Hamulec dźwigniowy aktywny – zacisk hamulcowy zamykany pneumatycznie, otwierany sprężynowo. Hamulec roboczy. Zakres sił hamowania: 330 N – 33 000 N. Hamulec dźwigniowy pasywny, hamulec bezpieczeństwa otwierany pneumatycznie i sprężynowo, zamykany tylko sprężynowo. Zakres sił hamowania: 520 N – 33 000 N. Rozmiary: R&H050 do R&H350. Elastyczny system modułowy. Konstrukcja oszczędzająca miejsce. Minimalna przestrzeń montażowa w kierunku osiowym. Szybki czas reakcji. Brak efektu serwo, nadaje się do hamowania w dwóch kierunkach. Nieograniczony rozmiar tarczy.
Hamulec dźwigniowy aktywny – zacisk hamulcowy zamykany hydraulicznie, otwierany sprężynowo. Hamulec roboczy. Hamulec dźwigniowy pasywny – hamulec bezpieczeństwa otwierany hydraulicznie i sprężynowo, zamykany sprężynowo. Rozmiary: RH050 do RH360. Elastyczny system modułowy. Konstrukcja oszczędzająca miejsce. Minimalna przestrzeń montażowa osiowa. Szybki czas reakcji. Brak efektu serwo, nadaje się do hamowania w dwóch kierunkach. Nieograniczony rozmiar tarczy.
Hamulec dźwigniowy aktywny – zacisk hamulcowy zamykany ręcznie, otwierany sprężynowo. Hamulec roboczy. Zakres sił hamowania: 500 N – 6 000 N. Rozmiary: RH050 do RH350. Elastyczny system modułowy. Konstrukcja oszczędzająca miejsce. Minimalna przestrzeń montażowa w kierunku osiowym. Szybki czas reakcji. Brak efektu serwo, nadaje się do hamowania w dwóch kierunkach. Nieograniczony rozmiar tarczy.
Hamulec dźwigniowy pasywny – zacisk hamulcowy otwierany sprężynowo i elektrycznie, zamykany sprężynowo. Hamulec bezpieczeństwa. Zakres sił hamowania: 2 600 N – 33 000 N. Rozmiary: RH050 do RH360. Elastyczny system modułowy. Konstrukcja oszczędzająca miejsce. Minimalna przestrzeń montażowa w kierunku osiowym. Szybki czas reakcji. Brak efektu serwo, nadaje się do hamowania w dwóch kierunkach. Nieograniczony rozmiar tarczy.