Silniki liniowe z prowadnicą szynową DSM

2 grupy wielkości 160×80, 200×100. 3 grupy wielkości silnika. Dokładność przesuwu maks. ± 0,05 do 4000 mm, ± 0,1 >4000 mm. Powtarzalność ± 0,05 mm. Max. długość jednego profilu aluminiowego 6000 mm bez łączeń. System pomiarowy: inkrementalny enkoder liniowy LE100 lub inny

SILNIKI LINIOWE Z PROWADNICĄ SZYNOWĄ DSM FIRMY BAHR

  • Korpus prowadnicy składa się z prostokątnego profilu aluminiowego, w którym zintegrowane są dwie prowadnice szynowe z czterema lub ośmioma wózkami, w zależności od długości.
  • Oś silnika liniowego DSM opiera się na zasadzie liniowego synchronicznego silnika trójfazowego.
  • Część wtórna jest wyposażona w magnesy trwałe i służy jako stojan.
  • Część pierwotna jako wirnik ma uzwojenie trójfazowe.
  • Nawet gdy silnik jest odłączony od zasilania, przyciąganie magnetyczne prowadzi do powstania siły pomiędzy częścią pierwotną i wtórną, która może zostać wykorzystana jako mechaniczne napięcie wstępne łożysk.
  • Kilka wózków prowadzących (części głównych) można przesuwać niezależnie od siebie po profilu prowadzącym.
  • Wysoka dynamika i powtarzalność.
  • Pozycja montażowa.
  • Dowolna, maksymalna długość od jednej sztuki 6000 mm.
  • Wózek standardowo osadzony jest na czterech płozach, które można serwisować w jednym położeniu.
  • W przypadku przedłużenia wózka można zwiększyć liczbę płóz.
  • Powtarzalność ± 0,05 mm.
  • Dokładność przesuwu maks. ± 0,05 do 4000 mm, ± 0,1 >4000 mm.

DSM_EN.pdf – Karta katalogowa silników liniowych z prowadnicami szynowymi DSM Bahr

linearencoder_dlm_dsm_de.pdf – Karta katalogowa liniowych enkoderów pomiarowych LE100/MB100