje. Skorzystaj z indywidualnie opracowanych, wydajnych układów hamulcowych falowych dla statków oraz z usług najwyższej jakości, które nie pozostawiają żadnych życzeń nieodpowiedzianych. Zaufaj naszemu wieloletniemu doświadczeniu i zabezpiecz się na decydującą przewagę technologiczną dla swojego statku!
Jednotarczowy hamulec bezpieczeństwa z dwiema powierzchniami ciernymi WFA / WFB / WFC. Zamykany sprężynowo, otwierany elektromagnetycznie. Momenty nominalne hamowania od 1,50 Nm do 1500 Nm. Średnice zewnętrzne od 91 mm do 307 mm. Standardowa osłona przeciwpyłowa (zawsze zalecana), regulowana szczelina powietrzna (modele WFA, WFB, WFC), ręczne zwalnianie (modele WFB, WFC), regulowany moment obrotowy (model WFC). Specjalna konstrukcja do pracy w wodzie morskiej i w warunkach przeciwwybuchowych. Możliwość montażu silnika zgodnego z normami IEC lub NEMA
Jednotarczowy hamulec bezpieczeństwa z dwiema powierzchniami ciernymi. Zamykany sprężynowo, otwierany elektromagnetycznie. Momenty nominalne hamowania od 0,12 Nm do 400 Nm. Średnice zewnętrzne od 37 mm do 190 mm. Dostępna wersja bezluzowa. Praca na mokro lub na sucho. Kombinacje tarcz ciernych: stal-brąz, stal-brąz spiekany lub stal-stal. Mogą być również używane jako hamulce awaryjne, jeśli hamulec jest rzadko uruchamiany.