Silnik liniowy z liniową prowadnicą szynową DSM

3 grupy wielkości: 120, 160, 200. Aluminiowa jednostka liniowa z wewnątrzną, podwójną liniową prowadnicą szynową wózka dla wysokich przeciążeń. Wózek napędzany za pomocą elektrycznego, synchronicznego silnika liniowego AC zintegrowanego wewnątrz aluminiowego profilu liniowego. Dokładność powtórzeń: ± 0,05mm do 4metrów, powyżej ±0,1mm. Max.prędkosć liniowa 8 m/s

ELEKTRYCZNE SILNIKI LINIOWE Z PODWÓJNĄ PROWADNICĄ SZYNOWĄ WÓZKA DSM FIRMY BAHR MODULTECHNIK

 

  • Profil prowadzący wyposażony jest w magnesy trwałe i pełni funckję stojana (jako część wtórna).
  • Wózek wyposażony jest w prowadnice szynowe (jako część podstawowa).
  • Przyciąganie magnetyczne wywołuje siły pomiędzy wózkiem a liniowym profilem prowadzącym także przy braku prądu.
  • Istnieje możliwość napędzania kilku wózków niezależnie na jednym liniowym profilu prowadzącym.
  • Max. długość 6000mm bez połczeń z jednego aluminiowego profilu prowadzącego
  • Max. siła przyciągania magnetycznego Fa=11000 N
  • Max. siła z uwzględnieniem mocy silnika Fzm=13860N
  • Max. zewnętrzna siła obciążenia Fz=8184N
  • 3 grupy wielkości elektrycznych silników liniowych
  • Ciągła siła największego silnika liniowego 766 N

BAHR-katalog_de_web201803.pdf – Katalog silników liniowych z liniowymi prowadnicami wózka DSM firmy Bahr w j.niemieckim

BAHR-katalog_en_web201803.pdf – Katalog silników liniowych z liniowymi prowadnicami wózka DSM firmy Bahr w j.angielskim

DSM_DSM160P_INSTRUCTION.pdf – instrukcja montażu silników liniowych z liniowymi prowadnicami wózka DSM firmy Bahr w j.angielskim

Dane techniczne enkodera pomiarowego LE100/1

  • Napięcie zasilania 10,5 – 30 [V(DC)], 5 [V(DC)] +/- 5%
  • Pobór prądu: <25 mA przy 24 VDC; <50mA przy 5VDC
  • Ochrona: przed odwrotną polaryzacją
  • Obudowa metalowa
  • Sygnały wyjściowe: sinus A, B, przesunięcie fazowe 90 °
  • Prąd wyjściowy: I out max. 5 mA na ścieżkę sygnału
  • Rozmiar sygnału: około 1 Vpp
  • Max.prędkość liniowa 10m/s
  • Dokładność pomiaru: zależnie od elektroniki interpolacyjnej
  • Klasa dokładności ± 0,1 °
  • Dokładność powtórzeń max. ± 1 μm
  • Skala odległości / czujnik: 0,1 – 0,4 mm
  • Temperatura pracy: -10 ° …. + 70 ° C
  • Temperatura przechowywania: -30 ° …. + 80 ° C
  • Klasa odporności: 3, zgodnie z IEC 801
  • Znak certyfikacji: CE
  • Klasa ochrony IP 67 z kierunkiem odczytu S
  • Liniowy enkoder LE100 / 1
  • Bezdotykowa jednostka pomiarowa ze zintegrowanym wyjściem sygnału analogowego (sinusoida 1 Vpp). LE100 / 1 wraz z taśmą magnetyczną MB100 i elektroniką interpolacji w dół tworzą otwarty i solidny liniowy system pomiarowy

data-sheet-le100-1.pdf – parametry techniczne czujnika magnetycznego LE100/1 w j.angielskim

quick-start-guide-le100-1.pdf – szybkie uruchomienie czujnika magnetycznego LE100/1 w j.angielskim

user-information-le100-1.pdf – instrukcja użytkowania czujnika magnetycznego LE100/1 w j.angielskim

Cechy enkodera liniowego LE100/1:

  • Łatwy montaż
  • Wyświetlacz LED statusu
  • Okres sygnału 1000 μm (analogowy)
  • Skala MB100
  • Sygnał odniesienia (Opcja)
  • Niewrażliwy na kurz, wióry, wilgoć
  • Taśma magnetyczna MB100
  • Materiał podstawowy jest namagnesowany w określonych odstępach i trwale połączony z taśmą nośną. Do montażu przygotowana jest specjalna taśma klejąca. W zestawie znajduje się dodatkowa taśma maskująca ze stali nierdzewnej.

hew_catalogue_2013_gb.pdf

hew_catalogue_2013_gb – Katalog silników elektrycznych firmy HEW

hew_ba_atex_pl_2012.pdf

hew_ba_atex_pl_2012.pdf – Instrukcja obsługi elektrycznych silników przeciwwybuchowych