Napędy liniowe śrubowe DLT/DLK
Podwójna prowadnica liniowa rolkowa wózka z napędem śrubowym kulowym lub trapezowym. 3 grupy wielkości profili aluminiowych 120×60, 160×80 i 200×100. Siła posuwu max. 10 kN. Obciążenie wózka max. 490 kg. Precyzja pozycjonowania: śruba kulowa ±0,05 / ±0,025 mm, śruba trapezowa ±0,2 mm. Długość posuw max. 3000mm. Max. prędkość zależna od długości i grubości śruby. Wykonanie bryzgoszczelne i kurzoszczelne, opcjonalnie antykorozyjne.
NAPĘDY LINIOWE ŚRUBOWE DLT/DLK
Właściwości napędów liniowych śrubowych DLT/DLK:
- Korpus prowadnicy składa się z aluminiowego profilu prostokątnego, w którym zintegrowane są dwie prowadnice rolkowe.
- Zamontowany na nim wózek prowadzący porusza się za pomocą obracającego się trzpienia gwintowanego z przynależną nakrętką prowadzącą.
- Symetrię prowadnic można wyrównać z równoległymi jednostkami liniowymi lub gdy dwa prowadnice są przesuwane na jednej jednostce za pomocą nakrętki prowadzącej.
- Otwory w korpusie prowadnicy zakryte są trzema listwami maskującymi, które chronią napęd przed zachlapaniem wodą i kurzem.
- Dobre możliwe zastosowanie jako oś pionowa w systemie portalowym z krótkimi ruchami skoku.
- Pozycja montażu: dowolna, maks. długość od jednej sztuki 3000 mm.
- Połączenie wózka prowadzącego: rowki teowe
- Mocowanie: za pomocą rowków teowych i zestawów montażowych.
- Oś liniową można łączyć z dowolnym profilem rowka teowego.
- Łożysko wózka: Wózek jest standardowo montowany na ośmiu rolkach, które można regulować i serwisować w pozycji centralnej.
- Jeśli karetka zostanie przedłużona, można zwiększyć liczbę rolek.
Tabela napędów liniowych śrubowych DLT/DLK
Typ | Rodzaj śruby | Wlk.śruby | Moment jałowy | Rozm. wału wej. | Max. siła posuwu |
Nm | mm | kN | |||
DLT120 | trapezowa | TR18x4/18×8 | 0,6/0,9 | 10×27 | 0,9 |
DLK120 | kulowa | KG16x5/16×10/16×16/20×20/25×5/25×10 | 0,5/0,8 | ||
DLT160 | trapezowa | TR24x5/24×10 | 0,6/0,9 | 14×35 | 5,0 |
DLK160 | kulowa | KG25x5/25×10/25×25/20×20 | 0,5/0,8 | ||
DLT200 | trapezowa | TR32x6/32×12 | 0,9/1,1 | 22×45 | 10,0 |
DLK200 | kulowa | KG32x5/32×10/32×20/32×32 | 0,7/0,9 |
Precyzja pozycjonowania napędów śrubowych:
- dla śruby kulowej: ±0,05 mm / opcjonalnie ±0,025 mm
- dla śruby trapezowej: ±0,2 mm
Sprawność napędów liniowych śrubowych:
- śruby kulowej: 90 %
- śruby trapezowej: 34,9 – 51,3 %
Wykonania opcjonalne napędów liniowych śrubowych DLT/DLK:
- wydłużony, podwójny lub wzmocniony wózek
- gwint prawy, lewy śruby lub dzielony
- podwyższona ochrona antykorozyjna
- osłona mieszkowa prowadnicy
Akcesoria napędów liniowych DLT/DLK:
- adapter silnika, przekładni
- sprzęgło kłowe ROTEX,
- profile montażowe,
- uchwyty montażowe czujników indukcyjnych, krańcówek
- płyta montażowa
- wpusty przesuwne (nakrętki teowe) wózka, profilu aluminiowego
- pokrętło ręczne
- analogowy wskaźnik pozycji
- ręczna blokada wózka
- przekładnie kątowe 1:1
- komplet paska zębatego do synchronizacji równoległej dwóch śrubowych napędów liniowych
- prowadniki kablowe
Katalogi
DLT_DLK_EN.pdf – Karta katalogowa napędów liniowych śrubowych DLT/DLK firmy Bahr
DLT_DLK_INSTRUCTION.pdf – Instrukcja montażu śrubowych napędów liniowych DLT/DLK w j.angielskim
ACCESSORIES_EN.pdf – Akcesoria napędów i prowadnic liniowych firmy Bahr
Faxanfragen.pdf – Formularz zapytania o napędy liniowe i prowadnice liniowe Bahr