Napędy liniowe śrubowe DLT/DLK

Podwójna prowadnica liniowa rolkowa wózka z napędem śrubowym kulowym lub trapezowym. 3 grupy wielkości profili aluminiowych 120×60, 160×80 i 200×100. Siła posuwu max. 10 kN. Obciążenie wózka max. 490 kg. Precyzja pozycjonowania: śruba kulowa ±0,05 / ±0,025 mm, śruba trapezowa ±0,2 mm. Długość posuw max. 3000mm. Max. prędkość zależna od długości i grubości śruby. Wykonanie bryzgoszczelne i kurzoszczelne, opcjonalnie antykorozyjne.

NAPĘDY LINIOWE ŚRUBOWE DLT/DLK

logo cad

Właściwości napędów liniowych śrubowych DLT/DLK:

  • Korpus prowadnicy składa się z aluminiowego profilu prostokątnego, w którym zintegrowane są dwie prowadnice rolkowe.
  • Zamontowany na nim wózek prowadzący porusza się za pomocą obracającego się trzpienia gwintowanego z przynależną nakrętką prowadzącą.
  • Symetrię prowadnic można wyrównać z równoległymi jednostkami liniowymi lub gdy dwa prowadnice są przesuwane na jednej jednostce za pomocą nakrętki prowadzącej.
  • Otwory w korpusie prowadnicy zakryte są trzema listwami maskującymi, które chronią napęd przed zachlapaniem wodą i kurzem.
  • Dobre możliwe zastosowanie jako oś pionowa w systemie portalowym z krótkimi ruchami skoku.
  • Pozycja montażu: dowolna, maks. długość od jednej sztuki 3000 mm.
  • Połączenie wózka prowadzącego: rowki teowe
  • Mocowanie: za pomocą rowków teowych i zestawów montażowych.
  • Oś liniową można łączyć z dowolnym profilem rowka teowego.
  • Łożysko wózka: Wózek jest standardowo montowany na ośmiu rolkach, które można regulować i serwisować w pozycji centralnej.
  • Jeśli karetka zostanie przedłużona, można zwiększyć liczbę rolek.

Tabela napędów liniowych śrubowych DLT/DLK

Typ Rodzaj śruby Wlk.śruby Moment jałowy Rozm. wału wej. Max. siła posuwu
Nm mm kN
DLT120 trapezowa TR18x4/18×8 0,6/0,9 10×27 0,9
DLK120 kulowa KG16x5/16×10/16×16/20×20/25×5/25×10 0,5/0,8
DLT160 trapezowa TR24x5/24×10 0,6/0,9 14×35 5,0
DLK160 kulowa KG25x5/25×10/25×25/20×20 0,5/0,8
DLT200 trapezowa TR32x6/32×12 0,9/1,1 22×45 10,0
DLK200 kulowa KG32x5/32×10/32×20/32×32 0,7/0,9

Precyzja pozycjonowania napędów śrubowych:

  • dla śruby kulowej: ±0,05 mm / opcjonalnie ±0,025 mm
  • dla śruby trapezowej: ±0,2 mm

Sprawność napędów liniowych śrubowych:

  • śruby kulowej: 90 %
  • śruby trapezowej: 34,9 – 51,3 %

Wykonania opcjonalne napędów liniowych śrubowych DLT/DLK:

  • wydłużony, podwójny lub wzmocniony wózek
  • gwint prawy, lewy śruby lub dzielony
  • podwyższona ochrona antykorozyjna
  • osłona mieszkowa prowadnicy

Akcesoria napędów liniowych DLT/DLK:

  • adapter silnika, przekładni
  • sprzęgło kłowe ROTEX,
  • profile montażowe,
  • uchwyty montażowe czujników indukcyjnych, krańcówek
  • płyta montażowa
  • wpusty przesuwne (nakrętki teowe) wózka, profilu aluminiowego
  • pokrętło ręczne
  • analogowy wskaźnik pozycji
  • ręczna blokada wózka
  • przekładnie kątowe 1:1
  • komplet paska zębatego do synchronizacji równoległej dwóch śrubowych napędów liniowych
  • prowadniki kablowe

logo konfigurator

Katalogi

DLT_DLK_EN.pdf – Karta katalogowa napędów liniowych śrubowych DLT/DLK firmy Bahr

DLT_DLK_INSTRUCTION.pdf – Instrukcja montażu śrubowych napędów liniowych DLT/DLK w j.angielskim

ACCESSORIES_EN.pdf – Akcesoria napędów i prowadnic liniowych firmy Bahr

Faxanfragen.pdf – Formularz zapytania o napędy liniowe i prowadnice liniowe Bahr