Przekładnia planetarna PH-MB z hamulcem

przekładnie z hamulcem, przekładnie planetarne z hamulcem, stober ph-mb, stober servostop

Przekładnia planetarna PH z wałem kołnierzowym, obrotowym, z hamulcem bezpieczeństwa w adapterze MB serwosilnika. Zakres przełożeń 4:1 – 100:1. Momenty obrotowe 144 – 7 500 Nm. Momenty znamionowe hamulców 8 – 160 Nm. Luz obrotowy 1 – 3 arcmin. Sprawność 93 – 96 %. Bezpieczne hamowanie w przypadku braku zasilania. Opcjonalnie z serwosilnikiem, z modułowym kołem zębatym, ze zredukowanym luzem obrotowym.

PRZEKŁADNIA PLANETARNA PH-MB Z HAMULCEM

Właściwości przekładni planetarnych PH:

  • Wysokowydajne przekładnie serwo o zwiększonej sztywności skrętnej i promieniowej (radialnej)
  • Wał wyjściowy: wał kołnierzowy obrotowy.
  • Precyzyjne – luz obrotowy standardowy lub zredukowany.
  • Brak błędów pozycjonowania – przełożenie przekładni w postaci ułamka.
  • Bezobsługowe – nie wymaganą wymiany oleju, ani konserwacji.
  • Cichobieżne – koła zębate o skośnym uzębieniu, max 59 – 64 dB.
  • Promieniowe pierścienie uszczelniające wał wejściowy FKM / wyjściowy NBR.
  • Niskie momenty bezwładności.
  • Sztywne łożysko wyjściowe z powodu napięcia wstępnego.
  • Praca ciągła bez dodatkowego chłodzenia.
  • Temperatura otoczenia od 0° C do 40° C (inny zakres temperatur na zapytanie).
  • Max. temperatura obudowy przekładni ≤ 90 °C.
  • Klasa ochrony IP65.
  • Dowolna pozycja pracy.
  • Syntetyczny olej przekładniowy typu CLP HC ISO VG 150.
  • Jedna warstwa lakieru podkładowego w kolorze RAL7001 lub RA9005.

Opcjonalne wykonania przekładni planetarnych PH:

  • Wzmocnione łożyskowanie osiowe i radialne wału wyjściowego dla wielkości PH3-PH5.
  • Podwójne uszczelnienie adaptera serwosilnika
  • Uszczelnienie FKM VITON dla wysokich temperatur.
  • Z modułowym kołem zębatym o skośnym uzębieniu.
  • Konstrukcja przeciwwybuchowa zgodnie z dyrektywą ATEX 2014/34/UE.
  • Specjalne oleje dla przemysłu spożywczego na życzenie klienta.
  • Dwie lub więcej lakierów i w dowolnym kolorze RAL.
  • Wykonanie antykorozyjne Washdown.
  • Klasa ochrony IP66.
  • Zmiana ilości oleju przy pracy dwu-kierunkowej w zakresie ruchu od ±20° do ±90°.
  • Cykliczna praca rewersyjna ≤ ± 20° na zamówienie.
  • Bez adaptera – bezpośrednio z serwosilnikami EZ/LM
  • Z hamulcem bezpieczeństwa w adapterze przekładni

Właściwości adapterów MB z hamulcem ServoSTOP

  • Adapter z hamulcem zintegrowany z przekładnią planetarną.
  • Pełni funkcję hamulca trzymającego.
  • Hamowanie od pełnej prędkości, np. w przypadku spadku napięcia lub wyłączenia awaryjnego w sytuacjach zagrożenia.
  • Może pracować jako hamulec pojedynczy lub w połączeniu z hamulcem silnikowym jako redundantny układ hamulcowy.
  • Hamulec sprężynowy uruchamiany elektrycznie do pracy na sucho.
  • Posiada bezluzowe sprzęgło wtykowe (sprzęgło kłowe) umożliwiające łatwy demontaż silnika przy hamowanej osi w dowolnym położeniu.
  • Kontrola zwolnienia elektrycznego w skrzynce zaciskowej za pomocą bezdotykowego i odpornego na zużycie wyłącznika zbliżeniowego.
  • Ręczna kontrola zużycia poprzez kontrolę szczeliny powietrznej za pomocą szczelinomierza
  • Promieniowe pierścienie uszczelniające wał wykonane z FKM z dwiema wargami uszczelniającymi
  • Cztery otwory spustowe oleju zabezpieczające hamulce przed zaolejeniem w przypadku wycieku
  • System różnicowo-redundantny zgodny z EN ISO 13849-1
  • Podłączenie elektryczne standardowo w puszce elektrycznej, opcjonalnie jako złącze wtykowe (niemożliwe w połączeniu z kontrolą zwolnienia)
  • W stanie beznapięciowym hamowanie odbywa się za pomocą siły sprężyny.
  • Hamulec jest zwalniany przez cewkę elektromagnetyczną prądu stałego przed włączeniem silnika.
  • Standardowo złącza wtykowe silnika lub skrzynka zaciskowa/złącze wtykowe adaptera silnika są zamontowane w pozycji 270°
  • Razem z hamulcem silnika daje to rozwiązanie z dwoma hamulcami i wyjątkowo kompaktowymi wymiarami.

Katalogi

443234_en_02_KAT_ServoStop.pdf – Katalog przekładni Stober z hamulcami ServoSTOP 

Formularz_przekladnie_STOBER_26082024.pdf – Formularz zapytania o serwo przekładnie Stober w j.polskim/niemieckim/angielskim