Przekładnie płaskie F-MR

przekładnie płaskie, przekładnie z adapterem, przekładnie ze sprzęgłem

Płaska przekladnia walcowa F z adapterem MR elektrycznego silnika asynchronicznego. Zakres przełożeń 4,3:1 – 552:1. Momenty znamionowe 44 – 1 100 Nm. Luz obrotowy 5 – 11 minut kątowych. Sprawność 96 – 97 %. Klasa ochrony IP65 / IP66. Ze sprzęgłami BOWEX lub ROTEX. Z kołnierzami w standardzie IEC, NEMA-C. Opcjonalnie wykonanie przeciwwybuchowe ATEX, z pierścieniem zaciskowym. Obudowa z żeliwa.

PRZEKŁADNIE PŁASKIE F-MR

Właściwości przekładni płaskich F-MR

  • Precyzyjne – przełożenie przekładni w postaci ułamka, brak błędów pozycjonowania
  • Do wyboru; standardowy lub zredukowany lub obrotowy międzyzębny
  • Bezobsługowe – nie wymaganą wymiany oleju, ani konserwacji
  • Cichobieżne – koła zębate o skośnym uzębieniu
  • Uszczelnienie FKM na wejściu / NBR na wyjściu 
  • Niskie momenty bezwładności
  • Opcjonalnie wzmocnione łożyskowanie wału wyjściowego
  • Praca ciągła bez dodatkowego chłodzenia
  • Temperatura otoczenia od 0° C do 40° C (inny zakres temperatur na zapytanie)
  • Dopuszczalna temperatura pracy ciągłej przekładni ≤ 80 °C, dopuszczalne są skoki temperatury do ≤ 120 °C.
  • Klasa ochrony IP65
  • Ilość oleju zależna od pozycji pracy
  • Przy zapytaniu i zamawianiu należy podawać pozycje pracy
  • Gotowe do pracy i zalane syntetycznym olejem przekładniowym typu CLP HC ISO VG 150.
  • Jedna warstwa lakieru podkładowego w kolorze RAL7001 lub RA9005,

Opcjonalne wykonania przekładni płaskich F-MR

  • Klasa ochrony IP66
  • Uszczelenienie FKM VITON
  • Specjalne oleje dla przemysłu spożywczego na życzenie klienta
  • Konstrukcja przeciwwybuchowa zgodnie z dyrektywą ATEX 2014/34/UE
  • Dwie lub więcej lakierów i w dowolnym kolorze RAL
  • Zbiorniczek wyrównawczy oleju dla pozycji montażowe EL5 (wałem wyjściowym pionowo w dół)
  • Z hamulcem bezpieczeństwa w adapterze MB

Różne formy mocowania przekładnia płaskich F-MR

  • N – na łapach, G – otwory gwintowane, Q – kołnierz kwadratowych, F – kołnierz okrągły, NG, NF.

 Różne formy wałów wyjściowych przekładni płaskich F-MR

  • V – pełny wał z klinem, A – wał drążony z wpustem, S wał drążony gładki z pierścieniem zaciskowym i osłoną

Właściwości adapterów silnikowych MR przekładni płaskich F:

  • Adapter silnikowy MGS MR ze sprzęgłem o zębach łukowych (giętkie połączenie wału) do silników z wpustem pasowanym, opcjonalnie również z bezluzowym sprzęgłem wtykowym do montażu elektrycznych silników asynchronicznych z wałem gładkim.
  • Zaprojektowane z okrągłym przyłączem silnika do mocowania standardowych silników zgodnie z IEC i NEMA-C
  • Z bezluzowym sprzęgłem wtykowym do montażu serwosilników (elektrycznych silników synchronicznych) z gładkim wałem.
  • Opcjonalnie MQ z kwadratowym kołnierzem złącza silnika do mocowania serwosilników.

Przykłady zastosowań płaskich przekładni walcowych F-MR

  • Technologia przenośników
  • Napędy pomp
  • Napędy wentylatorów
  • Napędy przewijarek, nawijarek
  • Napędy podajników
  • Napędy dozowników
  • Napędy wrzecionowe

Katalogi

SMS-MGS-Getriebe441834-05de.pdf – Katalog przekładni MGS/SMS firmy Stober z adapterem i sprzęgłem silnika